Koripallo.com

Lahti - Vilpas 21.1.15

Viestejä
2 688
Namika alottaa kolmen ottelun kotipeliputken Vilpasta vastaan. Vilpas saapuu Laheen kahdella jenkillä, mutta Namikalta löytyy kokemusta viime kierrokselta kahden jenkin joukkueelle häviämisestä. Mikään helppo peli tästä ei tule, vaikka vierailta on kauden tehokkain pelaaja hyökkäyspäästä pois. Tupamäen kommenteista oli rivien välistä luettavissa, ettei ollut kovinkaan tyytyväinen Pattillon joukkuepelaamiseen ja puolustamiseen, ja Pyrintöä vastaan ilman Pattilloa taisi olla kauden eheintä joukkuepelaamista. Penkki on Vilppaalla nyt armottoman kevyt, ihmettelen jos jaksavat Namikan myllyssä 30 minsaa kauempaa. Olettaen, että Namika pelaa samaa koripalloa kuin kolmessa edellisessä kotipelissä. Jokohan Tiggsi ois toipunut ameriikan matkastaan ja esittää ihan eri peliä kuin Kjoella.

79-65 ja katsojia hitusen yli 600 :mad:

Namikan ennakko http://www.namikalahti.com/?x103997=620401
Valmentajien kommentit ja kokoonpanot http://korisliiga.fi/game/?game_id=1365261&season_id=89525
 
Viestejä
2 688
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

Onks tää ottelutopic-osio pikkuhiljaa kuolemassa vai mitä täällä tapahtuu? ::)

Melkosta tuubaa tasoltaan tämä peli. Namika alotti murskatahdilla, mutta toka neljännes mentiin yllättäen Vilppaan komennossa. Vikalla neljänneksellä sitten rallateltiin helppoon voittoon kun naapurilta loppu eväät ja usko. Pakkopisteet, jotka otettiin ei niin säkenöivällä pelillä. Vilpas tarvii äkkiä jonku jenkin, mielellään aika hyvän.
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

Highpost sanoi:
Onks tää ottelutopic-osio pikkuhiljaa kuolemassa vai mitä täällä tapahtuu? ::)

Harmillista. Itse kun kovin harvoin pääsee matseja katsomaan, niin mielellään täältä on lukenut kommentteja peleistä. Ja onhan tuo muukin alue hiipumaan päin, ei vain nämä ottelutopikit. Valitettavasti.
 
Viestejä
2 688
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

42 sanoi:
Harmillista. Itse kun kovin harvoin pääsee matseja katsomaan, niin mielellään täältä on lukenut kommentteja peleistä. Ja onhan tuo muukin alue hiipumaan päin, ei vain nämä ottelutopikit. Valitettavasti.
Näin on, todella harmillista. Täl hetkel Pyrintö herättää keskustelua, muuten hiljasta. Tiedä sitte missä vika. Ei missää twitterissä voi keskustella 160 merkillä samaan tyyliin kuin täällä. Parhaimpina aikoina täällä todella aktiivista ja hyvää keskustelua.
 
Viestejä
1 367
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

Highpost sanoi:
Näin on, todella harmillista. Täl hetkel Pyrintö herättää keskustelua, muuten hiljasta. Tiedä sitte missä vika. Ei missää twitterissä voi keskustella 160 merkillä samaan tyyliin kuin täällä. Parhaimpina aikoina täällä todella aktiivista ja hyvää keskustelua.

syö varmaan aika monelta motivaatiota kun suurin osa tuntuu keskittyvän muka hauskaan yms. "vittuiluun" milloin mistäkin. vilkaisin Biisoni-otsikkoa niin poikkeuksellisesti viimeisellä sivulla vain muutama nääsääjä, yleensä on korkeintaan muutama asiaa per sivu
twitterissä toki hyvä puoli kun saa itse valita kenen juttuja siellä seuraa
 
Viestejä
2 688
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

Jakkeri sanoi:
syö varmaan aika monelta motivaatiota kun suurin osa tuntuu keskittyvän muka hauskaan yms. "vittuiluun" milloin mistäkin. vilkaisin Biisoni-otsikkoa niin poikkeuksellisesti viimeisellä sivulla vain muutama nääsääjä, yleensä on korkeintaan muutama asiaa per sivu
twitterissä toki hyvä puoli kun saa itse valita kenen juttuja siellä seuraa
Pieni kettuilu on hyvästä, mut sitte kun viestit ei muuta sisälläkään niin ei se ainakaan keskustelua lisää. Bisons-ketjussa on rakentavaakin kritiikkiä, mutta myös paljon ylimäärästä sontaa.

Jottei mee ihan offtopic, niin Vilppaalla on mun mielestä ihan hyvä jenkkikaksikko. Suomalaisosasto sen sijaan jätti paljon kysymysmerkkejä. Ikävalkosta esimerkiks on tälläisinä iltoina enemmän haittaa kuin hyötyä joukkueelleen. Mielialapelaaja, joka ei varmasti viihdy matseissa joissa pelataan fyysisesti.

Gonzalta kauden parasta hyökkäystä ja palkittiinkin parhaana. Tältä mieheltä tarvitaa enemmän pinnoja jatkossa jos meinataan tosissaan viiden joukkoon.
 

L.S

Viestejä
826
Vs: Lahti - Vilpas 21.1.15

42 sanoi:
Harmillista. Itse kun kovin harvoin pääsee matseja katsomaan, niin mielellään täältä on lukenut kommentteja peleistä. Ja onhan tuo muukin alue hiipumaan päin, ei vain nämä ottelutopikit. Valitettavasti.

Tähän sama. Nytku ei enää Lahessa ite asu ni eipä näihin ottelutopikkeihin o paljoa annettavaa. Kiva olis aina kuitenki lukea paikallaolleiden kommentteja pelkkien tulosten ja tilastojen sijaan.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös