Koripallo.com

Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Kuinka paljon rillataan?

  • LeBron James on MVP

    Ääniä: 1 4,5%
  • Kesällä...laitetaan Tapolaa menemään

    Ääniä: 7 31,8%
  • Miami Heat voittaa mestaruuden

    Ääniä: 5 22,7%
  • Kobe is done

    Ääniä: 9 40,9%

  • Äänestäjiä
    22
Status
Viestiketju on suljettu.
Viestejä
1 404
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Achilles sanoi:
Haluan pyytää anteeksi Koripallo.comin NBA Fantasyn liigapäälliköltä King Jamesilta. Kohdistin kritiikkini liian voimakkaasti häneen, eikä hän ole syypää kp.comin NBA Fantasyn huonosti hoidettuun struktuuriin.

Syyt löytyvät paljon syvemmältä ja koko rakennetta tulisi uskaltaa muuttaa voimakkaasti. NBA Fantasyn taso on tällä hetkellä päätä huimaava, mutta muut toiminnot laahaavat perässä. Liigajohdon tulisi ymmärtää, että NBA Fantasy on ylivoimainen ykköstuotteenne ja siihen satsaaminen maksaisi itsensä korkojen kera takaisin.

En tule myöskään hakemaan muutosta tuomiooni, jolla koripallo.comin NBA Fantasyn johto asetti minut kilpailu- ja toimintakieltoon ensi kaudeksi. Pyydän vain kohtuullistamista tai demokratiaa. Jokainen meistä tietää, että jos hakisin muutosta voimallisesti ja lain pykäliin tukeutuen, niin tuomio kumottaisiin täysin perusteettomana. Minulla ei ole tähän prosessiin nyt aikaa. Chelsea pelaa Mestarien liigan finaaleissa ja esikoiseni syntyy päivänä minä hyvänsä.

Yhden toiveen esittäisin liigajohdon suuntaan. Omien virheiden tunnustaminen ja käden pystyyn nostaminen virheen merkiksi kuuluu jo Fantasy-maailman perussääntöihin. Tätä en ole huomannut kertaakaan tapahtuvan. Itse olen tehnyt koripallomatkallani lukemattoman määrän virheitä ja myös avoimesti myöntänyt ne. Jos et ole tehnyt virheitä, et ole tehnyt yhtään mitään. Yksikään huippu-urheilun parissa työskentelevä ei ole suojassa kritiikiltä, ei yksikään. Huippu-urheilun parissa toimiminen ottaa paljon, mutta antaa huomattavasti enemmän.

En odota NBA Fantasyn liigajohdolta sitä ensimmäistäkään kunniamerkkiä tekemästäni työstä, mutta joskus voisi edes kiittää. Samaa mieltä emme ole läheskään kaikista asioista, mutta samalla asialla olemme. Näin ainakin toivon.

Kiimaisin koriskevätterveisin,

Achilles

1191545-max555x555.jpg
 
Viestejä
1 728
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Daily league kuulostaa omaan korvaani varsin hyvältä. Kuten KJ totesi, Daily league ei edes vie tuhottomasti aikaa, sillä kokoonpanon voi asettaa monta päivää etukäteen. Toki ne, jotka pystyvät reagoimaan parhaiten miehistönsä statuksen muutoksiin ovat etulyöntiasemassa vähemmän perilläoleviin nähden.

Äskeisen myyntipuheen jälkeen pitää kuitenkin todeta, että en ole koskaan pelannut aktiivisessa päiväliigassa. Mitä jos treidi menee läpi keskellä viikkoa, ovatko uudet pelaajat käytössä heti, vai vasta seuraavalla viikolla?

Molemmat rosteriesitykset vaikuttivat päteviltä. En ole perehtynyt uuteen pisteytykseen niin syvästi, että osaisin niitä sen tarkemmin nyt analysoida.

Jos ensi vuonnakin mennään n. 14 pelurin liigalla kaksi keeperiä on hyvä.

Tarvittaessa voin ottaa hartioilleni LM Powerseja.

En tunne Achilleksen ja King Jamesin tilannetta sen tarkemmin, mutta jos nykyisen eripuran taustalla on vain jotain treidichattierimielisyyksiä, en näe mitään syytä miksei Achillesta tulisi päästää takaisin kyytiin. Ja tämä linjaushan tuli mieheltä, joka on toinen niistä kahdesta etuoikeutetusta jotka saivat viettää osan kaudesta Achilleksen mustalla listallla.
 
Viestejä
16
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Omat mielipiteeni ovat hyvin vahvasti samanlaisia kuin Mokeskilla. Muutama kysymys/kommentti kuitenkin.

Miten tuossa daily leaguessa määräytyy sijoitukset? Pelataanko koko kausi samaan pistepottiin? Vai onko tuossakin jotain match-uppeja?

Ihan mielenkiinnosta (olen liian laiska laskemaan itse, mutta jos Jamesilla on taulukko jo valmiina niin..) onko tuo alla oleva listaus kyseisellä pisteytyksellä muodostuva top7 -lista vai vaan satunnainen otos kärkimiehistä?

King James sanoi:
Viime kauden keskiarvoilla:

LeBron 102.0
Durant 99.7
Love 99.5
Howard 94.8
CP3 93.0
Kobe 93.0
Deron Williams 89.9

Myöskin mielestäni molemmat ehdotetut kokoonpanovaihtoehdot ovat hyviä, tosin itse pidän UTIL paikkojen tuomasta joustavuudesta. Jos äänestää pitäisi niin weekly leaguen malli vaikuttaisi houkuttelevalta (PG-PG-SG-SG-SF-SF-PF-PF-C-C) , koska suurempi pelaajamäärä tuo todelliset tietäjät lopulta paremmin esille. Miinuspuolena SG-SF paikkojen kapeus.

Minäkään en muista mikä Akiles-kohun aikoinaan aiheutti, enkä siten tähän kovin voimakkaasti viitsi kantaa ottaa. Jos Akiles otetaan takaisin sarjaan niin minulla ei ole mitään sitä vastaan, mies kuitenkin oli aktiivinen pelaaja, joita ei loppujen lopuksi kovin montaa tältä laudalta löydy.
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Muuten sama systeemi kuin aikaisemmin, eli viikottain vaihtuvat matchupit ja piste taisteluparin voittajalla. Lohkoista voisi luopua ja palata takaisin suoraan sarjasysteemiin, kun ei tuo lohkojako antanut mitään uutta liigalle.

Top7 on tuo. Oikeastaan sama miten tuota pyörittelee, niin samat nimet siellä keulassa ovat ja selkeällä erolla muihin. LeBronin ylivoima jne.

Itse olisin varmaan myös tuon PG-PG-SG-SG-SF-SF-PF-PF-C-C tyylisen systeemin kannalla, mutta siinä miehistön koko kasvaa niin isoksi, että viikottaiset loukkaantumiset voivat nousta jo jonkinlaiseen rooliin -> vaatii kokoonpanomuutoksia viikon aikana pärjäämiseen, pelkkä sunnuntaina kokoonpanon tsekkaaminen ei välttämättä riitä. Tätä voi tietenkin kontrolloida maksimipelimäärällä. Jos ajatellaan, että ensi kaudella joukkueet pelaavat ka. 3 kertaa viikko ja joukkueen koko on 16 pelaajaa -> 48 peliä koko joukkueella, josta päällekkäisyyttä pelipaikkojen osalta tai ruuhkaisina pelipäivinä, kun kaikki eivät mahdu kentälle vaikka pelejä on -> 40 peliä mahdollista saada -> ottelumaksimi 30... Ja kun vielä rajoitetaan waiver pickupien määrä per viikko 2, niin striimaaminen ei onnistu.

Mokeski kysyi treideistä, eli ne tulevat voimaan samalla peliviikolla. Treidin hyväksyminen -> jampat käytössä seuraavana ottelupäivänä.
 
Viestejä
66
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Itselleni kuulostaa hyvältä KJ:n ehdotukset. Daily league passaa. Mutta osallistun myös weekly liigaan mikäli siihen päädytään. Achilleksen kohtaloon.... Mielestäni pelin jättäminen kesken ja sen jälkeen tsätissä trollailu oli perseestä. Jos muita pelaajia saadaan mukaan niin parempi niin.
 
Viestejä
1 870
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

spud sanoi:
Itselleni kuulostaa hyvältä KJ:n ehdotukset. Daily league passaa. Mutta osallistun myös weekly liigaan mikäli siihen päädytään. Achilleksen kohtaloon.... Mielestäni pelin jättäminen kesken ja sen jälkeen tsätissä trollailu oli perseestä. Jos muita pelaajia saadaan mukaan niin parempi niin.

Achilles-King James -casehan meni niin, että tein viikko ennen siirtorajan umpeutumista La Bambasille hyödyllisen treidin, koska minulla oli vain yksi treidi jäljellä eikä yhtään validia SF-paikan pelaajaa + Bambas kiristi ahdingollani. Ymmärrettävästi King James ei pitänyt tästä treidistä, koska Keyser Söze oli vielä sillä hetkellä hänen pahimpia vastustajia kokonaiskisaa silmällä pitäen. James alkoi provosoimaan chatissa, johon toki vastasin samalla mitalla. Loppujen lopuksi King James päätti bannata minut kokonaan treidichatista, vaikka olin vielä liigan jäsen, vaikkei minulla ollutkaan treidejä jäljellä. Tämän jälkeen katsoin, että minulla ei ole edellytyksiä pelata loppukautena liigassa ja ilmoitin King Jamesille yksityisviestillä että vetäydyn loppukaudeksi. Toki vaihdoin vielä joitakin paskoja pelaajia vieläkin paskempiin, mutta tunnustan että tämä ei ollut reilua kanssamanagereita kohtaan ja kadun sitä.

Treidichatissa trollailua on tietenkin vaikea puolustella, mutta edes sinä spud et voi väittää että olisin ollut ainoa joka sitä harrasti?

Mitään suurempaa tässä ei ole ehtinyt tapahtua ja väittäisin että kyse on ainoastaan minun ja Jamesin välisestä henkilökohtaisesta riidasta. Olen kuitenkin edelleen valmis myöntämään tappioni luukuttamani demokratian mukaisesti, jos enemmistö viime kauden jäsenistä sitä haluaa.
 
Viestejä
66
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Achilles sanoi:
Treidichatissa trollailua on tietenkin vaikea puolustella, mutta edes sinä spud et voi väittää että olisin ollut ainoa joka sitä harrasti?

Itselläni jäi päällimmäisenä mieleen sinun "jos et nyt tee tätä treidiä niin lopetan manageroinnin"-uhkaukset, jotka kuuluu mun mielestä hiekkalaatikoille. Toisekseen, nämä +n feivorit on mun mielestä alunperinkin kyseenalaisia kun treidien tasapuolisuudessa noudatettiin muuten aika tarkkaa linjaa.

Treidichät "trollailut", joissa toisten mielipiteisiin pyrittiin vaikuttamaan ei ainakaan mua häirinnyt. Jokainen muodostakoon mun puolesta oman mielipiteensä ja kaupatkoon pelaajia siihen hintaan kun haluaa. Mutta tästäkin voi jonkin linjauksen toki tehdä, "ei saa sabotoida muiden treidejä?". Mun mielestä voi.
Sitten vielä nämä privaviestit muille pelaajille "perustan uuden liigan joka sitä ja tätä", oh god.

Mutta omat toiveeni ensi kaudelle summasummarum: Opitaan viime kauden epäselvistä kohdista sopimalla sääntöjä, pelaajiksi aktiivisia managereita, jotka pelaavat loppuun asti. Piste. Aktiivisiksi lasken he, jotka päivittivät kokoonpanonsa ja vastasivat treidiehdotuksiin. Ei ketään voi pakottaa treidaamaan vaan treidaamisen iloksi. Toki treidichätissä aktiivisesti pyörineet toivat lisämaustetta pelaamiseen.

spud has spoken.
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Heat-kannattajien välisen solidaarisuuden merkkinä olen päättänyt hyväksyä Achilleksen ensi kauden Fantasyyn.

Nyt jos koskaan Miamin Superkaverit ja LeBron James tarvitsevat jokaisen kynnelle kykenevän kp.comistin tuen.

Myös Chelsean nappikausi ja tulevan kauden hankinnat saavat hymyn huulille, joten on aika haudata sotakirveet!

mourinho-ancelotti.jpg
 
Viestejä
881
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

King James sanoi:
Heat-kannattajien välisen solidaarisuuden merkkinä olen päättänyt hyväksyä Achilleksen ensi kauden Fantasyyn.

Nyt jos koskaan Miamin Superkaverit ja LeBron James tarvitsevat jokaisen kynnelle kykenevän kp.comistin tuen.

Myös Chelsean nappikausi ja tulevan kauden hankinnat saavat hymyn huulille, joten on aika haudata sotakirveet!

Eli Achilles odotteli Kingin heikkoa hetkeä ja syöksyi paikalle?

Leikki sikseen, mukava saada aktiivisia jäseniä mukaan taas ensi kaudelle. Jos ei muuta, niin ainakin aktiivista keskustelua on odotettavissa Achilleksen mukanaolon johdosta. Toivon, että jaksaa tällä kertaa loppuun asti, eikä jäädy ratkaisun hetkillä (jätän LeBron-mahdollisuuden käyttämättä).
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

PoorMansMailman voisi hiljalleen aktivoitua tälläkin palstalla. Kolmannen GM:n paikka on täyttämättä. Ilmoita itsestäsi!
 
Viestejä
1 404
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

Joko voi ilmoittautua mukaan? Lakersin vaihtopelaajien siivittämänä voittoon. 8]
 
Viestejä
9 123
Vs: Koripallo.com NBA Fantasy Manager 2011-2012

The Game voi laittaa yv:nä sähköpostiosoitetta inviteä varten, niin kutsutaan mukaan chatmyllyihin saman tien.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös