Koripallo.com

NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Viestejä
1
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Miten saa NBA League Passissa peruutettua NBA TV Liven tilauksen? ???
 
Viestejä
629
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Juzball sanoi:
Onko kokemuksia http://www4.ballstreams.com/ palvelusta?
Hinta ainakin olisi aika paljon halvempi kuin NBA league passissa, eli 100$ vuosi...

Itsellä on ainakin toiminut moitteetta... Tuossa on vielä se, että tilin voi "jäädyttää" kesäksi mistä päivät siirtyvät sitten aktivoimispäivään. Eli vuoden tilaus on tavallaan 1,5v halutessaan.
+ ei mustia näyttöjä aikalisien/katkojen aikana ja näkee NCAA march maddnesin(ainakin viime vuonna)
 
Viestejä
1 041
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Millaista laatua ovat nuo VeikkausTV:n NBA-lähetykset? Meinaan vaan että onko sen arvoista, että kannattaa herätä puoli kuudelta aamulla katsomaan GSW vs Chicago peliä?
 
Viestejä
50
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Olut-Ukko sanoi:
Millaista laatua ovat nuo VeikkausTV:n NBA-lähetykset? Meinaan vaan että onko sen arvoista, että kannattaa herätä puoli kuudelta aamulla katsomaan GSW vs Chicago peliä?
Mitä itse on tullut katottua niin aika surkeaahan se on. Ehdottomasti kannattaa katsoa toiselta streamilta.
 
Viestejä
1 041
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Berliininmunkki sanoi:
Mitä itse on tullut katottua niin aika surkeaahan se on. Ehdottomasti kannattaa katsoa toiselta streamilta.

Osaatko suositella jotakin parempaa streamia?
 
Viestejä
1
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Moi kaikki NBA-fanit! Olen juuri avannut harrastepohjaisen suomenkielisen NBA-sivuston,jossa on omia blogejani ja sitten erillinen uutis ja huhu osio tietenkin :p käykää tsekkaa sivu,alkakaa seurata sitä facebookissa ja twitterissä myös, jos kolahtaa! sivun nimi n nbatietotoimisto.com (facessa sama ryhmän nimi)ja se on täysin rakas harrastus minulle. Tulen pitämään sitä kuitenkin aktiivisesti ja alkuun pelkästään parin ystävänä linkkaus sivusta toi paljon kävijöitä jo sivulleni. jos sinua kiinnostaa mainostaa sivuillani, niin löydät sieltä yhteystietoni. mainostakaa sivuani myös muille nba-fani ystävillenne, tai jos joku korisfani haluaa seurata Laurin matkaa Bullsissa!!!


kertokaa, onko jo aika tälläiselle sivulle????

t: tukotus84
 
Viestejä
1
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

En lukenut koko ketjua läpi, mutta olisi mukava tietää muutamia streamejä, joista pääsee katselemaan pelejä. Olen muutamaa venäläistä saittia käyttänyt, mutta niissä laatu hieman heittelee. Onko hyviä ehdotuksia streameistä?

- Kalle
 
Viestejä
9 123
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

tuokko84 sanoi:
Moi kaikki NBA-fanit! Olen juuri avannut harrastepohjaisen suomenkielisen NBA-sivuston,jossa on omia blogejani ja sitten erillinen uutis ja huhu osio tietenkin :p käykää tsekkaa sivu,alkakaa seurata sitä facebookissa ja twitterissä myös, jos kolahtaa! sivun nimi n nbatietotoimisto.com (facessa sama ryhmän nimi)ja se on täysin rakas harrastus minulle. Tulen pitämään sitä kuitenkin aktiivisesti ja alkuun pelkästään parin ystävänä linkkaus sivusta toi paljon kävijöitä jo sivulleni. jos sinua kiinnostaa mainostaa sivuillani, niin löydät sieltä yhteystietoni. mainostakaa sivuani myös muille nba-fani ystävillenne, tai jos joku korisfani haluaa seurata Laurin matkaa Bullsissa!!!


kertokaa, onko jo aika tälläiselle sivulle????

t: tukotus84

Tämä on solid as fuck kamaa, antaa tulla vaan lisää tarinaa. Näitä lukee mielellään.
 
Viestejä
278
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

KalleHA sanoi:
En lukenut koko ketjua läpi, mutta olisi mukava tietää muutamia streamejä, joista pääsee katselemaan pelejä. Olen muutamaa venäläistä saittia käyttänyt, mutta niissä laatu hieman heittelee. Onko hyviä ehdotuksia streameistä?

- Kalle

Ilmaisista live striimeistä en oikein osaa sanoa, mutta osoitteesta http://nbahd.net näkee ihan hyvälaatuista kuvaa peleistä jälkikäteen. Eikä minulla ainakaan virusten torjuntaohjelma ole mitään valitellut. Suosittelen itse kuitenkin myös league passia, mutta jos ei viitsi maksaa koko vuotta niin tuolta on ihan kiva silloin tällöin katsella pelejä.
 
Viestejä
1
Vs: NBA-pelien seuranta netistä - streamien kysely, lataus ja muut jupinat

Vajaa viikko vielä, niin tosipelit alkaa... Tuo olikin hyvä saitti, josta voi jälkiteen katsella. Täytyy vaan yrittää olla spoilaamatta pelejä itselleen. Tokihan paras olis ostaa subscription, mutta ainakin livesx.ru näyttää joitakin pelejä. Sivustolla kyllä meinaa iskeä hieman pop up ikkunaa ja muutakin mainosta, mutta lähetykset ovat usein olleet kohtuullisen hyviä. Toisaalta, kun ei mitään maksa, niin eipä kai voi kauheasti vaatia.

-Jonte
 
Viestejä
27
Helpoiten NBA matsien katsominen käy kun menette:

nbastreams • r/nbastreams

Tuonne tulee aina luotettavia stream sivustoja mistä matsit näkee. Linkit tulee yleensä parikymmentä minuuttia ennen matsin alkua tai viimeistään pari min. Suosituimmissa linkeissä toimii varmasti myös mobiililaitteella (itse katson koneelta niin en tiedä). Jos katsotte epävarmoilta sivuilta kannattaa ladata AdBlocker.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös