Kirjoittaja Aihe: JOEN SUU  (Luettu 621947 kertaa)

Poissa wimi

• Koripallo.com jäsen
Vs: JOEN SUU
« Vastaus #9465 : 06.01.18 19.09 »
Paljonko siellä on lunta .    Tääl ei ole . :'(

Poissa veikko1

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #9466 : 06.01.18 20.30 »
Täällä Joensuussa oli varmaan liki 50 cm. Nythän nuo on sulaneet huomattavasti. Hienoa on tuo että rakas antaa myös vapaan viikonlopun vai liekö niin, että lähtenyt Tukholmaan naisporukassa. Turussa o kyllä paljon mukavia juomapaikkoja vai oletko ihan Ukissa ha Kirstassa.

Poissa wimi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #9467 : 06.01.18 21.58 »
Uutenavuona olitiin  kirstassa  syömässä   ja hotellissa yötä . Ja oli siellä arttu wiskari .  Nyt kotona  ja nainen  turussa . hän menee huomenna töihin .   
Näin parenpi .   Tai turussa olen ollut aika monta yötä .

;D Turku  on kiva . Ja työmatka lyhenee  50 km ;D ;D ;D

Poissa JOEN SUU

• Valkosipulinaattija, olutnaattija
  • Naatti
« Vastaus #9468 : 12.01.18 14.39 »
Terveisiä täältä! Tulee kohta 34 vuotta täyteen. Muistaakseni.

Onneksi saa olla välillä yksin ja tehdä harrastetöitä, kun eukko käy vielä töissä öpaut 15 vuotta....

Eilen illallakin meni pari-kolme tuntia nopeasti, kun viimeistelin Tomahawkia. Navajo-mallia. No oli eukostakin vähän apua, kun osti sellaiset nepparinasennusvehkeet. Nahkaan meinaan. Ja itse tein vain nahkapaskalla reikiä ja eukko asensi ne. Ei siis reikiä vaan nepparit.

Nyt olen ruokia taas laitellut valmiiksi. Perunalaatikko on uunissa ja iso nyytti kasviksia odottaa jääkaapissa rillimökin lämpöä.

Salaatinkin tein, jos joku jollekin kelpaa.

Rillimökin ja saunan pistin niin valmiiksi, että vain tulitikku sytytettynä täytyy tuoheen kohdistaa. Eukko iltavuorossa.

Joten hyvin tässä menee.

Mäkihyppyjä katselin. Onneksi Suomella on vielä Janne Ahonen. Mutta missä on ruottalaiset?

Niin ja perjantaita! Haadekselle ja eli Persefoonelle!

Poissa JOEN SUU

• Naatti
« Vastaus #9469 : 12.01.18 15.15 »
Pakko vielä kysellä, kun köyhä eläkeläinen kyseessä.

Eli onko Hektuurilla K_A:lla tai Vekellä tietoa, mistä Joensuun alueella saa niitä heinäsirkkaleipiä vai mitä toukkia niissä on? Ja onhan ne halvempia kuin täysjyväleivät?

Itse olen yrittänyt etsiä kaikista kaupoista, mutta kaine menee niin nopeasti heti aamusta, etten ole ehtinyt, kun nukun nykyään vähän myöhempään kuin töissä ollessa.

Tietoa kaipaava

Köyhä-JOE

Poissa veikko1

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #9470 : 12.01.18 21.53 »
Sen tiedän, että niitä on mutta en tiedä missä. Koska alueemme on köyhä ja kauppamme PKO samoin, epäilen että ovat myynnissä pääSokkarilla.

Poissa JOEN SUU

• Naatti
« Vastaus #9471 : 13.01.18 16.07 »
Jaahas ja vai niin.

Olisikohan siellä saatavilla hyviä ja meheviä välipaloja tai jälkiruokia kuten hämähäkkejä, termiittejä tai vaikkapa rukoilijasirkkoja? Etanoitahan saa ihan ravintoloistakin.

Minulla jälleen menossa tipaton tammikuu tai ainakin yritän kovasti ettei yhtään tippaa maahan tai lattioille tule tipahtamaan, vaan kaikki menee niinsanotusti parempaan suuhun.

Niin ja Janne Ahonen. Ole hyvä ja lopeta mäkihyppy jo ihan oikeasti! Muutenkin suomessa voitaisiin lopettaa mäkihyppy kokonaan, kun kerran siitä ei näy mitään tulevan.

Luin tänä aamuna taas automainoksia. Mitä helkkarin autoja ne katumaasturit on? Ja mitä varten kaduilla tarvitaan maastoautoja? Toki lehtikirjoituksissa on usein mainittu katujen huonosta talvihoidosta. Sitä vartenko katumaastureita tarvitaan?