Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Tänään ei mennä baariin . Kai te olette korihaitten naamakirjassa . ;D Hyvä video haastattelu .

Saunat on saunottu vaimot hoidettu . Nyt on meijän aikaa .
Kuka tulee mukaan . Yleltä oli karanu se pallon kokoinen lähetin . Länteen päi kuulemma meni .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Älä nyt oo tollanen wimi. En mäkään pysty tekemään 15 asiaa yhtäaikaa. Täällä ollaan nyt, tonne ja sitä sun tätä plus muuta kohta, jne, jne. Mutta on tää laiffii :)!
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Nyt oli ihan pakko, tai ei ollut muuta kuin sisäinen pakko, kuuklettaa, mikä ihmeen pahuuden pesä se Kirsta mahtaa olla. Tälle illalle Kirstan mainos lupasi:"Ohjelmassa hiihtoaiheisia lantio-kilpailuja sekä kuumia hiihtokansan skimba-juomia"
Onkohan wimillä pidot ja luistot balanssissa, että pysyy oikella ladulla, ettei kukaan tule sauvalla tökkimään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mikä on hiihtoaiheinen lantio-kilpailu? Onko se jotain jossa kynnetään latua (vai vakoako se nyt oli), tökitään sauvalla kuten jiiri mainitsi ja käytetään liukuvoiteita, jos tarvitaan luistoa. En hjymmärrä.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Lämmin skimbajuoma lienee kuuma Hemohes....eli verinen Meeri?

Pojat ne taas valvoi. Hyvä niin, että veljet valvoo, ettei topiikki pääse kuivumaan. Minähän en jaksa kovin myöhään täällä kuppelehtia. Mutta olinkin sitten jo viideltä aamulla ylhäällä. Taisi wimi vielä silloin olla parissa promillessa......

Wimin lupaus olla lähtemättä sinne pahuudenpesä Kirstaan kesti tällä kertaa jopa 42 minuuttia. Eli hänen vauhdillaan kolmen paukun verran? Toivottavasti tänään ei päätä kivistä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Iltiksen nettisivujen tuoreita kotimaan uutisotsikoita lukiessa pisti silmään hälyttävä uutinen, jonka mukaan Samsungin loppuvuoden tulos putosi selvästi. Koskas Suomi tai joku maamme firma on ko. yrityksen hankkinut, vai onko se ollut koko ajan kotimainen? Etelä-Korealaiseksi sitä luulin, mutta taas on meikäläistä viilattu linssiin. Aina ei voi voittaa.

Edit: No nyt on nopeaa toimintaa, kun edellisen kappaleen kirjoitin ja tallensin, oli tuo mainittu uutisotsikko jo siirretty näkemästäni paikasta pois. Peukku!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Etpä Joe saanut JoKaFania kiinni, paluu on tapahtunut :). Teretulemast Amigo, käypä välillä tarinoimassa täälläkin (vaikka aiheissa pieni rajoitus onkin) :D!
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Joo. Kuten laulussakin sanotaan, niin " käypä tänne, emme pelkää ".

Vapaapäivä tänään. Niin ja lääkäripäivä. Pitää taas käydä massua näyttämässä. Ihan ite ITELLE menen. Toivottavasti tule omilla jaloillani ja autolla takaisinkin.....

Kyllähän tuo Jokavanin paluu on ainakin minun kannaltani niin kovin surullista. Minä en nimittäin enää koskaan voi päästä kpcomin Kalifiksi Jokavanin paikalle. Olisi ollut edes pari vuotta poissa, niin olisi ollut jonkinlaiset mahikset päästä viesteissä rinnalle ja ohikin. Mutta ei.

Ja jos joku vielä ei tiedä, niin kyllähän kpcomin viestien määrä on tärkeintä elämässä. Ainakin minulle.

Eikös muuten Kiinan pitänyt olla jokin lääketieteen kehto? Taitaa vaan sielläkin vielä olla jotain puutteita sillä saralla, kun koomassa kolme kuukautta ollut, mutta kuolleeksi julistettu kiinalaismies oli herännyt. Eihän siinä mitään, mutta hyvää tuuria oli matkassa, sillä herääminen tapahtui aika viime tipassa eli omissa hautajaisissaan. On varmasti nyt yksi maailman onnellisimmista miehistä.

Kuulemmekohan wimpulasta tänään mitään? Vai mahtavatko ruuanhakukeikat jälleen venyä piikkiin asti......?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tämä vähän haiskahtaa. Kun JoKaFan palasi, sulla on heti "vapaapäivä" ja näpyttelet tänne eri osioihin niin vimmatusti. Ja jos kommentoit, että niin säkin teet, niin enpäs tee. Mä olen töissä.

Tosta wimin ruuanhakureissailusta tuli mieleen, että pitäisiköhän meidän lähettää sille jollakin UPS:llä ruoka-delivery perjantaiksi ja lauantaiksi, niin ei mene aikaa hukkaan samoamiseen. Mitäs Joe ja jiiri on asiasta mieltä (tai tuosta ruokalähetyksestä) ja saa ruokarinkiin muutkin tulla. Silleen ihan rohkeesti vaan, hop sun heiluvilles!

Ja mikä parasta, tässäkin osiossa vietetään tänään perjantaita! Ei huono.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Jotain tarttis tehrä, sanoi entinenkin mies. Wimi ei vaan taida olla mikään perinteinen Alepa- tai Siwamies, jolle kelpaa pakastealtaan seit. Kalan pitää potkia vielä pannulla.
Asiasta sujuvasti toiseen ja melkein liipaten ensimmäistäkin. Vai oli Haadeksesta Löfbergin Lila hyvä kahvi. Niin se onkin. Meidät suomalaiset on jo lapsesta lähtien aivopesty, että olemme kahvinjuojakansaa. Niin olemmekin määrällisesti ja kofeiinin määrällä mitattuna. Lapsetkin opetetaan juomaan kahvia sanomalla, että onhan se alussa kitkerää, mutta kyllä siihen ajan myötä tottuu. No tottuuhan siihen ja kofeiini aiheuttaa riippuvuuden, joten maku on sivuseikka.
Itsellänikin kesti vuosikymmeniä ymmärtää, että oikeastikin hyvää kahvia on olemassa ja siitä voi nauttia, eikä vain täyttää kofeiinin tarvetta.
Pari vuotta sitten hommasin kahvinkeittimen, joka jauhaa pavut ja vot. Onhan se ihan eri kahvimaailma. Viikolla kitkerää pannukahvia ja viikonloppuna vähän veikeämpää erikoiskahvia, niin aaahh!, mikäs on lueskella Joen palstaa.

-Minä juon nyt kahvia.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä olen jo jonkin aikaa miettinyt kaffemyllykeittimen hankintaa, mutten ole sen kummemmin perehtynyt tarjontaan. Kun sulla jiiri on jo kokemusta, niin onko noissa laitteissa suurempia eroja? Vai onko niin kuten tavallista, että merkki laadun takaa?

Mä olin aikonaan armeijan jälkeen Stoccalla duunissa ns. "foto- ja makeisosastolla", jossa tuon osaston nimikkeiden lisäksi myytiin mm. lehtiä, tupakkaa, teetä ja kahvia. Siis nimenomaan papukahvia, lukemattomia eri merkkejä. Asiakkaat sitten niitä ostivat haluamiaan määriä toivotulla jauhatuksella. Eri teelaatujakin sai ostaa "irtomyynnistä" niin ja niin monta grammaa. Oli hienot aromit osastolla tuolloin.

Kaukana tuosta ollaan ainakin meidän Prismassa. Joo joo, "silloin ennen wanhaan, blaa blaa". Mutta koska me tämän palstan näpyttelijät ei olla nuorisoa, niin elämä on. Ja täällä höpistään ajasta joka ei koskaan palaa. Nyyh. Not.

Mutta vielä wimiin. Jospa lähetämme vimmaiselle kalamiehelle uralilaisen potkukalan? Perimätiedon mukaan tuo siperialainen tundran keskeltä löydetty laji on sen verran päämäärätietoinen, että koipi (siis pyrstö tai evä, en muista kumpi, sorry) on valurautapannulla eloa osoittanut paksummassakin ikiroudassa. Ja näitä saa nykyisin tilattua ihan tuoreena, jopa elävänä, "virrasta pannuun" -toimituksella. Bizhnekset hoidetaan yhden Vladimir P:n firman kautta ja yleensä tirehtööri itse on ne käynyt hakemassa yläruumis paljaana, semmoinen vihreä lakki (mikäsenniminytoli?) haituvien peittona. Ja mukana on vieläpä kuva omistuskirjoituksella.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Taas joutuu ihmettelemään sitä ja tätä. Miten Suomi onnistuu kerran toisensa jälkeen ostamaan scheissea? Hankittiin näitä NH90 kuljetuskoptereita ja toimitus myöhästyi vuosia. Nyt sitten puolet niistä on koko ajan korjattavana, tai jotain. Toisaalle rakennetaan ydinvoimalaa, jonka piti valmistua vuosikymmeniä sitten, muttei ole valmis vieläkään. En nyt muista pitikö sen alkujaan valmistua neljässä vai viidessä vuodessa, mutta toteutuma tulee olemaan 250 vuotta tai jotain sinnepäin. Ja kustannukset ovat kasvaneet...

Sitten politiikkaan. Meillä on ollut hallitus, joka ei saa mitään aikaan. Kun tarpeeksi kriisiydytään, pidetään jokunen höpinätuokio, jonka jälkeen vähenevä joukko ewokkeja posket innosta hehkuen kertoo meediotilaisuudessa, mitä saatiin päätettyä, "nyt on kaikki taas hyvin". Paitsi että mitään ei päätetyistä asioista toteuteta. Nasta itsensä hiplailu jatkuu.

Eikä siinä vielä kaikki. Moniko näistä päättämättäjättäjistä on paennut kesken kaiken toisaalle? Hyvä meininki, suoraselkäisiä keulakuvia tarvitaan. Millähän meriiteillä se yksi matalaääninen puolikääpiökin sai itselleen viran Brysselistä? "Ajoin yhden valtion talouden syvälle suohon", jepjep.

Ennen kevään vaaleja on ilmassa jälleen yksi "vauhdilla pakoon" -case. Kohde itse vakuuttaa, ettei lähde mihinkään ennen vaaleja. Jepjep. Ja nyt sitten pitäisi uskoa, että asia on näin, koska ministeripoliitikko näin sanoo. Jepjep. Ainahan nämä vakuuttelut ovat pitäneet paikkansa, kyllä vain.

Tähän pikku veikkaus. Kuka uskoo, että tämä poliitikko hoitaa hommansa lupauksensa mukaisesti maaliin (eli vaaleihin)? Entä kuka uskoo ministerin lepattavan tiehensä ensimmäisellä mahdollisella lennolla (eli sitten, kun on keksitty "uskottava ja pakottava syy ennenaikaiseen lähtöön"). Schtubbhan asian jo siunasi julkisuudessa (mogamoga). Mä veikkaan taas yhtä hanskat ennenaikaisesti tiskiin lyövää kansalaisten esikuvaa.

Wimi voi halutessaan luovuttaa veikkauksen voittajille pullon Jallua (rahoitus on auki), paitsi mulle: Zeroa kiitos!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jopas mulla piisaa tänään kummasteltavaa. Viikonloppuna on Super Bowl ja se on aiheuttanut ennennäkemättömän piikin Tinderiin (joku nettipohjainen deitti- tai elämänkumppani -hakupalvelu). Miten nämä nyt liittyy toisiinsa? Etsiikö joku Red Neck (tai vastaava rodun edustaja Jenkkilän ulkopuolella) itselleen emäntää hakemaan ja avaamaan tölkkejä tapahtuman ajaksi?

Super Bowl on maailman suurin ja seuratuin urheilutapahtuma (tai ainakin oli), totta kai sitä katsotaan monissa erilaisissa sosioekonomisissa ryhmissä, on eri ikäistä porukkaa ja naiset katsovat myös (jossakin). En siis meinaa jokaisen katsojan olevan punaniska, joten herne pois sieraimesta, jos se sinne sujahti. Ymmärtänette ihmettelyn varsinaisen pointin.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Mutta siitä olen pahoillani, etteivät amerikkalaiset ajattele suomalaisia katsojia. Pouli kai tulee joskus yhden aikaan yöllä, jolloin useimmat ovat jo nukkumassa.
Suomessa olisi kuitenkin ainakin tuhat katsojaa, mutta ei sitten.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös