Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Mie tulin vaan sanomaan, että huomenna on jälleen perjantai!

Iltapäivällä pomon synttärikaffeelle ja sitten ne normaalit kotikuviot. Eukko iltavuorossa ja minä kissojen vartijana. Väkeviä en ota.

No eukko lupasi sentään tehdä pitsan mulle valmiiksi. Pitänee vähän silittää siitä.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vai siitä meinaat silitellä? Mikäpä siinä silitellessä näin perjantain aattona, ei huono vaihtoehto.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Jep jep!

Vilkasta on. Itekin kaiken rehtimisen jälkeen, ( komennot ylemmältä taholta ) alkaa silmät laputtaa.....
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Laavu on melkein valmis . Tuli vähän erilainen kuin kuvittelin .

Kyllä toi televisio meitä hemmottelee. Johan Falk tulee uudestaan .
Oikeesti mitään muuta katsottavaa en löydä . No formulat

Siinä se pölyttyy.

Watsapin löysin puhelimesta . Voi kaveri raukkoja mitä ne joutuu kestämään . :D Ko ilmasta on .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Eihän vaan Haades ole itse pudonnut lautalta.....Ei ole näkynyt eikä kuulunut aikoihin.

Hyvä, että muillakin on laavu. Toki omaani verrattuna ne muiden voivat olla Ladoja, kun mulla on Ferrari......

Mutta älä wimi polta sitä laavuasi ja muutakin maastoa ympäriltä.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Miten niin pudonnut, näkynyt tai kuulunut? Tämän ja mun edellisen viestin välissä on kolme viestiä. Itsekseenkö täällä pitäisi höpistä?

Toki sitäkin tulee usein tehtyä, mutta kysyn nyt kuitenkin.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kyllähän itsekseen höpiseminen on välillä suotavaa ja mukavaakin. Kunhan vain ei ala itsensä kanssa riitelemään. Toki siinäkin tapauksessa voittaa aina.....

Eilen illalla oli kyllä raskasta työtä tehtävä.

Kun muutettiin tähän mökkiin, niin ulkona oli vanha huonokuntoinen rilli tiilestä. Minähän purin sen oitis ja tein kivestä uuden. Tein noin kolme metriä halkaisijaltaan pyöreän kukkapenkin eukolle, johon hautasin ne tiiliromppeet.

No nyt oli eukko saadut päähänsä, että se kukkapenkki puretaan. Ihan kiva oli niitä tiilenpalasia kaivella lapiolla ja piikkiharavalla esiin. Oli niitä ainakin miljoona kappaletta.

No minä sitten hautasin ne toiseen paikkaan ja maisemoin sinne. Eihän niitä ollut varaa mihinkään kaatopaikalle viedä.....

Tutkimattomat ovat naisten mielet. Minusta se oli ihan hyvä paikka kukkapenkille ja oli kelvannut yli viisitoista vuotta jo. Metsämansikoitakin kasvoi sen reunoilla. Nyt eukko haluaisi siihen jonkinlaisen laatoituksen ja kiikun....

Laatoitusta en mielelläni tee, kun siihen tulee vain miljoonia murkkuja pesimään niiden laattojen alle.

Jotta meillä kaikilla on omat ongelmamme.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Ongelmatonta olisi olla ongelmitta, mutta se onkin kokonaan toinen juttu se.

Olen tässä pohdiskellut, miksi naiset rupeaa aina kiukuttelemaan kun siivoavat. Mikäs pakko sitä on ruveta siivoamaan?

Tosin jos on siivotonta, niin kiukuttelevat sillonkin. Tästä ei kyllä saa win-win tilannetta vaikka miten viäntäis.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Täällä on sen verran vilkasta, että on hankalaa sovittautua keskustelun virtaan. Laiffi on laiffii. Saunan jälkeen huikopalaa grillistä ja itsehöpinä jatkuu aikanaan.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Käytiin äsken nuorimman poitsun kanssa pari kärrillistä koivurankoja sahauspaikalle.

Hiljaistahan täällä aina näin kesällä tuppaa olemaan, kun on ulkohommia ja kaikenlaista muuta menoa. Mutta kuitenkin yleensä ykköspaikalla ollaan, mitä lukijoihin tulee. Varmaan sieltä kentän laidaltakin tätä topikkia mielenkiinnolla seurataan......
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Joo joo ja seli seli. Toki kesällä on hiljaista, mutta niin on / oli keväällä, talvella ja syksylläkin. Netin keskustelupalstat on auringonlaskun juttuja. Toki joskus voi joku retroinnostus syntyä, mutta epäilen.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Älä Haades vielä anna periksi.

Voihan olla, ettei kpcomikaan vielä meidän elinaikanamme kuole.....

Koetetaan siis ainakin omalta osaltamme elvyttää. Edes viikonloppuisin.

Wimistähän minä oikeasti olen huolissani. Eihän vaan laavua rakentaessa ole sormet menneet sirkkeliin......Sehän ainakin selittäisi hiljaisuuden sieltä päin. Tikulla suussa näppäileminen kuitenkin on alussa aika hidasta. Hyvä kun saa viikossa yhdenkin viestin aikaiseksi.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No siitä kauppiaasta, joka joskus ponnahtaa tämän topiikin ohi keulille.

Mutta ei hätää. Hyvällä asiallahan me molemmat ollaan.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Jaa joku spämmi spede, ymmärrän. Mutta ilta alkaa kääntyä yöksi, taitaa olla aika sanoa nighty night, palathan.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Woah!

Ihan perjantailta tuntuu. Avasin oluen sen kunniaksi.

Kohta lähden ulkohommiin. Nurmikko pitäisi leikata. Pihasiivouksia tehdä ja kaikkea pientä sellaista omakotitaloon liittyviä hommeleita. Siis käskyjen mukaan.....

Lohen pistin suolaan ja illemmalla aion loimottaa. Saa jo nyt maiskuttaa mukana, mutta illalla enemmän.....
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Kot, kot kanaa tänään. Perjantailta tuntuu, totta 8]. Kotkotuksesta tuli mieleen, että otitte sitten Kottia yhteen juttuun liittyen, kelvollista toimintaa sekin.

Palataan illemmalla eetteriin ilman eetteriä.

Ja ehkä viisaammin jutuin.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Väliraportti.

Pihahommat tehty. Laavulle pistin tulet ja kohta lähden loimottamaan.

Eukko tulee seittemän jälkeen töistä ja nuorimman poitsun porukka tulee myös. Rillattava siis on lisäksi....

Palaan....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös