Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Nuukkerriin kattelen. Lohen meinasin loimottaa myöhemmin. Ei muuta nyt. Paitsi, että kokeilen kuumalla hunajarommilla, josko olisi mukavampi sairastella....

Palaan myöhemmin, jos allah suo.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kuuma hunajarommi vaikuttaa hyvältä. Luullakseni. Nyt täytyy väsätä pizzat loppuun allahin sun muiden mielipiteistä riippumatta.

Later.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No hunajarommilikkööriähän minä. Muovipullossa Aktiepuulaakista alle kympillä..... En sitä rotanmyrkkyrommii.....- mutta hyvvää on.

Lohikin syötiin eukon kanssa melkein kokonaan kahdestaan ja siihen yksi nakki ja salaatti.

Vaan eihän tää olo taas kummoiselta tunnu.

Mutta näillä taas mennään. Näläkä ei ainakaan oo....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Pizzat oli ja meni, ei nälätä täälläkään. Kokeile Joe jotain yrttijuomaa, Jägermeisteria, Black Balsamia tai muuta vastaavaa. Jospa ne auttaisivat? Tai kunnon viskiä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kaikkee oon kokkeillu. Mikkään ei auta.

Kaikkihan alkoi marraskuun alussa lunssasta. Sitten poskiontelon tulehdus ja pari kertaa vielä.

Sen jälkeen alkoi vaan olo mennä huonommaksi ja väsytti ja ei vaan jaksanut oikein mitään tehdä. Sitten vielä alkoi vapina, jolloin kädetkin vapisee kuin pulunruokkijalla.

Rintaankin koskee välillä ja olo on aivan voimaton.

18 päivä menen polkemaan sitä kuntopyörää....

Itse luulen, että on joku sydänlihastulehdus tai jotain. Mutta eihän ne lekurit sitä usko.

Mutta ruumiinavauksessahan se sitten selviää......
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No jo nyt on. Ei muuta kuin jaksamista. Ja toivotaan samalla lekurin selviävän ennen ruumiinavausta, ei se jurrissa osaa sua hoitaa kuntoon kuitenkaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Minä liityn Paavon talliin . On se niin sitkee veijari .
Ja meidän Pressa sai multa yhden sulan hattuun .

Joe sulla on ohitusleikkaus edessä , semmoiset oireet on .
Mutta siitä parantuu.

Nyt lähden lasten kanssa pulkka mäkeen . Vanha kunnon stiika on käytössä . :D Parane Joe .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Wimin näkemys tai diagnoosi on kieltämättä looginen. Joen tilasta siis, ei Paavosta. Eiköhän tuo selvene 18. päivä ja saadaan mies taas riviin.

Tänään tulee ensimmäinen täkäläinen Saturday Night Live. Toivottavasti setti toimii täällä edes puoliksi esikuvansa malliin, jäämme odottamaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tosta Rennysttä tuli mieleen . Kun Haades olet viisampi

.Kun kaikki pitää talllentaa . Mulla on tallentava boksi .

Tai kolme . Mutta kysymys kuuluu että onko sellaisii telkareita
nyt myynissä . Mitkä tallentaa ohjelmii ja on dikipoksi sisällä .
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Moni hyväkin ohjelma jää katsomatta, kun yritän kaikin keinoin vältellä Aku Hirviniemeä. Ei sillä, että olisin sille jotakin velkaa. Naama on vaan niin palanut ja kulunut, että ei enää jaksa naurattaa.
Sori.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ei niitä tikipoksereita kannata ulkona pitää. Ainakaan talvella.

Mulla on käynyt lapsenlapsia vieraisilla koko päivän ja omiakin lapsia.

Hyvä, että pojat tekkee diagnooseja jo valmiiksi. Niinhän minäkin. Kuuklettanut olen kaikki mahdolliset sairaudet.....

Nyt miljonäärejä tai ainakin niiden tekeleitä kattelemaan.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Wimi, nykytelkkarit on jo itsessään digiboxeja, eikä mitään erillisiä laitteita tarvita (tällä hetkellä). Tallennus hoidetaan esim. ulkoiseen kovalevyyn tai paremmissa malleissa saattaa olla pilvipalvelutkin, mutta toisaalta ihan kaikkea ei voi pilveen tallentaa.

Hanki mieluummin joku toistin (esim. Blue Ray), jossa on talkennusmahdollisuus; 500G tai 1TB ja vielä mahdollisuus siirtää tallenteet laitteen muistista ulkoiselle levylle. Kovalevyt on paljon pienempiä kuin vanhat VHS-kasetit ja toki matskuakin mahtuu yhdelle huomattavasti enemmän. Ja kun yksi levy tulee täyteen, uutta tilalle.

Katsominen on iisiä, piuha vaan masiinaan, hieman valikoita läpi ja siinä lepää. Blue Ray siksi, että niillä voi katsoa myös DVD:tä, muttei toisinpäin.

Mutta asiaan. Ei ne vuosikymmenet maailmalla ole näköjään Rennystä kaikkea vieneet, yllättävän paljon jänskättää. Toki ohjaajahan Lauri on, eikä esiintyjä varsinaisesti, mutta kuitenkin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Niin erinen tallentava boksi pitää olla vai . Helpo kysymys ?
Onko sellaisii telkareita jossa on dikiboksi sisällä ja voi tallentaa wallanterii ?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tuskin on, ei ole markkinoita. Niinkuin mä kirjoitin, monissa toistimissa on talkennusmahdollisuus ja niitä myydään. Kun sulla moinen laite on, miksi ostaisit lisäksi tv:n, johon on rakennettu sisään tallennusmahdollisuus? Sen vaatima tekniikka vie tilaa ja maksaa, ei hyvää bisnestä..

Toki moisiakin varmaan kyhätään jossakin Kiinassa, mutta Suomen kokoisilla markkinoilla moisten ottaminen valikoimaan? Not. Voin toki olla väärässäkin, sellaista on sattunut.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tarkoitan vaan . Telkarista tulee parempi ilman tallentavaa boksii . Kuva . topfiield on laite .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ok, meillä on älytöllöjä ja pari normaalia, sekä tallentavia BR:iä, normaalitoistimia ja jopa yksi digiboxi (mutta sekin toimii vain tallentimena). Ja on yksi combo-videonauhurikin jäljellä. Jokaiselle jotakin, ei kinata kotona.

SNL Suomi oli pettymys, vaikken siltä oikein mitään odottanutkaan. Ja jo oli mainoskatkoja, ei toi jenkkiläinen ohjelmien pätkiminen toimi täällä Perä-Pohjolassa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Perjantaita pukkaa, mutta mitä se lopulta tuokaan tullessaan viikonlopun lisäksi selviää tästä eteenpäin hiljalleen.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Katos vaan! Perjantaihan se.

Tässä kun vaan lorvii sairauslomalla, niin ei enää oikein päivistä ole selvyyttä. Mutta kiitos Haades muistutuksesta.

Kuulemmekohan wimistä mitään? Vai onko taas siellä hemmetin saaressa.....

Mulla on karjalanpaisti uunissa. Eli eikös mulla olekin pullat hyvin uunissa?
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Uunissa muhiva karjalanpaisti tekee perjantaista vieläkin perjantaisemman, jatkoon ja nauti herkusta kun sen aika on!
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vieläkö sä sitä paistia haudutat, tukehduitko siihen, vai ylensöit liikaa ja simahdit?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös