Koripallo.com

Korisliigan televisiointi

Viestejä
16 284
Vs: Korisliigan televisiointi

Tänään klo 18:30 #VilpasVikings vs #Kouvot ja #KTP_Basket vs #Katajabasket L!VE @ Korisliigatv.fi. Ensimmäiset 5 minuuttia ilmaiseksi!
 
Viestejä
1 041
Vs: Korisliigan televisiointi


Huhhuh, kokonaiset 5 minuuttia! ;D Eikös sillä Korisliigakalenteri katselukoodilla saa koko matsin ilmaiseksi?
 
Viestejä
2 459
Vs: Korisliigan televisiointi

5 minuuttia... juu eipä tarvitse tätäkään palvelua käyttää ennen kuin matsit on katsottavissa jälkikäteen.
 
Viestejä
16 284
Vs: Korisliigan televisiointi

Olut-Ukko sanoi:
Huhhuh, kokonaiset 5 minuuttia! ;D Eikös sillä Korisliigakalenteri katselukoodilla saa koko matsin ilmaiseksi?

Tietysti saa.

Tuo on ihan hyvä testijutska tuo 5 minsaa... Tosin twiitti/Facebook-päivitys ei kerro, että pitääkö KorisliigaTV:hen kirjautua nähdäkseen sen 5 minsaa... ???
 
Viestejä
1 060
Vs: Korisliigan televisiointi

Ensimmäiset 5 minsaa? lämmittelyt? :D

Noh, mutta pitääpä kaivaa tuo koodi siitä kalenterihässäkästä jostain. Taidan testata ton Kouvot @Salossa. Tuo tallennepalvelu olis kyllä kaiken A ja O, eihän toi tuu toimimaan millään muuten. Ei kaikki kerkee olla ruutujen ääressä aina matsin aikaan + kuitenkin maksat Liigapassista.
 

Jay

Viestejä
1 292
Vs: Korisliigan televisiointi

Mielestäni hyvä veto tämä "5 minuuttia". aka sitä saa mitä tilaa!

Mikä tää kalenteri on ja missä minun kalenteri koodeineen on?
 
Viestejä
16 284
Vs: Korisliigan televisiointi

Zetas sanoi:
Mikä tää kalenteri on ja missä minun kalenteri koodeineen on?


Peleissä ilmeisesti ilmaiseksi jaettu Korisliiga-kalenteri, joka oli silloin Urheilusanomienkin välissä, kun oli ne Korisliiga-kausiennakkot.

En tiedä, mistä muualta tämän ilmaiskoodin (siis joka kalenterissa eri!) saa. Olisihan liitto voinut toisenkin reitin ilmaiskoodeille laittaa.
 
Viestejä
1 367
Vs: Korisliigan televisiointi

Zetas sanoi:
Mielestäni hyvä veto tämä "5 minuuttia". aka sitä saa mitä tilaa!

Mikä tää kalenteri on ja missä minun kalenteri koodeineen on?

Jaettiin ekassa pelissä ja löyty myös urheilusanomien välistä
 
Viestejä
559
Vs: Korisliigan televisiointi

Kelasin aika paljon tuota sarjaohjelmaa ja huomasin, ettei enää taida olla yhtään kokonaista sarjakierrosta, sellaista että pelattaisiin kaikki pelit samana päivänä. Sarjassa on todella paljon päiviä jolloin pelataan 1, 2 tai 3 peliä. Tämä kansainvälistymisen aikaansaama aikataulumuutos puolustaa kyllä sitä että kannattaisi hankkia tuo kaikki pelit kattava liigapassi, jos on vähänkään kiinnostunut muista kuin vain omasta joukkueestaan. Läpi kauden saa katsoa viikottain (paikan päällä) yhden kotijoukkueen pelin ja melkoisella varmuudella kotijoukkueen vieraspelin lisäksi 2-3 muutakin peliä, sen verran hajalleen nuo pelit nyt viikko-ohjelmaan on ripoteltu.

Toivottavasti järjestelmä toimii, minä ainakin aion investoida tuon 90 € pakettiin. Tänään katselen Kotkan peliä ja jos kanavasurffailu onnistuu niin välillä vilkuilen myös Salohallin tapahtumia.
 
Viestejä
42
Vs: Korisliigan televisiointi

Cabernet sanoi:
ja jos kanavasurffailu onnistuu niin välillä vilkuilen myös Salohallin tapahtumia.

Tätä kun twitterissä kyselin niin 90€ paketilla onnistuu..

Ja:

On demand pitäisi tietysti olla, mutta laittakaa tallennus päälle ja lähtekää minne ikinä pitääkin mennä ja katsokaa myöhemmin..
 
Viestejä
2 459
Vs: Korisliigan televisiointi

Ei tollasta mykkälähetystä ainakaan katso kukaan, Salon lähetys oli heti noin 16 kertaa mielyttävämpi katsottava kun oli äänet vaikka selostajaa ei olekaan.
 
Viestejä
30
Vs: Korisliigan televisiointi

Maksettu lippu Kotkan peliin.
-valitettavasti ongelmia lähetyksessä...
-eipä tuo olisikaan näkynyt (maailman ainoa Android käyttäjä kun olen)
-ei palautuksia
-ensimmäinen, viimeinen ja ainoa kerta samalla!
 
Viestejä
1 060
Vs: Korisliigan televisiointi

Nyt vasta kerkee katsoon... ööö mistähän tuolla sivuilla saa luotua sen tunnarin? Ei enää löydy ohjetta. Lipun ostoa vain tarjoaa.
 
Viestejä
688
Vs: Korisliigan televisiointi

Asiakatsomo sanoi:
-eipä tuo olisikaan näkynyt (maailman ainoa Android käyttäjä kun olen)

Toimii Androidillakin, selaimen asetuksista ruksi kohtaan "Pyydä työpöytäversio" tmv. Oletan että Flash sulla kuitenkin on asennettuna.
 
Viestejä
1 367
Vs: Korisliigan televisiointi

Asiakatsomo sanoi:
Maksettu lippu Kotkan peliin.
-valitettavasti ongelmia lähetyksessä...
-eipä tuo olisikaan näkynyt (maailman ainoa Android käyttäjä kun olen)
-ei palautuksia
-ensimmäinen, viimeinen ja ainoa kerta samalla!

Samsung S5 toimii chrome-selaimella
 
Viestejä
30
Vs: Korisliigan televisiointi

Joo
Selaimia koittanut 5 erilaista. Chrome viim. ja beta, Dolphin, Androidin oma sekä Opera.
Flash asennettu ja toimii.
Bootattu välillä.

Paljon kokeilukertoja - aina samoin tuloksin.

Galaxy Note 2014, 4.42 Uk
 
Viestejä
559
Vs: Korisliigan televisiointi

Periaatteessa kohtuullista toimintaa tämä nettitv. Muutama irtokommentti.

Äänetön versio on katselukokemuksena tuskallinen. Kotkan peli oli noussut äänellisenä varmaan oikein nautinnolliseksi, nyt ei toiminut.

Automaattikamera: yllättävän kiva kokemus. Ei tietysti pärjää tavalliselle tv-lähetykselle jossa, useita kameroita, lähiotoksia hisdastuksia jne, muta tämä on riittävä.

Varsinainen selostus ei ole niin tärkeä kuin muu ääni. Salo-matsia oli helppo seurata kun kuuluttajan ääni kertoi asioita.

Jotain säätöjä täytyisi varmaan tehdä kuvan kirkkauden kanssa.

Kohtuullinen aloitus, ainakaan minä en vaadi rahojani takaisin, hyvä 90 € investointi kauteen.
 
Viestejä
1 060
Vs: Korisliigan televisiointi

Joo toi Kouvot vs VilpS oli ihan OK. Äänet kuului kentältä, joten selostusta en kaipaa silloin. Kotkan matsia en kokeillut. Kuva oli parempi kuin UrpoTVn pikselipaskamössö. Joten tollasenaan varmaan menee, mutta onko sitten matseissa eroja ja mistä sen tietää ennakkoon mitä saa? Yksittäisiä otteluita tulen ostamaan varmaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös