Koripallo.com

Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Kumpi pääsee nostamaan Pantteripatsasta?


  • Äänestäjiä
    42

vmp

Viestejä
296
Vs: Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

[quote author=twitter]
Korisliiga ‏@Korisliiga 19h

Pyrinnön fani heitti sitten puoliajan heittokisassa puolesta kentästä pallon sisään ja voitti pääpalkinnon #kaikkimenee #ryöstöretki
Expand

Retweeted by Korisliiga
Pyrintö Fan Club ‏@PyrintoFanClub 12h

@Korisliiga Katajan Junioritoimintaan 1000€, kausari ja huivi! #Kiitos
Hide conversation



12:25 AM - 19 May 2014 · Details
Tweet text
Reply to @PyrintoFanClub @Korisliiga

Jukka Raja-aho ‏@JukkaRajaaho 9h

@PyrintoFanClub @Korisliiga Jesselle satku ja lopuille 18 €/nenä.
Expand
[/quote]
Mielestäni aika mauton vitsi tuo Raja-ahon viimeinen heitto, varsinnkin kun kaveri on kuitenkin (ainakin ollut) Pyrinnön palkkalistoilla.
 
Viestejä
1 434
Vs: Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Laird sanoi:
Täytyy todeta, että herra Toivoton on jo parin kauden ajan itse kaatanut sitä sontaa Pyrinnön niskaan jatkuvasti. Nyt on sitten takki kääntynyt. Vai onko niin, että Toivottaman mielestä hänen haukkunsa ja sontansa Pyrinnän niskaan on jotenkin oikeampaa.

Noh noh, on tässä oltu vakaumuksellisen pessimistisellä linjalla jo paljon kauemmin kuin pari vuotta!

Itse haluan aina Pyrinnön pärjäävän mahdollisimman hyvin, ja siksi tulee välillä oltua rankastikin eri mieltä valmennus/seurajohdon ratkaisujen kanssa. Välillä minä olen väärässä, välillä em. tahot. Kuuluu normaaliin kannatuskulttuuriin, tervetuloa tutustumaan. :)

Mielestäni pienellä jupinalla maustettu uskollinen tuki (ns. persettä Pyynikin penkkiin) on aina terveempi vaihtoehto kuin joidenkin muovilta tuoksuvien ostojoukkueiden hurmoshenkinen jeejee-fanitus. Näillä on ensin koko kylä takana, mutta kun tulee turpiin, rahamiehet katoavat pelaajat vanavedessään ja yhtäkkiä "kannattajien" pitääkin korjata traktoria juuri kotimatsien aikaan.
 
Viestejä
1 434
Vs: Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Jääkenttien Gaselli sanoi:
Baltian liigasta tuli tutuksi myös kiivas pelitahti, josta oli varmasti apua viikonlopun back-to-back -finaaleille. Luulen, että ilman Baltian liigan kokemusta ei välttämättä oltaisi menty päätyyn asti.

Tiedä tuosta sitten. Mun mielestä finaaleissa Pyrintö oli parissa pelissä jo selvästi väsynyt, ja vaikka Damon onnistui sunnuntaina kääntämään saldon lopussa positiiviseksi kahdella ratkaisevalla tuurikolkilla, kyllähän miehen jalka painoi jo todella pahasti varsinkin puolustuksessa. Sama pätee Nikkilään.

Toki Baltian liigasta oli hyötyäkin juuri nuorten pelaajien rutiinin kasvattajana. Mutta melkein kaikki BBL-kotipelit nähneenä voi kyllä sanoa, että aivan liian suuri osa vastustajista oli yksinkertaisesti turhaa pakkopullaa. Sarja oli liian epätasainen ja pelejä liikaa.

Mutta joo, seura ja vapaaehtoiset tekivät erinomaista työtä taustalla koko kauden. Oli hauska nähdä, miten paljon iskevämmäksi Pyrinnön viestintä ja markkinointi saatiin yhtenäisellä visuaalisella ilmeellä, aktiivisuudella ja sosiaalisen median käytöllä. Vesku Kuokkala teki hienoa työtä.
 
Viestejä
3 016
Vs: Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Pyynikin Toivoton sanoi:
Tiedä tuosta sitten. Mun mielestä finaaleissa Pyrintö oli parissa pelissä jo selvästi väsynyt, ja vaikka Damon onnistui sunnuntaina kääntämään saldon lopussa positiiviseksi kahdella ratkaisevalla tuurikolkilla, kyllähän miehen jalka painoi jo todella pahasti varsinkin puolustuksessa. Sama pätee Nikkilään.
Ihan totta tuokin. Ja kyllähän se pelko kävi persiissä KTP-sarjan ollessa 2-2, että näinkö loppui puhti kesken kaiken... Siitäkin huolimatta, lähinnä nuorisoketjun kokemuksen lisäämisen kannalta tuo ennalta teilaamani "euro-pelaaminen" oli ihan hyvä homma.

Sen piti vielä sanomani, että yleisesti paljon tukea saanut paras seitsemästä -systeemi pleijareihin on mielestäni hyvä idea. Kuitenkin näitä back-to-back -pelejä pitäisi jo tässä vaiheessa kautta välttää. Pitkän kauden päätteeksi on ihan turha kiirehtiä finaaleita. Tehtiinkö se nyt televisiointisyistä, vai oliko tuohon joku muu syy?
 
Viestejä
75
Vs: Korisliigan finaalit 2014: Tampereen Pyrintö vs. Joensuun Kataja

Lataisko joku Jared Newsonin donkin tänne?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös