Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Lapsen lapset ovat sitä mieltä Pappa sunkin pitää hommata älypuhelin ne 6-v. Ne opettaa minua .

Tytär sanoi sony olis hyvä ? Mikä Gat on vika ?
Doroo en kehtaa. Olen vasta keski-ikäinen .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No se nyt vähän riippuu, mitä sä puhelimelta haluat. Hyviä merkkejä ja malleja löytyy, käyttöjärjestelmällä saattaa olla myös merkitystä. Yksi tykkää Androidista, toinen iOS:stä; Windows Phonea älä hanki.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Semmonen puhelin missä on kellonaika isona ja on herätyskello
missä ei ole vittuisii äänii. Ja on gps . Ja kamera .
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Noi on saatavissa tai järjesteltävissä suunnilleen mihin vain luuriin ja kamerakin on nykyään suunnilleen kaikissa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Sunnuntainahan illalla jo tultiin kotiin. Eukon kanssa....eli oli se ottanut minutkin sinne Viroon mukaan.

Mukava reissu.

Eilinen ja tämä päivä vielä lomaa ja huomenna töihin.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Meinasin kirjoittaa, että taas on perjantai viikon paras päivä. Ihmettelin kun kukaan ei sitä aiemmin ollut kirjoittanut. No huomasin sitten ,että keskiviikkohan se olikin.

Fyssarissa jälleen kerran. Nyt on minulle opetettu niin paljon liikkeitä olkapään parantamiseksi, että heilahtamalla tulee kuntoon. Tosin pitäisi muistaa niitä liikkeitä tehdäkkin. Vasen olkapää on nyt kuin tulessa. Päätin ottaa oluet oikealla. Luovuin myös vasemman käden käytöstä vessassa.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joo, mullakin tuli tuo perjantai mieleen virheellisesti aikaisemmin. Eikä vaan mene tajuntaan: äsken ihmettelin, miksi töllöstä tulee Teknavi, joka normaalisti tulee keskiviikkoisin...

Lienee aika mennä nukkumaan.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Mitä ne pojat oikein sekoilee?

Mulla pelaa vielä ainakin ajantaju.

Kohta alkaa siivous. Minä lupasin siivota Äitienpäivän kunniaksi, mutta vaadin, että vastavuoroisesti eukko siivoaa minun synttäreiden kunniaksi. Joten kumpikin siivoaa.....minä tietenkin enemmän.

Sitten meinasin lähteä metsään. Iltapäivällä toisen lapsenlapsen synttäreille.

Kiirettä pittää.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

No niin, se on toissapäiväisen perjantain ja eilisen lauantain jälkeen perjantai 8]. Eiku, jos tänään on töissä, niin oliko eilen sunnuntai ja nyt on maanantai? Maanantaiperjantai? Perjantaimaanantai?

No jaa, kaikki käy ja huomenna on tiistai.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mitä eikö viellä ole vappu ? Kaivinkonetta vartoon .

Rupee ärsyttämää tämä läppäri . Muutaman kerran kävin katsomassa älypuhelimii saunalahden sivuilta .

Nyt noita perkele vilisee tossa reunassa kokoajan . Osta osta
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä lähden metsään. Jos se teille vain sopii?

Kun tulen takaisin, niin maistan varmaan muutaman Viron tuliaisen ja rillaankin laavulla parit nakit.

Sain muuten Virosta tuliaisiksi myös huuliherppeksen. Vaan eihän tuo haittaa. Pahin vaihe on jo ohi.....

Joo. Kyllä tuntui oudolta tämä työpäivä. Ihan kuin maanantai, mutta sitten heti iltapaivällä kuin perjantai. Työaikakin loppui 14.06.

Palaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Vartoon viellä kaivinkonetta . Jotenkin ärsyttää odottaa .

Kun olin jo 7 aamulla valmiina . Illal lupas tulla .

En voi pistää hylkyykään kun on mun kaveri . ;D ;D
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Toi alkaa olla jo kaveruuden väärinkäyttöä, jos on antanut sun odottaa noin pitkään. Ellet sitten vahingossa pyytänyt ilta -seitsemäksi, eikä kaverisi edes tiennyt sun käristävän käpyä aamusta lähtien?
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Minäkin sain kerran Viron reissulta herpeksen.

Ai niin siellä telkkarissa harrastavat sitä kemppijumppaa Mika S. Aukkosen suloäänen säestämänä. Siksi täällä on hiljaista.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

En mä ainakaan mitään keppipiirileikkejä katso, muista en tiedä. Piti vähän tankata ja siinä ne tärkeimmät.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Tjaa, hiljaistahan täällä näköjään on. Turha kai tätä pitkitellä, kun muutaman tunnin päästä pitäisi jo ylöskin nousta.

Öitä vaan, älkää rasittuko liiasta näpyttelystä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ei jumankauta!

Nyt katosi multakin viesti.....

Tosi hauska se kyllä oli ja sitä olin miettinyt ja suunnitellut ainakin pari viikkoa ennen näpyttelyä.

Kyllä harmittaa, sillä sellaiseen inspiraatioon kirjoituksissa pääsen todella harvoin, mikä katosi....

Ottaakohan se ainainen Tuhma valvoja syyn niskoilleen?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Nyt on lampi ruopattu. Vähän isonettiin ja syvenettiin .

5-4 metri syvä on nyt . Hyppykallioo ei voinu tehdä kun tuli
kallio melkein heti vastaan .


Pontoonin teen keskelle.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Tuohon pystyy jo hukkumaankin, kun noin syvä on. Ei kannata hyppiä korkealta. Yleensä käy heikosti. Paitsi lapsille.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ehtoota vaan tänäänkin. Wimin projekti on edennyt mainiosti vihdoinkin. Nyt vaan hommaat sinne kaikkea nastaa ja alat fiilistelemään.

Itsellä on kelvollinen päivä takana, mutta koska valtaosasta siitä ei saa täällä puhua, niin jääköön se oman (ja muiden) hyvien fiilisten ympärille leijumaan.

Seuraavaksi toisaalle, muualle ja takaisin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös