Koripallo.com

Eteläinen II-divari

RamiR

Vs: Eteläinen II-divari

Säkittäjä sanoi:
1divari B karsinnat Porissa:
Välierä 1 BC Sisu Pori vs Kori -80 Kollit 67-100. Puoliaika 41-53. Kollit juoksi Sisun kumoon ja Sisu taisteli hyvin ekan puoliajan. Yleisöä n.300!!
Kollit: Haanpää 27, Alatyppö 16, Viita 14, Aalto 11, Kinnunen 9, Kilpeläinen 6, Westerholm 6, Korhonen 5, Saarinen 4, Haapasalo 2.

Välierä 2: Muki vs Jyväskylän Weikot 57-82!


Sunnuntain finaalissa siis klo 13.00 Kollit vs Jywe!!
Kollit painuu saunaan nyt..
Moraalinen finaali pelattiin jo tänään!
 

Jussi Reimakoski

Vs: Eteläinen II-divari

2 Divarin Suomen Mestari 2016 löytyy Jyväskylästä! Onnittelut Weikoille!

Porissa nähtiin uskomaton trilleri Weikkojen ja Keravan Kollien välillä. Lyhyesti kerrottuna Weikot voitti jatkoajan jälkeen 72-87. Puoliajalla Weikot johti 34-28 ja kolmas neljännes alkoi Weikkojen komennossa. Tilanteessa 33-43 Weikot näytti menevän menojaan mutta sitten iski Kollien todella kova jakso ja Kollit painoi hurmiossa 68-58 johtoon Haanpään,Viidan ja Alatypön kovilla koreilla ja homma oli tulossa kotiin ja kaikki näytti hyvälle. Mutta ilo oli ennenaikaista ja Weikkojen venäläisvahvistukset tulivat kori korilta rinnalle ja Kollien pakka meni sekaisin kun Haanpää ja Westerholm saivat viidennet virheensä. Weikot nousi tasoihin 5 sekuntia ennen loppua ja Kollien selkäranka katkesi tylysti. Jatkoajalla Kollit suti helpot heitot ohi ja voittajasta ei ollut epäselvyyttä.

Tappio on aina kova paikka ja kausi olisi ollut hienoa päättää voittoon. Kuitenkin kun katsoo nuoren Kollilauman kautta realismin kautta niin koko kaudella 22 peliä ja niistä 18 voittoa on hemmetin kova suoritus!! Lisäksi paikka 1 divarissa olisi vaatinut kovia taloudellisia panostuksia ja liikaa sponsorieuroja ei ole tällä hetkellä tarjolla!
Karsintaturnaus Porissa oli hieno tapahtuma ja kiitokset BC Sisulle!! Toivotaan että kovat pelit lisäävät harrastajien määrää Porin seudulla!! Kollit kiittää kannattajiaan, tukijoitaan,vastustajiaan,tuomareita ja ensi lauantaina nollataan kausi koripallopersoona Hans Von Blumenstockin 40vuotis juhlissa ja en suosittele heikkohermoisille!!

2016 ranking: 1. Jyväskylän Weikot, 2. Kori-80 Kollit, 3. Muki, 4. BC Sisu

Kollien pisteet Weikot pelissä: Viita 19, Haanpää 19, Alatyppö 16, Korhonen 6, Kilpeläinen 4, Westerholm 3, Aalto 3, Haapasalo 2.

Weikolta venäjän avuista herro numero 22 teki 36 pojoa ja iso sentterijyrä 16 pojoa ja 10 blokkia ja konkari Pyykkönen 10.
 
Viestejä
67
Vs: Eteläinen II-divari

Keravan Kori-80 Miehet/A-pojat/B-pojat kaudella 2016-17 infotilaisuus

19.4.2016

Keravan Kori-80 järjestää infotilaisuuden kaikille kiinnostuneille maanantaina 25.4 kello 18.00-20.00 Keravan kirjastolla.

Aiheena kausi 2016-2017 ja miesten Edustusjoukkue sekä A- ja B poikien joukkueet.
Tervetuloa ja lisätietoja: Jussi Reimakoski 040-673 6653, jussi.reimakoski@transval.fi
 

Monzi

Vs: Eteläinen II-divari

ISO KÄSI ja onnittelut Malibu 2:lle (työnimellä KoriJarit) noususta sarjojen sarjaan. Näyttää siltä, että kakkosista tulee ykkösiä eli MuKi 2:sen tapaan meidänkin kakkonen on kovilla esityksillään noussut seuran ykköseksi! Ensimmäistä kertaa Malibun joukkue pääsee maistamaan "sarjojen sarjaa". Kiitos, bojat!
 
Viestejä
329
Vs: Eteläinen II-divari

Lukuisia koripalloseuroja vaivannut talouskriisi on iskenyt myös Kotkajengiin.

Miten talousahdinkoon on päädytty? Kuka on mystinen Peter? Milloin Kotkajengi viettää Palkintogaalaa? Kaikki ne selviäää oheisesta linkistä!

http://www.masubasket.net/joukkueet/miehet-2div-kotkajengi/otteluraportit/kausi-2015-2016/talouskriisi/


-Ka-KaaK! -Ka-KaaK! -Ka-KaaK!




https://www.facebook.com/Kotkajengi/

https://twitter.com/Kotkajengi
 
Viestejä
67
Vs: Eteläinen II-divari

Mitään uutisia sarjojen sarjasta? 10 joukkueella mennään kun Muki+Hypo nostettiin. Kollit ei halunnut nousta ja en muista milloin viimeksi 2 divarissa etelässä olisi ollut 10 joukkuetta?
 
Viestejä
174
Vs: Eteläinen II-divari

Sarja supistuu entisestään kun Dynamo luovutti sarjapaikkansa. Sääli että Sarjojen Sarjasta tullut tällainen tynkä divari.
 

campazzo

Vs: Eteläinen II-divari

Tarkoittaako tämä sitä, että alkavalla kaudella M2D:ssä pelaa vain 9 joukkuetta? Lisenssin hinta nousee merkittävästi ottelua kohden edelliskaudesta.

Ja 16 matsin otteluohjelman pystyisi vetämään läpi ennen jouluakin.
 

Infopiste

Vs: Eteläinen II-divari

Liiton viesti:

Hei,

Miesten II divisioonasta on luopunut yksi joukkue (Dynamo) eikä paikkaan oikeutetutkaan olleet sarjan pelaamisesta kiinnostuneita. Näin ollen aluehallituksen päätöksellä sarja pelataan kaudella 2016-17 yhdeksän joukkueen voimin.
Vastaavasti sarjamääräyksissä sekä miesten II ja III divisioona että karsinnat muuttuivat vastaamaan nykyistä tilannetta:

Miesten II divisioona

Miesten II divisioona pelataan kaksinkertaisena 9 joukkueen sarjana. Kaksi (2) parasta joukkuetta selviytyy I divisioonan nousukarsintoihin. 9. sijoittunut joukkue karsii III divisioonan lohkokakkosten kanssa sarjapaikasta.
 
Viestejä
421
Vs: Eteläinen II-divari

Kaspalakit yllättivät heti alkuun Herrat ja paukuttivat reippaan 76-57 voiton 18 innokkaan katsojan silmien alla. Tästä se taas lähtee http://puhujuniorit.fi/index.php/uutisetm2/303-puhu2-piti-herrat-kurissa-m2d-avauksessa
 
Viestejä
67
Vs: Eteläinen II-divari

Kori-80 Kollit vs Topola 83-52 ( 45-16)

Kollit aloittivat 2divarin sarjakauden Kilta Gardenissa ja vastassa Topola. Kollien rosteri on edelleen erittäin nuori, mutta toki konkarit Korhonen ja Haanpää painavat menemään joukkueessa. Myös valmennus on vahvistunut ja Hans Reimakoski on siirtynyt A+B-poikiin ja koripallofilosofi Iiro Airaksinen on ottanut ohjakset. Joukkueen 13 pelaajasta on omia kasvatteja 9 kpl ja tämä näkyikin lauantaina katsomossa,jossa kiitettävästi 105 katsojaa paikalla!!

Itse ottelussa Kollit näyttivät kaapin paikan ensimmäisellä jaksolla. Alun tunnustelun jälkeen Kollit puolusti kovaa ja korkealta ja joukkue pääsi juoksemaan paljon nopeita. Toisella kympillä Kollien heitto upposi erittäin kovalla prosentilla ja isolle tauolle päädyttiin 45-16 lukemissa.

Toinen puoliaika pelailtiin ja molemmat joukkueet peluuttivat tasaisesti koko rosteriaan. Topolan pelissä näkyi viime kauden kahden avainpointin( Pehkonen, Hytönen) siirtyminen muualle ja joukkue menetti turhan paljon palloja. Kajander on edelleen kova pelimies, mutta Kollien puristuksessa jäi hieman yksinäiseksi. Karisalmi on korin alla edelleen tekijämies,mutta jaloissa painoi kesäkunto, mutta Karisalmi varmasti parantaa kauden aikana.
Kolleilta Viita siirtyi farmijengiin Järvenpäähän ja muista avainpelureista viime kaudelta Kinnunen makoilee armeijassa ja Haapasalo siirtyi lukitsemaan Kakkoskorin peräpäätä 3divariin. Topolaa vastaan Kollit onnistuivat laajalla rintamalla ja joukkueen vahvuus tulee olemaan tällä kaudella tasaisuus. Lisäksi juoksuvoimaa ja heittovoimaa löytyy mukavasti.

Kollit: Aalto 14( MVP), Alatyppö 12, Kilpeläinen 12, Korhonen 9, Sarasti 8, Järvinen 7, Niemelä 6, Haanpää 6, Eriksson 6 ja Eskelinen 5.

Topola: Kajander 11 ja muita pistemiehiä ei valitettavasti tiedossa.
 
Viestejä
421
Vs: Eteläinen II-divari

Pantterit jatkaa rosterin puolesta suurin piirtein samalla kokoonpanolla, tosin aiemmista vuosista poiketen tänään pöytäkirjassa oli 12 nimeä. Kaspalakkien poissaoloselitykset viime ottelussa olivat "mä oon autotallissa jumissa" ja "mä unohdin tehdä seurasiirron". Tänään selitykset olivat arkipäiväisempiä "Mä oon Tallinnassa", "mun polvi on turvonnut eikä sillä pysty kävelemään, haen ehkä saikkua", "eiks kukaan pyytänyt ykkösen vahvistuksia mukaan?", "mulla on ehkä flunssa tulossa". Joukkueiden todelliset voimasuhteet katsellaan sitten keväällä. http://puhujuniorit.fi/index.php/uutisetm2/309-m2d-pantterit-raateli-helposti-hukat
 
Viestejä
1 335
Vs: Eteläinen II-divari

hissi sanoi:
Pantterit jatkaa rosterin puolesta suurin piirtein samalla kokoonpanolla, tosin aiemmista vuosista poiketen tänään pöytäkirjassa oli 12 nimeä. Kaspalakkien poissaoloselitykset viime ottelussa olivat "mä oon autotallissa jumissa" ja "mä unohdin tehdä seurasiirron". Tänään selitykset olivat arkipäiväisempiä "Mä oon Tallinnassa", "mun polvi on turvonnut eikä sillä pysty kävelemään, haen ehkä saikkua", "eiks kukaan pyytänyt ykkösen vahvistuksia mukaan?", "mulla on ehkä flunssa tulossa". Joukkueiden todelliset voimasuhteet katsellaan sitten keväällä. http://puhujuniorit.fi/index.php/uutisetm2/309-m2d-pantterit-raateli-helposti-hukat
Mikä on tämä "ykkösmiehistö" josta tulisi muka Vahvistuksia sarjojen sarjaan ?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös