Koripallo.com

Kauhajoen Karhu 2014-2015

Viestejä
16 284
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Ei aina voi voittaa... :)

Olen kyllä yllättynyt lopputuloksesta. Solna ei ole mikään huippujengi (etenkään ilman jenkkipointtia). Uumaja melkein tällä hetkellä jopa kovempi.
 
Viestejä
86
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

JoKaFan sanoi:
Ei aina voi voittaa... :)

Olen kyllä yllättynyt lopputuloksesta. Solna ei ole mikään huippujengi (etenkään ilman jenkkipointtia). Uumaja melkein tällä hetkellä jopa kovempi.
Tiedä sitten onko edes kiinnostuskynnys kovinkaan korkealla :D mutta 2/2 recordi on aika heikko tulos näistä joukkueista.. Mitään keltään pois ottamatta
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Vaikea tosiaan lähteä spekuloimaan millä motivaatiolla ollaan näissä harkkapeleissä mukana.

To-Pe Karhu pelaa seuraavaksi Tallinnassa saa nähdä miten sillä reissulla käy.
 
Viestejä
7 517
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

En usko, että kiinnostuksessa tai motivaatioissa on kenelläkään tässä vaiheessa kautta mitään vikaa. Silti preseason on aina preseason. Tiettyjä pelaajia halutaan ajaa selkeästi enemmän sisään ja toisaalta kokeilla erilaisia kokoonpanoja. Kokeillaan erilaisia pelisettejä ja kenties puolustustapoja. Kouvoissa huomaan preseasonin vaikutuksen esimerkiksi selvästi siitä, että muuan Kaunisto ottaa varmasti päälle puolet vähemmän ratkaisuja itse, mitä normaali korisliigamatsissa on ottanut. Onko se kiinnostuksen puutetta vai harkittua pyrkimystä ajaa viime kaudella jengissä pelaamatonta jenkkitrioa sisään?
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

raappa sanoi:
En usko, että kiinnostuksessa tai motivaatioissa on kenelläkään tässä vaiheessa kautta mitään vikaa. Silti preseason on aina preseason. Tiettyjä pelaajia halutaan ajaa selkeästi enemmän sisään ja toisaalta kokeilla erilaisia kokoonpanoja. Kokeillaan erilaisia pelisettejä ja kenties puolustustapoja. Kouvoissa huomaan preseasonin vaikutuksen esimerkiksi selvästi siitä, että muuan Kaunisto ottaa varmasti päälle puolet vähemmän ratkaisuja itse, mitä normaali korisliigamatsissa on ottanut. Onko se kiinnostuksen puutetta vai harkittua pyrkimystä ajaa viime kaudella jengissä pelaamatonta jenkkitrioa sisään?

Niin onhan se niin. Onhan Toiviainenkin tehnyt erilaisia kokeiluja esim: Lapua pelis peluutti Mattilaa ykköspointtina. Lisäksi nythän on vähän se periaate että kaikki pelaa. En usko että muutamat jotka nyt on saanut peliminuutteja kivasti saa niitä välttämättä kovin paljoa Korisliigapeleissä.
 
Viestejä
253
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Tässähän alkaa omatkin odotukset nousta...

Korisliiga ‏@Korisliiga 2 t
Pientä hakemistä viellä, mutta perusasiat joukkueessa hyvin. Tavoite on Suomen mestaruus, Sami Toiviainen #Korisliigainfo

Korisliiga ‏@Korisliiga 2 t
Joukkueen kemia on varmaan paras missä olen ollut, Aleksi Huuskonen/Kauhajoki #Korisliigainfo
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Karhu päätti pre-seasonin kahteen voittoon virossa. Eilen kaatui Rapla helposti lukemin 56-95 tänään puolestaan Pärnu lukemin 59-68.

Kanervo ei näemmä pelannut tänään. Miksiköhän oli sivussa?

Tilastot:
Rapla-Karhu : https://mobile.twitter.com/coachtoiviainen/status/515249357944553473/photo/1

Pärnu-Karhu : https://mobile.twitter.com/coachtoiviainen/status/515559174181515264/photo/1
 
Viestejä
301
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

http://www.karhubasket.net/site?node_id=3&action=show_data&p_id=1660&row=1

Juttua viikonlopun Viron reissusta. Sami is the man! Mahtavaa lukea coachin kommentteja pelistä ja taktisista jutuista. Erityisesti mielenkiintoinen oli lopun juttu:

"Puolustuspää oli ennen viikonloppua vielä melkoinen kysymysmerkki. – Nyt on kuitenkin huomattavasti levollisempi mieli senkin suhteen. – Olemme kokeilleet erilaisia palloskriinimuotoja eri peleissä ja nyt olen saanut sen suhteen tarpeeksi treenejä ja pelejä alle, jotta uskoisin oikean/oikeat tavat löytyneen. – Kehitettävää on toki joka osa-alueella, niin kuin varmasti joka joukkueella. – Menemme nyt ensimmäiset kuusi peliä näillä asioilla ja tuon sitten sen jälkeen jotain uutta pelaamiseen mukaan, Toiviainen analysoi harjoituspelejä."
 
Viestejä
86
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Ylihuomenna se alkaa! Jos vain millään jaksaisi odottaa.. :D kotipeliin vähän pidemmän aikaa, mutta asia helpottuu kummasti kun sarja alkaa ;D
 
Viestejä
86
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Hieno voitto hienosta joukkueesta :) tästä on mahtava jatkaa. Vieläkun tilastot saadaan kohdalleen ;D uusi sisääntulorituaali oli mahtava, mutta ac/dc:n biisi highway to hell ei ehkä paras mahdollisin valinta. Noh toki luo tunnelmaa, mutta itse olisin valinnut vaikka gun's n rosesin kipaleen welcome to the junglen ennen tuota. Noh toki sekin ehkä turhan mainstream :D hieno voitto ja keskiviikkona uusiksi. Ainakin näin toivotaan
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Hyvin on kausi lähtenyt käyntiin. 4 peliä ja 4 voittoa. Vähän on välillä ollut tahmeaa peliä mutta kyllä se siitä paremmaksi muuttuu. Eikä vielä ole ainakiin tullut sellainen olo että pitäisi olla huolissaan vaikka peli ailahtelee niinkuin viime kaudella piti olla ;)


Keskiviikkona onkin sitten taas yksi tason mittari kun Karhu matkustaa KTP:n vieraaksi.
 
Viestejä
145
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

Karhu-Basketin bussi-matka jo varmaan alkanut... Tere tulemast Kotkaan,ja kärsimään kauden avaus tappio... ;D
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

KOOTEEPEE sanoi:
Karhu-Basketin bussi-matka jo varmaan alkanut... Tere tulemast Kotkaan,ja kärsimään kauden avaus tappio... ;D

Sulla ei tuo maantieto tainnu olla vahvin aine koulus ;D Vai tappio.. noo tottahan toinen häviää mutta ei kai sitä tiä kumpiko ennen ottelua vai tietääkö?
 
Viestejä
145
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

KTP yleensä lähtee lakeuksille jo edellisenä iltana,ja yöpyy esim. Seinäjoella.... Se koulusta tällä kertaa...
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhu 2014-2015

KOOTEEPEE sanoi:
KTP yleensä lähtee lakeuksille jo edellisenä iltana,ja yöpyy esim. Seinäjoella.... Se koulusta tällä kertaa...

Ahaa ny mä ymmärrän ;D
Täältä lakeuksilta katsos ajellaan yleensä vasta ottelu päivänä ottelu paikkakunnalle ::)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös