Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Joo. Spitaali on iskenyt mulle polviin. Tai ainakin polvinivelten rustoihin. Muuten olen lähes ehjä.

Puuttuuko niistä kopiopienoismalleistakin jäseniä.....? Olisi luullut, että tekevät edes ne täydellisiksi.

Yksin tässä taas ollaan kotona. Kissat vain kaverina.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jep, kyllä puuttuu. Minikopiot on tehty samanlaisiksi, kuin alkuperäiset. Tai siis millaisia ne alkuperäiset oli 80- ja 90-luvuilla; niiden nykykunnosta en tiedä, ovatko vielä enemmän hajonneet.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Melko hiljaista tänään(kin) täällä. Mutta minkäs teet, välillä (tai useinmiten) näin ja tähän on tyytyminen.

Hieno päivä kuitenkin itsellä ja ympäristöllä takana, vieraitakin kävi kyläilemässä, on saunottu, mässäilty ja herkuteltu kaiken muun ohella.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Mahtavaa kun alkoi arki ;) Oli töissä taas mukavaa pitkän loman jälkeen .

Maanantai on ihan hyvä päivä . Viikonloppuna en ehtiny tänne
kun olin yhdessä saaressa.

Mutta jatkossa olen .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Siis pääsit jatkoon, olet jatkossa saaressa vai olet jatkossa täällä? Tämä selvinnee ajallaan.

Joen terveiset välitin eilen perille.

Ja sitten päivän polttavaan aiheeseen, invaasioon itärajan takaa. Ensin oli toisaalla pieniä vihreitä miehiä ja moisia povattiin tännekin Affenanmaata myöten. Loviisaan ja Pyhtäälle on viikonloppuna sitten ilmiintynytkin jopa satatuhatta uuden aallon venäläistä kaakattajaa ja parvet ovat naamiotuneet valkoposkihanhiksi, luonnollisesti ilman tunnuksia.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No luulisi wimpulalle työnteon todellakin taas maistuvan, kun on koko kesän vain rillutellut.

Se meidän polliisikansanedustaja meinaa saada aikaiseksi senkin, että niitä valkoposkihanhia saisi metsästää. Ja miksipä ei, kun niitä on miljoonittain.

Minä joudun huomenaamulla hiukka motorisahan kanssa heilumaan töissä. Myrskyn jälkiä korjaamassa. Vaan eiköhän tuokin homma onnistu. No en kyllä metsään mene, vaan kaduilta ja teiden varsilta raivataan.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Sairauslomalla tässä. Eilenkin olin.

Liekö jo yleistä vanhuudenheikkoutta vai jokohan Viikatemies alkaa huitomaan ja Haadesi saa uuden keikan. Hoitaa JOEN joen yli.....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Eihän sitä koskaan tiedä. No onneksi ei ole sentään kolmastoista päivä ja perjantai.

Naapuripariskunnan pitäisi tulla illalla kylään. Meinasin loimottaa lohen ja teinpä tuossa valmiiksi jo valkosipulileivät ja valkosipulilohkoperunatkin. Sen meikäläisen bravuurin, jota kukaan ei voi vastustaa......Suolasin just lohen ja kiinnitin lankkuunkin valmiiksi.

Eukko tulee kolmen jälkeen töista sekin ilmeisesti tekee jotain omia juttuja. Mitä lienee kasvissörsseliä....

Laavussa ja rillimökissä on kaikki valmiina, kun vain tuoheen tulen tuikkaan.

Saatampa vielä illalla myöhemmin rillatakin. Ainakin jos niiden vielä alaikäiset jälkikasvut tulevat nälkäisinä meille ruokaa kurnuamaan.

Ehkä tässä vielä imuroinkin. Ainakin julkiset tilat.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Että perjantaipuuhaa piisaa. Tässähän tulee ihan nälkä kommenttia silmäillessä.

Semmoista se on tuo imurointi.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Lohi loimuvvaa. Vieraat tullee seittemän maissa ja silloin se on varmasti valmis.

Luin tuolta, että joku valmentaja oli tullut ulos kaapista. Hieno homma, sillä kaapista valmentaminen tuntuisi, ainakin minusta, jotenkin vaikealta. Kun kyseessä oli kuitenkin laji, josta täällä ei saa puhua eikä kirjoittaa.

Jotain Shakkia tai tammeahan voisi vaikka kaapistakin valmentaa. Ainakin, jos tekisi kaappiin motorisahalla reijän. Tai antaisi vaan olla oven/ovet auki.

No kaappejakin on monenlaisia. Toivottavasti tuo kyseinen valkku oli ollut sellaisessa kaapissa, jossa voi jopa seisoskella tai istuskella välillä. Joku keittiökaappi olisi aika tukala.....

Lohen väijjyyn taas. Voi olla etten enää jouda ihan heti tänne. Pärjäilkää.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tulin tässä miettineeksi, että...

Tai no jääköön sanomatta, kaappifilosofoinnin aika ei ole nyt, liitti pohdiskeluun oven tai ei. Ja siksi toisekseen, olisiko kutoutuva hajatelma vienyt mitään mihinkään suuntaan? Probably not.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Taas hukkus ??? mun viesti . Yläkerras ei huku .

Tuli kaapista tai ei . Ei muo haittaa hompelit ja lepakot .
Jos on onnelinen sit on .

Kaapista tuli mieleen . Onko kellään enään niitä
kirjahyllyjä jossa on baarikaappi ja missä pidetään viinapulloja .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No eikös viinapulloja voi pitää kirjahyllyssä, kuin kirjahyllyssä? Ja moniin hyllyihin voi hankkia johonkin sen osaan ovet, tai tehdä itse: -> baarikaappi.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Mistä tulikin mieleen, että eikös baarikaapista otettava pullo ikään kuin tule kaapista? Tosin avustettuna, mutta kuitenkin. Eikä silläkään ole väliä, että pullo on juridisesti esine. Mutta se siis tulee kaapista. Onko se tällöin vaikkapa wimin määritelmän mukaan hompelipullo? Tai peräti lepakkopullo?

Ja jos pullo on lepakkopullo, niin onko se mahdollisesti lepakkoluolan isännän omaisuutta? Vaiko vaan Bruce Waynen lanseeraaman tuoteperheen osa?

Ollaan sitten taas "Hei me lennetään" -tuulella täällä päässä nähtävästi ja ihan ilman liimaa. Sieniään en ole popsinut. Iltamat jatkuu...
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

wimi sanoi:
Miksei mun viestit tule tänne ?
Jos sä kirjoitat viestin ja lähetät sen samaan aikaan vaikkapa mun kanssa, niin toinen viesteistä tulee perille ja toinen katoaa, en tiedä miksi. Mulla on käynyt niin muutamia kertoja, sunkin kanssa (mun tappioksi). Voi toki olla muukin syy, mutta tämä on toistunut sen verran monta kertaa, että seikka on saletti.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Mailma on täynnä kysymyksii . Mitä haluut . Syksyllä lapissa
siellä melkein joka ihmisen kanssa juttelin .

Ne luuli muo Virolaiseksi . Kun on outo murre .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös