Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

MOT. Naatiskelin juuri pitkästä aikaa spydeä (eli pyttipannua, jos joku ei tunnistanut) ja kyytipojaksi poikkeuksellisesti Zeroa, fiilinki on kelvollinen, kerrassaan kelvollinen.

Mutta wimi siis tallaa todennäköisiä polkujaan ja tulee tänne tsättäilemään viimeistään joskus klo 1:06. Entäs muut? "No nehän on navetassa", joojoo. Siis eri nimimerkkien takana elämästään nauttivat kohteet? Huhuu.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jopas on taas hiljaista. Kaikki katsoo vissiin Raakel Liekkiä. Mitähän mä puuhaisin, itsenäpyttely ei oikein näpytytä, josko jossakin toisessa topicissa olisi jotain kiinnostavaa (tuskin, mutta kurkitaan).

En siis sano / kirjoita, palataan. Mutta mistäpä minä sen tietäisin toisaalta vaikka niinkin tapahtuisi.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Ei katsota Raakel Liekkiä, eikä Auvo Nuotiota. Pikku pätkän katsoin jossakin vaiheessa, mutta (O)Raakkeli ei näköjään tiedä, että tuossa ohjelmassa ei tarvitse teeskennellä nauttivansa ja huutaa, kuin viimeistä päivää.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Joo. Hiljaista tuntuu olevan. Minäkin taidan tästä mennä kirjan tykö. Ja Raakel Liekkiä minä näin ihan tarpeeksi, kun opiskeltiin samassa opinahjossa parikymmentä vuotta sitten......Silloin sillä oli vaatteet päällä, sen jälkeen ei ollut ja taas on......

Silirimsis ja sileä tie!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No hyvä, meitä on kolme jotka ei piinaa itseään ko. ohjelmalla. Falkki tulee taas myöhemmin, joten ei tämä pieleen mene.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mä katselin tänään puolen päivän jälkeen yhden tienoilla Yleltä jotain ohjelmaa, jossa kerrottiin Venäjän yritysmaailmasta. Miten siellä suoranaisesti varastetaan yrityksiä ja tuhotaan elämiä ihan valtiojohtoisesti. Eijjumalauta, mitä tylyä meininkiä. Ei käy kateeksi normaali ihmisiä siellä päin.

Eikä siellä joku normi vallankumous vielä toisi helpotusta, laillisella statuksella olevia rosvoja, joilla ei ole kuin menetettävää, on liikaa. No, naapureita ei voi valita.

Tiedä sitä, vaikka olisivat jollakin tekaistulla asiakirjalla wiminkin vieneet mennessään?
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Ai sekös se olikin, kun tuosta meni itärajaa kohti Belarus traktori, jonka lavalla oli tynnyrisauna. Pitääkin ilmoittaa rajalle, että eivät laske wimiä rajan yli, sillä naapurin puolella on tunnetusti väkevämmät juomat ja syvemmät avannot.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

En20 ole hunnigolla vaa olin yhessä suulissa . Kunnostin tai kuidutin vanhaa retro venettä kaverin kanssa .

20 marineri on seuraava kohde . Ihminen senkin on tehny ja sen pystyy korjamaan .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Falkii tannenna . Ylen teemaa katson nyt . Tykkään .
Korjaan ylen Fem .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Huomenia vaan. Jälleen uusi hieno päivä alkamassa, pian menoksi kohti uusia onnistumisia :)!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Höh, kuka sammutti valot? On tämä soffa vaan semmoinen paikka, että taas kävi köpelösti. Jaksaapahan taas :D!
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jep. Kaksi kertaa nukahdin soffalle iltapäivällä itsekin.

Hiihtoja tuossa katselin myös ja just tulin saunasta.

On se vaan ihme jätkä se Northuukki. Joku humanoidi....ei voi olla tästä maailmasta.

Huomenna taas töihin. Muilla on varmasti hiihtoloma. Mutta mehän teemmekin silloin hommia siellä kouluissa ym.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pyhä Kakka! Nyt oli kova battle VOFissa Team Michaelin jengissä, speechless; vov!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mitenköhän mä en ole niin yllättynyt. Saksalainen kuluttaja arvostaa lujaa ja jämäkkää wc-paperia, kuten Horstin ja Hildan pitääkin. Matti ja Maija täällä meillä haluaa pehmoista ja valkoista, söpöä. Ja yllättäneekö Vladimir ja Ljudmilakaan: pitää olla värejä, kuvioita ja tuoksuja (ilmeisesti hyviä tuoksuja, ei mitään after use -versioita). Näin Metsä Tissue meitä valistaa kokemustensa perusteella.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jälleen kerran ihmettelen, minkä takia A-studion Talk ohjelmassa on vieraita, kun tuo yksi huuhkaja on "keskustelun" vetäjänä. Eihän se anna kenellekään suunvuoroa ja jos joku ehtii sanoa kaksikin sanaa, niin johan tulee päälle puhumista. Eikö tuohon voisi kehittää ohjelman, jossa tämä vetäjä istuu yksinään peilin edessä ja höpisee itsekseen.

Kuullun ymmärtämystäkään ei studioemännällä ole ollenkaan.

Nyt se vissiin vähän väsähti tai vieraat pääsi jyvälle, miten huudetaan toisten päälle, kukaan ei kuuntele toisiaan, ymmärrä mistä puhutaan. Ja välillä tämä alkaa jo muistuttaa keskustelua, kuten kai tuo "talk" tarkoittaa. Ja tähän päästiin 35 minuutissa...
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Nyt oli Haades aika paha. Olin nimittäin Helsingin Olympicstadionilla paikalla, kun Bubi-huuhkaja keskeytti pelin. Se oli uskomattoman hieno hetki, joka poltti selvät jäljet verkkokalvolle ja jäljet eivät sieltä koskaan poistu.
Tämäkin sinun huuhkajaksi sanoma keskeyttää, mutta haluan unohtaa tämän hetken mahdollisimman nopeasti.
Voidaanko sopia, että ei loukata huuhkajaa tämän enempää.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Voidaan sopia jiiri. Ja onneksi Bubi ei osaa lukea, koska tämä kyseinen jalo huuhkaja, heimonsa uljas edustaja, kirjoitetaan isolla H:lla. Sä unohdit moisen tärkeän yksityiskohdan.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Iltaa kamrater!

Mikä tuo vessapaperihomma on? Ennen rutisteltiin sanomalehtipaperia pehmeämmäksi ja hyvää oli. Eikä sieltä mitään painokirjaimia tai kuvia takalistoon tullut. Tai mistäpä sen tietää, kun ei tullut kurkisteltuakaan koskaan. Eipä silti, niin silloinhan oltiin aika notkeita ja nuoria ja olisi voinut vaikka semmoiseen kulmaan taipuakin.....nyt ei enää moisiin voimisteluliikkeisiin pysty.

Minä olin eilen illalla ampumahiihtokilpailuja katsomassa. Tosin kotisoffalla vain. Sieltä on paljon parempi seurata tilannetta ja eipähän tarvitse räntäsateessakaan värjötellä. Tosin, jos lähtisin sinne paikan päälle oikeasti, niin olisihan mulla termari kuumaa rommia aina mukana.....

Vaan entäs tu Keskisen Vesa. Eikös telkusta tule aina välillä semmoinen ohjelma kuin Tuurin Kyläkauppias? mulle ei ole oikein avautunut tuo homma muuten kuin, että keskinen on itse rahoittanut tuon ohjelman mainostarkoituksessa. Kuka muu yksityinen kaupanharjoittaja muuten saisi tuollaista meediaa itselleen aikaiseksi?

Haloo pojat! Onko täällä enää kukaan hengilöissä?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joo, mietin tässä, että etäpä jos takapuoleen olisikin jäänyt painokirjaimia ja kuvia? Olisiko ne saanut siirrettyä takaisin paperiin, eli onko tuossa kopiokoneen esiaste? Ja nyt liikutaan ihan puhtaasti teoriassa, jätetään ne fifty shades of brown -jutut tästä pois.

Ja jos edellisestä hajatelmasta ei osa avautunut, niin rusketusraidat, any one? Eli niiden vivahteita ei nyt tarvita mietinnössä tässä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös