Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Juu enpä tietenkään niitä tänä kesänä käytä. Mutta mullahan on niitä vanhempia ja kuivia aina jemmassa. Pitää aina varautua pahimpaan. Voi vaikka maailmanloppu tulla ja sähköt katketa. Pitää silloin saunankiuasta ja rillimökkiä lämmittää, kun muita tulisijoja ei ole.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mikä meitä estää torstaina paskaa jauhamassa ja täällä värkämassä.

nyt mää värkään kun kun puhun muuten vaan
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No eihän meitä kukaan voi estää. Vain herpertti ja ylläpito korkeintaan. Eikä niilläkään aika riitä koko ajan täällä valvoa, vaikka eivät oikeissa töissä käykään ne laiskurit. Värkkäävät vain kaikenlaista joutavaa.

Hei. Nyt lähden pois ja aloitan uuden kirjan lukemisen. " Tuhannen koneen hyökkäys " Kertoo 1942 Kölnin pommituksesta.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Sillä on monta sanontaa . näköjään .
. Ei kiusata herpertii...

Antaa muiten värkätä .

Noloo olis kuulla jos pääsis naisen taaksse kontilleen . Ja nainen sanoo mitä siellä värkäät 8]
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Enpä tuota jaksanut katsoa, kun kirjaa luin. Mitä siellä oikein tapahtui. Jotain kauheaako?

Mutta tuosta ajolähdöstä tuli mieleen, että kyllä vaan minullekin joskus sellainen on tullut. Niin oli nopea, että juomatkin jäi. Ja tytöt. Onneksi vanhana sissinä olin määritellyt kokoontumispaikan, jos joukko hajoaa yllätyshyökkäyksessä.

Mutta pakko tässä vaan on painaa kirjoituksia. Zoukkavani, Timi ja jopa hämähäkkikin kiipeää kohta rinnalle. Onneksi Jaakko on jättänyt foorumin viuhahtamiseen keskittymisen ajaksi.

No onhan noita muitakin . Kuningas esimerkiksi. Mutta sen jututhan ovat aivan mitäänsanomattomia, joten ei hätää. Kyllä paskanpuhujia maailmaan mahtuu.

Tuli sitten tuossa äsken huoltohommiakin tehtyä. Motorisaha tuli puunattua ja puhdistettua viimeistä purupiikkiä myöten. Kaupunkilaispojille ja ukoille selvennän, että ne purupiikit on siina leikkauspiikkien välissä. Niitäkin pitää muistaa välillä viilata alemmaksi. Muuten ei terä leikkaa. Wimpula kyllä tietää, vaikka kaupungista onkin.

Hyvin on Husovarna kestänyt. Vanhemmat comilaisethan muistavat, että sain tämän Huskun 50-vuotislahjaksi öpaut kahdeksan vuotta sitten.

Jälleennäkemisen toivossa ja olutta ottaen!

Husovarna-JOE
 

Lumihanki ja kirves

Vs: JOEN SUU

Sen verran vauhdikkaalta vaikuttaa wimin pitkän teemaviikonlopun aloitus, että on tainnut tulla ajolähtö sieltä emännän takaa ;D
Ihmeen hiljaa on Joekin, ettei vaan olisi sahannut jalkaansa :eek:
 

Lumihanki ja kirves

Vs: JOEN SUU

Katos, Joe ei olekaan lasaretissa...kyllä sahan huolto on miehen tärkeimpiä tehtäviä heti lapsen teon jälkeen.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kyllähän minä ainakin ennemmin sahan huollan, kun lapsen teen. Lapsen alullepano sentään on lähes yhtä miehekästä ja mielekästä kuin motorisahan huolto ja käyttö.

Wimpula on todellakin mitä ilmeisimmin näitä takalinjojen miehiä. Intissäkin lienee ollut sotilaskotisisarten kanssa metsäkeikoilla munkkiauton kuljettaja?

Saunassa käyty. Malibuu ja olutta nautittu. Kaksi nakkia keitin äsken ja söinkin. Eukko yritti tarjoata salaattia siihen sekaan, mutta otin vain sinappia. Tosimiehethän ei noista salaateista.....kaninruokia ne.

Ja eipä ole JOE koskaan jalkaansa tarvinnut polttopuuksi sahata, vaikka toinen onkin puujalka. Aina on puita metsissä riittänyt. Ainakin toisten metsissä.

Miksiköhän muuten tekojalkoja sanotaan aina puujaloiksi? Nykyisinhän ne oikeasti ovat muovista ja ökyrikkailla jopa hiilikuidusta. Niistä jääkin hyvä hiilijalanjälki.....

Otteko muuten kuulleet, että jonkin lahkon, liekö mormooneja, lestaadilaisia tai körttiläisiä, mukaan maailmanloppu on taas kerran tulossa. Jos ennustukset pitävät paikkansa, niin tästä murheenlaaksosta päästään lopullisesti eroon....olikohan vuonna 2013, toukokuun viides päivä?

On se vaan suuri helpotus. Sinne menee mukana ressit, velat sun muut onkelmat samalla kertaa. Eikä tarvitse enää koskaan palkkapäivää hermona odottaa. Ihanaa! Tulis loppu vaan jo aikaisemmin. Ei jaksa odottaa!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Taas ei ole pojat ajan tasalla . Tarkoitan vieraat .

Eilen oli autoton päivä . No kävi eukko töissä mun autolla .

Niin eukon saksalainen auto . jakohihnanvaihto + muut säädöt . Vittu 650 ekee .

Kai sinä Joe itse teroitit viilan kanssa sen terän .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Okei. Sori. Muuistin väärin. Venemieshän Wimpula oli. Varmaan Timi sitten on se bemarimunkkimies....? Keittiöporukkaa siis. No ainakin Pilli.

Ja totta helkkarissa minä sahan itse viilaan. Viilan kanssa ja joskus myös oluen, kuten tänään. Hyvin ne yhteen soppii. Teräviä ei uskalla ottaa. Tullee vielä liian ottava terä.

En ole muuten ikinä motorisahan terää viilatessa tarvinnut sitä pikkuista apulaitetta. Mamiksethan ne sitä. Kun on kulma tiedossa ja silmät päässä, niin aina on onnistunut. Ja saahan niitä kaupasta uusiakin teriä.....
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Nyt pitää tas poistua takavasemmalle eli petiin. Lukemaan sitä eilen aloittamaani kirjaa.

Missähän muuten se Haadesi luuraa? On tainnut sinne Manalaan jäädä ikiajoiksi?

Jatkakaa te nuoremmat ja virkummat. Että pysyisi tämä topikki ykkösenä myös yön yli. Olisin kovin otettu ja ylpeä silloin.

Senkö perhanassa se Höpötijuniorikin reissaa, kun ei jouda enää täälläkään käydä kuin pistäytymässä?

Öitä! Aamulla tavataan virkeinä. Vir-kei-nä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Uudestaan en anna . Kain olet kantapään kautta oppinu viilaamaan .
No täällä voi kehuu Timii kun ei se lue näitä .
Huomenna kevätmarkinat .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Hei hei . Tätä en tajuu . No minä menen nukkumaan pitäkää firma kunossa .


Jos pää jehu menee vonkamaa pesää .

Minäkin sitten .

Mutta ilman Joe ei tätä palstaa ole .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Oudon hiljaista täällä tuntuu olevan. Missä ne jätkät oikein luuraavat ja luuhaavat?

No sehän ainakin on täysin selvää, että ainakin Pilli on vaipunut yhden tietyn urheilulajin vuoksi johonkin koomaan ja Haadesi on työjohtajana manalassa hiilenluonnissa. Sinne alamaailmaan on viime aikoina tullut paljon uutta porukkaa ja sama tahti sen kuin vain jatkuu. Lämmityksen täytyy pelata ja kun tietää Haadesinkin uhrautuvaisuuden tai ainakin ahneuden, niin kyllähän nuo ylityöt ymmärtää.

On muuten taas neljän päivän put...eikun loma. Tosin kiireempi täällä kotona on kuin töissä ja ainakin raskaampaa. Töissähän sentään pystyy komentelemaan alaisia hommiin, mutta täällä pitää olla itse komenneltavana.

Mutta pakkohan se vaan on kestää. Pyhien jälkeen tulee aina niin odotettu arki ja huili. Helkkari sentään, jos ei olisi tätä suojatyöpaikkaa. Miten sitä enää jaksaisikaan? Ihan puistattaa, kun ajattelee, että eläkkeelle on enää vähän yli viisi vuotta aikaa. Miten asentoon sitä sitten JOEN SUU pannaan?

No onneksi poliitikot ajavat urhoollisesti tuota eläkeiän nostoa. Propsit heille siitä ja tietenkin äänet.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä missään ylitöissä ollu, vaan leffassa vanhimman tulevan Tuonelan lautturin kanssa. Ja nyt sitten saunaan vilvoittelemaan, ciao!
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Yksi virta vielä on edessä
ja se kerran ylitetään
ja sen virran tummassa vedessä
koko elämäni nään

Sitä itse ei joudu ees soutamaan
vastarannalta tullaan noutamaan
yksi virta vielä on edessä
ja se kerran ylitetään

Olisikohan se vanhin Tuonelan lautturi työvuorossa silloin, kun yli mennään.....? Tuttujen kanssa olisi mukavampi soudella......
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Sen rantaa lapsesta kuljetaan.
Se kuohuu, vaikka ei huomatakkaan.
Kaikki murheet ja riemut sen pintaan jää
ja mennyttä elämää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös