Koripallo.com Forum - korisfanien oma sivusto

Internet-palvelut tarjoaa Sigmatic Oy
Kickz.com - 50% off selected items
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?
08.09.10 17.16

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

* Etusivu | Ohjeet | Kirjaudu | Rekisteröidy | Koripallo.com kauppa | Chat | Liigamanageri | Koripallo.comin etusivu
Sivuja: [1] 2 3 ... 85
Vastaus | Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: JOEN SUU  (Luettu 68041 kertaa)
Alipito
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« : 05.08.07 20.55 »

Se olen sitten minä, joka vilkuttelen Olavinlinnan tornista ja elämöin siellä huudellen rivouksia ja käyttäytyen muutenkin pahennusta herättävällä tavalla.
Se on oikein !
« Viimeksi muokattu: 11.02.08 00.24 kirjoittanut Jääkenttien Gaselli » tallennettu

27.6.2007  700 viestiä!
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #1 : 06.08.07 17.03 »

Laittoivat Savonlinnasta kotiin jo. Oikein ohjasivat sinisillä nauhoilla lähtöä poliisien ja järjestysmiesten kera eilen puolen päivän maissa.

Kuuma on
tallennettu
sorsapilli
Koripallo.com jäsen
Poissa

Oma teksti

Profiili

Piilota
« Vastaus #2 : 08.08.07 15.03 »

Tähänhän hän voisi naamailla jotain linnankummituksista jne, mutta olkoon...
Lomat alkaa olla finaalissa, syksy jo saa.  Minä en.
Mutta ei edelleenkään surrata boja, sentään kesää jäljellä kotva.  Ja Parikalta eilen mukaantarttuneita  aitoja raatokärpäsiä.....
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #3 : 10.08.07 06.17 »

Nauti niistä kärpäsistä, kun vielä näet ne itse. Sitten kun ne järsii silmämuniasi ja tunkeutuvat nenääsi, onkin jo myöhäistä mininkään nautiskeluun. Tosin tunto on jo silloin muutenkin poissa.
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #4 : 10.08.07 15.47 »

Perhana! Elämä on taas elämisen arvoista. Vapaa viikonloppu, kylmä olut edessä, näpit näppäimistöllä ja Yön musiikki koneelta. Mitä muuta ihminen enää voi elämältään vaatia? Voi tätä onnea!
tallennettu
sorsapilli
Koripallo.com jäsen
Poissa

Oma teksti

Profiili

Piilota
« Vastaus #5 : 18.08.07 11.52 »

Alas tulla alas sieltä onnellisten maasta!  Kausi alkaa, paineet on kovat..... Grin
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #6 : 20.08.07 19.19 »

Mikä kausi? Jos tarkoitat ryyppykautta, niin se alkaa olla jo loppusuoralla. Mutta toki paineet silti kovat ovat. Meinaan verenpaineet.

Onneksi lekurit löysivät minulle sellaisen yhdistelmälääkkeen, joka auttaa lähes jokaiseen vaivaan. Nimi ei tule mieleen. Ei auta dementiaan kuulemma.
tallennettu
sorsapilli
Koripallo.com jäsen
Poissa

Oma teksti

Profiili

Piilota
« Vastaus #7 : 20.08.07 21.23 »

Mutta minäpoikapa olen älynnyt pysyä visusti tänäpänä sisätiloissa.
Ai miksikö?
Me ite pilli suussa rantsuun rääkymään.
Voivat vaikka vahingossa osua. Haulikkomiehet.
Huomen aamuna meen kavereitten kaa golfkentälle karkuun.
Siel on muutki töitäns piilos...

ps. Kyl sie oot sekasii.  Vähennä vaan reilusti sitä lääkitystä.  Tai no, anna olla.  Voihan se olla kohdallaankin, tiiä häntä.  Kun en oo tohtori. Grin
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #8 : 22.08.07 17.00 »

Minkäänlainen lääkkeiden vähentäminen ei tule kuuloonkaan. Onhan tässä jonkinlaisessa kondiksessa sentään pysyttävä.

Varo muuten, ettet lyö golfimailalla itseäsi tai kavereita. Sulla kun tuo vanhuuden heikkous horjuttaa ennenkin olematonta lyöntitekniikkaa. Keskittyisit vain niihin minigolfiratoihin. Sieltä on yleensä lyhyempi matkakin piipääauton tulla tarvittaessa hakemaan.

Neuvoa-antavia ottanut JOE
tallennettu
sorsapilli
Koripallo.com jäsen
Poissa

Oma teksti

Profiili

Piilota
« Vastaus #9 : 22.08.07 22.02 »

Elä kuule ala siitä tekniikasta mulle!
Kyseisessä lajissahan on, voin valistaa sinua, ellet tiedä, tarkoituksena saada pallo yhdellä lyönnillä , tahi mahd. olemattomalla lyöntimäärällä reikään, eli holeen.  No, senhän olen jo kertaalleen männävuosina  tehnyt.   Holikan. Tänä kesänä on kertaalleen jäänyt ns. huulille.                                Siis poikkeaapi olennaisesti siitä lajista, jota näillä palstoilla ei saa mainita.  Luultavasti ja mahdollisesti olet jäljimmäisessä lajissa minua etevämpi, urheilullinen atleettinen kun olet.  Niin ja jälkimmäisessä lajissa voit panna kaverin tekemään esityöt puolestasi.  Etevähän  sinä olet siinäkin...
Selvennykseksi vielä: en käytä mailapoikaa, enkä -tyttöä.  Ja siirtymät tietenkin kävellään reippahasti.
Ikiliikkuja kun olen...
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #10 : 23.08.07 13.30 »

Et käytä mailapoikaa tai tyttöä. Kykenet siis vielä lyömään ihan itse? Olen ilmeisesti saanut sitten väärää tietoa?

Mutta mitä noihin siirtymisiin tulee, niin jos saat pallon vahingossa sinne viheriölle asti tiensä löytämään, niin sitten vasta sitä edestakaista siirtymistä riittääkin, kun vuoron perään puttaat ohi laitaan ja toiseen.

Kuinka pitkään muuten saa yrittää ekaa reikää ( siis golfissa )? Päivän? Vai onko lyöntiyrityksillä mitään rajaa? Saattaisit päästä tuossa lyöntimäärässä jopa sinne Kinnesin ennätyskirjaan. Olisihan se ihan kiva lukea sieltä, että muuan sorsapilli Suomesta aloitti golfin vuonna 1967, eikä vieläkään ole saanut palloa ensimmäiseen holeen. Sinnikkäänä ja sisukkaana suomalaisena yritys jatkuu yhä.

Tiikeri-Metsä-JOE
tallennettu
sorsapilli
Koripallo.com jäsen
Poissa

Oma teksti

Profiili

Piilota
« Vastaus #11 : 23.08.07 16.46 »

Aika hyvin haarukoit tuon vuosiluvun!  Meni kohalleen.  Ja niinhän siinä silloin(kin) kävi, että yritykseksi jäi.   Oltiin kaupungisssa ja vanhemmat saaressa...no olkoon, ei nää ketään kiinnosta Roll Eyes
Ja mie en sit enää siitä kolopallosta viitti...
tallennettu
p3na
Koripallo.com jäsen
Poissa

JK2

Profiili

Piilota
« Vastaus #12 : 23.08.07 21.03 »

Huomenna häämatkalle Savonlinnaan! Häät tosin olivat jo parikymmentä vuotta sitten, mutta parempi myöhään kuin ei sittenkään.

Se olen sitten minä, joka vilkuttelen Olavinlinnan tornista ja elämöin siellä huudellen rivouksia ja käyttäytyen muutenkin pahennusta herättävällä tavalla.

Ai se olitkin sinä!?! Luuliin nääs, että linnankummituksella oli vain paha päivä....  Cheesy
tallennettu

"Bryanttia se naurattaakin, koska tuota ei olisi vihelletty NBA:ssa. Mutta täälläpäin pelataan oikeilla säännöillä."
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #13 : 24.08.07 17.48 »

No joo, se linnankummitus säikähti nähdessään minut ja häippäsi jonnekin. Eikä kyllä ole kuulemma enää sen jälkeen uskaltanut tulla takaisinkaan. Luulikohan se, että jään sinne pysyvästi?
tallennettu
JOEN SUU
Koripallo.com jäsen
Poissa

Profiili

Piilota
« Vastaus #14 : 25.08.07 09.40 »

Tuli tuossa vielä sairaaseen mieleeni, että onneksi se linnankummitus ei nähnyt samana päivänä pilliä tai mikä vieläkin pahempi, jöröä. Tonnarin nähdessään olisi varmasti riistänyt hengen itseltään?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 85
Vastaus | Tulostusversio
Siirry:  

Kickz.com - 50% off selected items
MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!