Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

No kun ugist lähtee pääsee tois pual jokkee . Jos ei ylitä jokea
Mut sitä ei tarvii ylittää . Ei siellä ole mitään .

Josku kysyin missä Joe vietti nuoruuden . Unohrin .
Käsittäkseen on asunu pk-alueella . Väärässä
olen kummiskin .
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Tänään kannattaa katsoo Wallanteri . On mun mielestä
melkein paras jakso .

Joko Joella on lumitöitä ?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

En oo viittiny kattoo ikkunasta ulos, josko lunta olisi tullut niin paljon, että pitäisi töitä tehdä.

Pääkaupaunkiseudulla en ole asunut, enkä kyllä asu. Ainakaan niin pitkään, kun pystyn itse siitä päättämään. Hulluksihan siellä tulisi välittömästi. Kyllä maalla on mukavaa....
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

No ei hulluis kai mitään vikaa ole . Kuka meist on sitten normaali . Onko kaikki nyt lauantai saunassa ja bubissa .
Aamulla saadan nukkuu tunnin pitenpään . Tai valomerkki tulee myöhenpään . Sitä en ole pitkään aikaan nähny . Kun olen ajoissa kotona :D :D

Joe miksi Jokafani lopettaa kirjoittamisen 16000 jälkeen ?
Mitä se kaveri sit meinää tehdä päivät . En kyl haluaisi et hän katoaa . No sinähän sen näät torilla ja arenoilla . Mut netti mailmasta .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

16000 on hieno rajapyykki, jonka jälkeen voi ripustaa (marttyyrin)viitan naulaan. Sitten aloitetaan "Kp.com muistelmat: 17.3.2003-xx.xx.2014".

Eläkkeeltä paluu tapahtuu about 1700 Joen viestin jälkeen ja kun on selvinnyt, että on täällä omat pointtinsakin. Mutta onko sitten tulossa JoKaFan 2.0, vai pärjätäänkö ilman numeerisia titteleitä, jää nähtäväksi.

Saattaa toki olla niinkin, että JoKa on urautunut / kyllästynyt pyörimään täällä meidän tavisten, joita maan matosiksikin kutsutaan, kanssa.

Tai voi jopa olla niinkinkin, että jatkuva nettikiusaaminen erinäisten spedejen toimesta on myös osatekijä tuohon tulevaan taukoon.

On myös se vaihtoehto, että JoKaFan rupeaa seuraamaan enemmän divaria ja viihtymään meidän seurassa täällä hetteikossa, missä höpistään omiamme. There'll be life after all. Moinenhan pyörtää tuon lopettamispäätöksen ja tekee taas elämästä laiffii.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ei se lopeta.

Muistakaahan sitten nousta yöllä kelloja siirtämään. Vaikka tehän valvottekin vielä silloin.....

Minä katselen metsien miehiä ja lukasen hetken ja käyn sitten koisimaan.

Öitä te työtätekevät ja muuten raskautetut!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Eiköhän nuo kellot valtaosaltaan siirry itsekseen, mitä niitä siirtelemään. Siis ajallisesti. Paikatkin on ihan passelit, olkoot sijainneillaan. Mutta öitä vaan sinne päin, me / mä jatketaan / jatkan. Jotakin.
 
Viestejä
359
Vs: JOEN SUU


Huomenta Joe!

Onkos itä-suomessa tullu lunta jotta joutuu jo kolaus hommiin?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Huomenta vaan!

Ei ole enää yöllä lunta tullut ja ilmakin on lämmennyt, että taitaa entisetkin sulaa pois.

Mutta aikasen luikasta on. Postilaatikolla käydessäni meinasin luikastua puolenkymmentä kertaa. Mutta eihän ne tienpitäjät ainakaan meidän katua hiekoita. Me kun saatiin se uusi asfalttikin kesällä.....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Wimpula on aika sitkeätä tekoa. Ei sitä pikkuasiat hetkauta mihinkään suuntaan. Ja nythän se jo hele potti....

Itse kävin eilen Tippa-Iitalla tai olihan se ihan oikea työterveyslääkäri. Polveen pisti kortisoonipiikin. Ensin koetti sisäsivulta sellaisella paksulla rassilla, mutta eipä vaan sopinut menemään, vaikka kuinka työnsi. No ainakin aikamoisen kivun sai aikaan. Mutta en itkenyt....

Sitten pistätti polven koukkuun ja etupuolelta lumpion alapuolelta kokeili uudestaan. Se onnistui ja vaikka siihenkin liittyi kova kipu, niin en äännähdystäkään päästänyt. Sitkeätä tekoa kun itsekin olen.

Lupasi myöhemmin piikittää jotain kummaa kokonhelttauutetta. Siis oikeasti. Kuka sellaisia kukonhelttoja kerää? Sitähän pitää olla aina paikalla, kun kukko kupsahtaa.

Mutta onhan meikäläisellä ennestäänkin kokemusta noista heltoista. Olen nimittäin heittänyt joskus jotain helttaan....omaani siis. En hukkaan ole heittänyt, vaikka Susirajalla ollaankin. Tai ainakin aika lähellä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ai pirskuta, ei kuulosta yhtään mukavalta. No tietääpä, etten mene Tippa-Liisalle näitä mun evp. polvia vilauttelemaan, jos siellä päin tulee käytyä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Se alkais olla Halloweeni eli Pyhäinmiesten päivä eessä. Mitenkäs Joe, lähdetkö luudalla lepattelemaan, tosin taitaa olla jo hieman raikas keli moiseen tulossa. Entäs muut, joku kasvonsuoja tai naamari päälle, jottei viattomat lapsoset peljästy meitin reality pärstöjä?

Nyt olisi muuten grillimökillekin käyttöä. Mitäs ne tuolla rapakon takana jenkkilöissä käristelee tulilla näinä päivinä, jotain vaahtokarkkejako ne on, tai mitä lie? Marshmallow vissiin tieteellinen nimi silleen anglikaaniksi.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minä otan karkit ja teen kepposen silti. Kaikille.

Meikäläisen lentoluudassa on lämmitys ja tuulilasikin. Kyllä sillä tarkenee lennellä sinne sun tänne. Kohta lennän yhteen areenaankin. Tai en ihan sisälle ehkä, vaan parkkipaikalle.

Palaan asiaan tai ainakin asiallisempaan kommentointiin sitten myöhemmin, jos vain allahi suo.

Saan muuten tiistaihin asti nukkua yksin. Ja jo viime yönkin harjoittelin. Eukolla kaksi yövuoroa ja sitten lähtee tytön ja vanhimman pojan eukonteleleen kanssa Tukholman risteilylle. Tai ainakin noin ovat kertoneet. Mistä minä kaikkea tiedän, minne menevät....

Toivottavasti muistavat tuoda papalle tuliaisia.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tulipa tässä tuosta areenalle menosta mieleen, että luutahan lienee kulkuneuvo ja se pitänee jättää ulos parkkiin. Pitääkö siinäkin käyttää parkkikiekkoa, jos pysäköintialueella moista vaaditaan? Ja kun on noita mopoparkkejakin, niin onko luudille joku erillinen alue?

Entäs jos on semmoinen moottoriajoneuvolla ajo kielletty -kyltti. Saako siitä mennä luudalla? Ja mitenkä tuo tyhjäkäynti -kielto? Koskeeko se myös luutia?

Mikä on sitten keskiverto -luudan hiilijalanjälki? Miten sen käyttö vaikuttaa ilmastonmuutoksen vauhtiin?

On tässä taas mietittävää, hitsin pimpulat.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kyllä se vaan on niin, että meikäläisen lentoluudasta jäi kuin jäikin selvä hiilijalanjälki. Ilmastomuutokseen sen vaikutusta en osaa oikein arvioida, vaikka kaikkien alojen asiantuntija olenkin.

No. Niinhän siinä kävi, että suutuspäissään laskeuduin luudalla yhdestä matsista takapihalle ja pitkäksi meni, kun ei luuta totellut ohjeita millimetrin tarkasti ja ruohokin oli pluikasta.

Meni siinä hermot ja pistin tuleen koko luudan. Hiilloksen hiukka hiipuessa, polkaisin toisen jalan turvakengällä hiilien päälle ja semmoinen hieno kuviohan siihen jäi. Hiilijalanjälki. Tai hiilikengänjälki. Paljaalla jallla olisi tietysti pitänyt astua siihen, että olisi oikea hiilijalanjälki jäänyt......

No tästä taas päästäänkin siihen, että missä on wimpula?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa, joko wimpulasta on jäänyt hiilijalanjälki jota seurata, tai sitten se on moisen piilottanut. Kenties ehkäpä on kuitenkin karkki ja keppos-kierroksella, ellei peräti keppanakierroksella, josko siis melkein arvuuttelisin täl viisiin vissiin. Piste.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ettei vaan ole häkämyrkytystä saanut siinä uudessa tynnyrisaunassa?

Tai hukkunut kylpypaljuun? Eikös sillä sellainenkin ole siellä pihassa. Siinä uima-altaan vieressä, jossa lähellä on sen useiden autojen parkkipaikka. Nythän siellä ei enää taida olla kuin Ferrari Testarosa ja pari Jaguaaria? Taisi parhaimmat mennä myyntiin, kun yhden kesän oli siellä Lapissa...? Heinäkenkätyttöjen persiisiin meni?

Minäkin haaveilin nuorena Bullmann-Mersusta. Oli ennen maailman kallein auto. Mikähän on nykyisin kallein? Ostan sellaisen, jos voitan lotossa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ferrari 250 GTO Berlinetta vuodelta 1962: 38,1 miljoonaa taalaa Bonhams Quail Lodgen huutokaupassa tänä kesänä. Sitähän sä kysyit?

Vaiko Lamborghini Aventador LP 700-4 R.W. Gülpenin kromeluureilla, jos modernia sarja- / massatuotantoa kaipaat. Lähtee 7,4 miljoonalla taalalla. Tätäkö sä kysyit?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No eipä sitten taida saada noita autoja, vaikka lotossa voittaisi? Eikä edes noita-autoja....

Pittää tyytyä vanhaan Reppuselkä-Mosseen tai DKW:hen. Toki nekin museoautot ovat kukkaroni ulottumattomissa.

Kuuklasitko muuten nuo kalleimmat? Ethän sinä muuten ole muistaakseni koskaan ollut kiinnostunut autoista.

Tosin en kyllä minäkään.

Mutta ehkä sitten pääsisin edes tilaamaan sopivan Ferrarin, jos tästä 9oo m2 tontilta löytyisi öljysuoni. Alankin jo heti huomisaamusta iskeä rautakangella reikiä takapihan nurmikkoon. Sieltä jos jostain kohtaa alkaa mustaa kultaa suihkuta, niin avvot. Loppuu kituminen ja köyhyys kerta iskusta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös