Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

korpee nua idiotiit . Joo pitäis mennä katsomaan . Dannny 70 . Piti oikolukee. Varmaan virhe .
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Kyllähän kovat pelimiehet on jo siihen valomerkin aikaan päässeet vällyihin. Kysykää vaikka Mikkolan Arskalta. JOE pitäisi laittaa "Idols tekee hyvää" keräyksen tuotoilla Filippiineille ladyboytten kannssa bailaamaan.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Vaan kylläpä on maailma epäreilua.

Vai mitä voi ajatella siitä, että lääkärit päivystäessään viikonlopun ( varallaoloa lähistöllä 65 tuntia ja mahdollisia töitä yleensä noin 10 tuntia ) hankkeet nousevat jopa viiteentuhanteen euroon!!

Itsekin olin intissä välillä päivystäjänä ja samalla perhanan pienellä päivärahalla kuin muutenkin. Olipa viikonloppu tai arki.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No niin. On tullut aika jättää kpcomi. Mutta tiedoksi niille, jotka alkoivat jo repiä vaatteitaan ja murehtia poislähtemistäni, että vielä tänä iltana kuitenkin ollaan täysillä mukana.








Palaan sitten maanantaina, jos selviän Tallinnasta.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ikävä kyllä olen palannut kiusaksenne.

Illalla jo tulin. Huono oli keli Tallinnassa. Lunta ja räntää satoi, mutta ei se minua suuremmin haitannut. Päinvastoin pääsi menemään useimmin sisätiloihin.

Olisittepa nähneet satamassa helesinkissä, kun me mätettiin autoon juo.....eikun tavaroita. Oli siinä silmät pyöreinä monella. Juuri ja juuri mahduttiin kyytiin. Netin kautta jo oltiin tilattu pari rullakkoa ja heräteostokset päälle.

Ja eipähän vaan käynyt niin kuin entiselle kaverilleni. Toi tuliaisiksi vain klamyydian ja krapulan. On ne nuo kakkosmatkat kivoja.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Tervisii kuivanlihan markkinoilta .

Ai Joel oli huono keli . :)Sepä harmi . Jos valehtelen hiihdin .

No kelkalle . Aurinko paistoi jne .. Kalaa no sain . En niin paljon kun alkari .

Mutta poroo on . Pakkasessa.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ai on poroo pakkasessa. Siellä Lapissahan ne on porot vielä pakkasessa.

Vai kävitkö Porokylässä kähveltämässä yhden?

On sitä meilläkin kuivaa lihaa nähty. Ei tosin kotona.....

Vaan on sitä viisaita lapsiakin. Joku 4-vuotias kakara kulemma omistaa yhtä korkean älykkyysosamäärän kuin Einstein. On jo kaksivuotiaana alkanut lukea kirjoja. Mahtaa olla mukava menna eka luokalle, kun on opettajaa vihmerämpi.

Ei ole meidän pennut ihan noin aikaisin alkaneet Aku Ankkoja lueskella. Mutta vieläkin ne niitä lukevat ja aina ruokapöydässäkin.

Poika valmistui hitsariksi ja pääsi heti töihin Outotecille. RST ja haponkestäviin hommiin. Se on kuin lottovoitto näinä vaikeina aikoina. Ainakin minulle. Aion nimittäin alkaa periä ruokarahaa, kortteerirahaa ja etenkin juomarahaa. Meinaa vaan heti häippästä omaan kämppään. Etsii jo kiivaasti. Ei taida meikä päästä pojan töistä rikastumaan.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Ei taida Joe tietää mikä on Poron kuivaliha .

Eikö se ole hst.

Minä menen rantakadulle pilkkimään . ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

JOE tietää kaiken. Lihat, muovit, metallit, kivilajit ja mineraalit. Puut ja purnukat. Ihan kaikki! Olen kaikkien alojen asiantuntija.

Kyllä jämti on niin!
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Hyvä tietää . No sain itsekkin eilen sisäpiirin tietoo haiden suuniltelmista .

Vaan aamulla en muistanu mitä xxxx. kertoi.

No jutusta toiseen Tuuriin ja kiihdytysajot kesäkuussa . Kaikki hotellihuoneet on varattu .

Matkailuauto 400 vkl. Teltta mut ei käy eukolle eikä toiselle pariskunnalle .

Neuvoppa Joe .

Oli muuten sieltä päin raksamiehii täällä töissä .Jotain soijatehdasta värkäävät .

Ja sanovat että on virikkeet vähissä . No lupasin viedä kalaan kun jäät sulaa , jos ovat viellä .

Mistä helkarin jokipojista ne puhelli .
Mutta aika reilui olivat . Tarjosivat minulle litrahuulelle monta paukku.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Hyvät neuvot ovat aina kalliit. Eihän niitä ilmaiseksi.

Mutta ei tuuriin meiltä kummoinen matka ole. Meille siis! Itsellänikin kävi eilen hyvä tuuri, vaikka oli perjantai ja 13. päivä. Nimittäin yksi sokea ukkeli meinasi ajaa liikenneympyrässä, vai mikä kiertoajeluliittymä se on, täysillä päälle. Onneksi jarrut oli huollettu Avensiksesta pari vuotta sitten. Päitsi se käsäri.

Kyllä siinä teki mieli kiihdytysajoon lähteä perään, mutta hyvä luonne ja hieno mies kun olen, niin annoin anteeksi.

Joo, kyllä täällä reiluja ollaan. Minäkin, kun tulet kylään, tarjoan ihan niin paljon, kun jaksat lipittää.

Jokipojat on niitä uimareita, jotka aina keväisin laskevat Utrasta Pielisjokea pitkin Pyhäselälle asti. Köyhiä, mutta rohkeita ovat he. Itsekin kokeilin aikoinaan, mutta pelastuslaitos nappasi väliltä, kun luulivat, että hukun.

No enhän minä ihan Utrasta asti, vaan siitä kaupungin vanhasta kirjastorannasta, kun Vinettopullo putosi siihen kanavaan ja minä uimalla hädissäni perään. Pahinta oli, että pullo pakeni. Mutta pääasia, että pelastuin. Olisi nimittäin jäänyt eukolta tällainen Adonis muuten saamatta.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Minä mitään ilmaseksi ota se on periaate .

No olin tänään aamulla 8.30 . Niiden oven takana että nyt lähdetään pilkkimään merelle .

Jäätä on viellä jos tietää paikat .

Ne kattoi H-moilasena kuka toi tyyppi on . ;D herätin

Sitten niilläkin välähti . Mutta ei niistä saanut kalaan ketään . Minäkin sortusin turmion polulle .

Muutama olut otettiin .

No selvis että ne olikin Kesälahdelta .
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

No talviloma plus ylityöt .

Joe varmaan ihmettelee mitä Wimi maanantaina . :)
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Joo. Huuli pyöreänä olen seurannut. Taitaa olla putki päällä?

Mutta kalassa kävin ainakin minä. Sitimarketin tiskillä taas. Valmiiksi olivat minulle savustaneet lohen. Kallistahan se, mutta mitäs me rahamiehet. Aamulla otin diabamin. En ollut köyhä enkä kipeä, joten mitä väliä.

Mitä ne sellaiset ylityöt on? Ei tehdä entisiäkään, vaan pompitaan niistäkin yli vai?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Nyt on pakko kysyä Pilliltä, että mikäs se on vointi itselläsi, Osolla ja kumppaneilla? Eli koko torvisoittokunnalla.

Ollaanko elämään toivuttu, murheseen vaivuttu vai ryyppäämään sorruttu?

Ja sitten työasioihin. Nimittäin harrastustyöhön eli polttopuuntekoon. Ensimmäisen kärrillisen toin jo pihaan paksua koivurunkoa ja rankaa. Ja vielä on tiedossa useampiakin kärrillisiä. Kähvelsin kaiken lisäksi siihen hommaan työpaikan kärrin, kun se on isompi kuin omani. Elekee kertoko pomoloille.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Et kyl niillä puilla tänä kesänä värkää.
Katsokaa ylen teemaa klo . Tulee Ajolähtö .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No rungothan on tyvestä lähtien otettuja pätkiä. Riippuen puun paksuudesta voi sahata vaikka metrisiä tai lyhyempiäkin, että jaksaa kantaa tekopaikalta kärriin. ( mulla kun ei ole mitään koneita, vaan raakaa voimaa vain )

Rangat on taas latvuksia, yleensä kolme-neljä metrisiä luikkuja. Ja paksumpia oksia myös.

Siinäpä rannikon miehelle tietoa nimikkeistä.

Ps. Mitä on värkää? Meillä kun värkätään, niin tehdään töitä.

Muuten mitäs perhanaa me täällä ollaan jo torstaina jauhamassa?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös