Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Melkoisen ystävällinen vastaanotto: komea ilotulitus päättyi äsken. Täytyy tulla uudelleen, kun näin kohdellaan :D.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Noinhan se on ja huomenna asiat sujuu jo leikiten. Meidän miniloma täällä päättyy huomenna, jonka jälkeen vielä muutama lomapäivä kotomaassa ja ensi viikon puolivälissä sitten töitä tekemään.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No hyvä, ettei minun tarvitse kaikkia ja kaikkien muiden töitä tehdä.....

Hiostaa. Kävin sittarissa. Nyt otan yhden munkkioluen. Olen sen ansainnut.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Hiostavaa on täälläkin, reilusti päälle 20 vähän vaille puolin öin, eikä ole ilmastointia. Pääseepähän pyyhkimään hieman laaja-alaisemmin, kun maate mennään. Mutta kuumuus on vain erään sorttinen state of mind, näillä mennään.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Se on auto lastattu . Kohta lähdetään Lappiin.

Huomenna tähän aikaan olen Joella kalas ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Hyvää matkaa ja lomaa! Aja lujaa, mutta varovasti! Tuo mulle taas lohta takaisin päin tullessa, kuten ennenkin. Loimotellaan porukassa.

Vanhin poika on jo tulossa vaimonsa kanssa takaisin sieltä itikkamaasta. Olivat käyneet Norjan puolellakin. Torniossa olivat tänään ja alaspäin menossa eli tulossa.

Huomenna on taas perjantai ja ensimmäinen työviikko loman jälkeen takana. Hyvin olen pärjännyt, kun olen taas päässyt toisia komentelemaan ja pomottamaan. Lomallahan minä olin se, jota pomotettiin.....

Norskit muuten aikovat lahjoittaa hieman tunturia meille. Useita metrejä, että saamme korkeamman paikan. Satavuotispäiviemme kunniaksi. Tässä on selvästi koira haudattuna, ettemme ottaisi enempää kantaa norjalaishiihtäjien astmaongelmaan ja lääkitykseen.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jahans, wimillä menojalka vipajaa. Hyvä näin ja kelpo matkaa :).

Tässä on ihmetelty nykytekniikkaa tuolta Trumpin maasta. Pikkuhiljaa hieman oikutellut (vähä)älytelefooni sekosi totaalisesti toissapäivänä ja alkoi elää omaa elämäänsä touhuten jos jotakin. Boottaaminenkaan ei auttanut ja on uskottava, että sekundaa mikä sekundaa.

Toisaalta ennen näitä oikutteluja se oli erittäin hyödyllinen aparaatti, joten nyt pähkäilen, odottelisiko seuraavan mallin julkistusta, jos siinä vaikka olisi jotain todella nastaa. Vai vaihtaisiko kilpailijan tuotteeseen ja käyttöjärjestelmään, josta en sinällään pahemmin perusta. S7 Edge vaikuttaa kyllä kieltämättä erittäin mielenkiintoiselta, hmm ???.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Onhan se taas perjantai ja viimeinen loma -sellainen. Tässä on yritetty saada puhelinta toimimaan Firman itsensäkin avustuksella, mutta ei vaan auta mikään. Seuraavaksi sitten huoltoliikkeeseen tai roskiin.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Nooh. Älä nyt synkkyyteen Haadesi vaivu. Voihan hyvinkin olla, että vielä koet useampiakin lomaperjantaipäiviä.....

Meillepä tulee iltapäivällä ystäväperhe kylään. Tiedossa taas lohenloimotusta rillausta ja kolmimaaottelu, jos ilimat sallii.

Toki tiedossa on ennen näitä herkkuja siivoamista, ruohonleikkuuta ja ruokien esivalmistelua.

Mulla pelittää vanha näppäinpuhelin hyvin. Sillä voi jopa soittaakin. Pokemoneja sillä ei kyllä löydy, mutta enpä niitä mihinkään tarvitsekaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mitäpä sitä synkistelemään, hyödytöntä touhua sellainen. Tänään ei ole mitään sovittua tai suunnitelmiakaan sen kummemmin, mutta eiköhän tästä kelpo päivä saada aikaiseksi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

On se vaan tuo ulkomaisilla kielillä kirjoittelu hieman haastavampaa kuin höpöttäminen. Osittain lienee toki harjoituksen puutettakin, mutta näillä mennään.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pari päivän eläinuutisista pisti silmään huolimatta ampiaisen pistouutisista. Presidentti Halosen kaksi lemmikkikilpikonnaa olivat päässeet karkuun kuljetushäkistään ja kadonneet. Jäin miettimään, jäikö konnilta pölyvana jälkeensä horisonttiin?

Saksassa taas mies oli soittanut hätäkeskukseen valittaen häiritsevästä ähinästä. Paikalle tullut poliisipartio hääti paikalta portaikon alla lemmiskelleen siiliparin.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mitenköhän tämäkin jäi kokematta? Eilen järjestettiin Pudasjärvellä, tjsp., kesäpilkin MM-kilpailut. Osallistujat pilkkivät styroxlautan (!) päällä säädetyn ajan ja näitä lautoja oli kytketty jonoon peräkkäin. Siinä sitten Keijo-Annikit ja Ursula-Petterit käkkivät peräkkäin.

Vietin hiljaisen hetken.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tuntuu olevan melkoisen kostea sunnuntai ainakin toistaiseksi, mikä muuttaa hieman suunnitelmia todennäköisesti. Seurataan tilannetta.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Noinkohan tuo ilma sittenkin selkenee? Toivotaan parasta. Mitenkähän wimin reissu etenee, inisijöitä riittää taatusti, tuleeko fisua?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Välillä on satanut, ukkostanut ja sitten taas aurinko on pilkistellyt.

Nuukkerrii oon kattonu koko päivän ja välillä torkkunut.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Sen verran kelit parani, että saatiin sadearat hommelit maaliin. Alle gut ja kohti ensi viikkoa. Maanantaina ja tiistaina vielä lomaillaan, keskiviikkona sitten töihin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös