Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa. No kyllähän niitä sielläkin kuulee jos semmoinen on ilmapiiri siellä tänään.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Oliko se wimpulan puuhökkelitalo, joka paloi poroksi ja ylitti jopa uutiskynnyksen? Meinaan, kun ei mitään ole kuulunut koko ukosta sitten Kirstaan lähdön jälkeen.

Meillä oli hyvät juhlat Huhmarissa. Ensin saunottiin ja uitiin. Sitten syötiin ja juotiin ja lopuksi tanssittiin ja juotiin.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Yhden näkemyksen mukaan wimi ei ylittänyt kynnystä, vaan otti ja täräytti vasemman ukkovarpaansa siihen Kirstasta palatessaan. Ja hups, tömähti kuontalo edellä porstuaan, mitä partansa muhkea hintsusti hidasti. Tovin toivuttuaan huomasi, veli tuo askelissaan horjuva, että läppäristä oli loppuneet patterit.

Niitä etsimään hän, tuo Lännen Suuri Samoaja. Ja etsintä jatkuu, kunnes uudet ja ehommat löytyy. Toisaalta, ehkäpä akut, vieläpä ladattavat sellaiset sittenkin? Hän menee Suurta Päätöstä pohtimaan sammalvuoteelleen, kunnes on valmis.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Joko wimpula on löytynyt?

Kai se on jo töissäkin käynyt viikon? Ei kai se siellä tyynnyrisaunassa ole koko viikkoa ryypännyt ja työpaikkansakin menettänyt?

Mutta hei. Yks sudeettisavolainen kävi äsken kylässä ja mulle kun jää tuo murre niin helposti, joten: Hyvvee päevee tai paremmiinnii hyvvee iltoo....kaanis on ilima.

Juuri muuten käytiin eukon kanssa saunassa ja taas kerran jouduin sen selän pesemään. Kohta arvelin vähän rillimökkiäkin lämmittää ja kynttelien valossa eukon kanssa romanttista iltaa viettää. Kun nyt vaan pimenisi.

Kävin taas koko viikon iltaisin metsässäkin, vaikka jo lopetin välillä koko homman. Mutta kun vielä oli koivuja makaamassa sammalikossa, niin en vaan ilennyt jättää niitä happanemaan. Johan multa yöunet olisi menneet niiden takia. Vaan nyt se on loppu. Tekeminen meinaan. Vielähän ne pitää ajella sieltä pois ja sahata ja isommat pilkkoakin.

Toinen polvi on taas niin kipeä, että klenkata pittää. Vaan eihän nuo lekurit vielä ala siihen titaania laittamaan, perskuta sentään. Öisin ei löydy sellaista asentoakaan, että ei särkisi.

No otan taas vähän puudutusta, niin josko ensi yönä saisi unta hieman?

Missäs jäbät luuhaa? Missä muuten on Iso-Joe? Ei kai se ole jostain suuttunut?

Mutta ei hätää. Ilta on vielä nuori. Minä en.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mettäpolulta Persephonen kanssa tultihin. Alkaa ilmat pimentyä aikaisemmin, mutta mitäpä siitä, on tuo vaan mukavaa köpötellä ilman sen suurempaa tarkoitusta. Seuraavaksi vissiin pitää pistäytyä tonne lähimarkettiin varastoja täydentämään.

Josko se wimi ja miksei muutama muukin olisi horroksestaan herännyt kun takaisin tupsahdetaan. Saas näkee, sano Ray Charles. Vai oliko se Stevie Wonder, tiedänpä tuota kun taas pätkii palanen kerrallaan.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Niinpä näkkyy, sano sokkee. Vaikka eihän tässä meikäläinenkään oikein mittään näe. Paitsi nälkää melkein. Niin on mulla huono palkka ja eukkokin vie lähes kaikki ylimääräiset niihin naisten kauneustarvikkeisiin...... On voiteita, kasvohoitoja, meikkejä, feikkejä, kasvojen ja kaikkien paikkojen kohotuksia, kävelysauvoja, kahvakuulaa ja punttisaleja.

Ei ne ilmaisia ole, mutta mitäpä ei tämä vanha kääkkä maksaisikaan, jotta saisi semmoista nuorennäköistä ja kovassa kondiksessa olevaa eukkoa puristella ja likistellä.....

Vaan kyllä se vähän ihmetyttää, kun tuo emäntäkin noita kaikkia temppuja tekee ja vain sen takia, että meikäläinen olisi tyytyväinen....ja tietenkin onnellinen

No olenhan minä. Onnellinen.

Ps. Koputan päätä....eikun puuta.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Niinpä näkkyy, sano sokkee. Vaikka eihän tässä meikäläinenkään oikein mittään näe. Paitsi nälkää melkein. Niin on mulla huono palkka ja eukkokin vie lähes kaikki ylimääräiset niihin naisten kauneustarvikkeisiin...... On voiteita, kasvohoitoja, meikkejä, feikkejä, kasvojen ja kaikkien paikkojen kohotuksia, kävelysauvoja, kahvakuulaa ja punttisaleja.

Ei ne ilmaisia ole, mutta mitäpä ei tämä vanha kääkkä maksaisikaan, jotta saisi semmoista nuorennäköistä ja kovassa kondiksessa olevaa eukkoa puristella ja likistellä.....

Vaan kyllä se vähän ihmetyttää, kun tuo emäntäkin noita kaikkia temppuja tekee ja vain sen takia, että meikäläinen olisi tyytyväinen....ja tietenkin onnellinen

No olenhan minä. Onnellinen.

Ps. Koputan päätä....eikun puuta.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tavan takaa ykshilön ollesha hieman maishtisha saattaa sama tarina toistua kerran jos toisenkin. Tai kirjallinen suorite? Ellei sitten edellistä edeltävä ole alkuperäinen ja sitä seuraava ihan viaton kopio. Tähänkin löytynee selitys, vaiko? Toisaalta jos ei näe, niin silloin muut aistit lienevät terävöityneet ja johtavat tulokseen.

Käsi ylös, kuka on vielä kartalla?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joo, joskus ei voi kuin ihmetellä, kun on täysin kuutamolla. Syö sieniä sanotaan, juupa. Ja trippi jatkuu tonne suuntaan, bye.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Nyt ei pojat ehdi . Lähden jälkipeleihin :)

Tulen huomenna takaisin .

Ei ollu mun talo mikä paloi .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kelpo vinsti oli siinä yhdessä jutussa, passaa jälkipelailla. Ja oot siis täällä 00:01, ootellaan. Not.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No ei se Jeremynkään kunto ihan täydellinen ollut niissä entisissä videoissa. Samaa hommaa kuvattiin monesta kulmasta ja lisättiin entisen perään.....

Ja onhan se paljon vakuuttavampaa, kun pistää samaa viestiä peräkkäin useammankin kertaa. Niin ja samalla voi hiukka saada Jokavannii viestien määrässä kiinni. Viestimäärä onkin minulle yksi elämäni tärkeimpiä asioita. Rillimökin jälkeen.....
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Huomenta porukoille . joo vast heräsin ;D ;D

Lähen käymään markkinoilla . Tulen myöhemmin .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tulin jo. Siis markkinoilta. En sieltä kuitenkaan. Takasten päiten sitten illemmalla, siis tänne. Nyt toisaalle. Bye.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Tulin ja lakuu ostin . Nyt meinaan kokeilla kuin rimsuluut valmistuu
loimuttamalla . Samal tyylil kuin kalaa valmistaa .

Sitä epäilen tuleeko kypsäki ennen kuin palaa.Tai jos laittais halsteriin ne se lautaa vasten .

Sitähän voi käänellä . Voiko Joen rillimökkii käänellä auringon suuntaan
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ei tarvii käännellä mökkiä mihinkään suuntaan. Meillä aurinko on se, joka kiertää mökkiä.

Rimssut palaa tuolla systeemillä pinnasta ja jäävät raaoiksi sisältä.

Metsässä olin pari tuntii ja ajoin ne kirotut rangat tekopaikalle. Just kävin sittarilla evästä ostamassa. Karjalanpaistii ja sillai. Tyttö tulee miehensä kanssa huomenna Parseloonasta ja pittäähän niille jottain kunnon ruokaakin tehdä. Ja varmasti sen ruuanhajun nuuhkivat muutkin pesueen jäsenet ja ilmestyvät haukan tavoin paikalle.

Toivottavasti toisivat tuliaisii. Ainakin mulle.....

Kissojen ja kahden kanin kanssa tässä ollaan kotona. Eukko lähti iltavuoroon, joten rauhallinen ilta tiedossa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös