Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Anteeksi unohdin toin Imatran . Mutta mistä se on kiväärin saanu ? ja panoksii . Niitä ei ole helppoo saa suomesta jos on rikostaustaa ? Vois poliiseja vähän lisätä . Itse en ole nähny kuin telkkarissa .
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Joo. Ei ole lumi mihinkään sulanut. Päinvastoin viimeyönä ja tänä aamuna tuli parikymmentä senttiä lisää. On taas polvet ollu rasituksella.

Ei oo näkyny Haadesta missään liikepaikoilla...? No paljon soutukeikkoja ollu varmaan viimeaikoina?

Imatran homma on todellakin taas yksi niistä, joista ei toivoisi koskaan kuulevansa. Eikä ne polliisitkaan ihan joka paikassa voi yhtä aikaa olla.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! Tai ainakin melkein.

Jälleen on se päivä, jolloin jaetaan mitalleita ja kaikenlaisia prenikoita.

Minulle ei taaskaan tullut ylennystä eikä minkäänlaista kunniamerkkiäkään, vaikka urhoollisesti taistelin vuonna -74 Kontiorannan sotaharjoituksissa Sotinpurolla. Tosin pääasiassa viestivälinein, mutta tärkeäähän se kuson kulkeminenkin oli. Eikö? Lisäksi kävin kovin usein vielä kertausharjoitustaisteluissakin maatani puolustamassa. Monessa paikassa ympäri Suomea olin valmiudessa Suomen puolesta viimeiseen veripisaraan tai ainakin niin pitkään, kun minussa suinkin voimia olisi riittänyt ja ratioitten akuissa virtaa ja rynkyssä panoksia.

Lisäksi olen ollut myös viimeiset vuodet niinsanottu hyvä kansalainen, joka ei ole tuottanut mieliharmia kuin vain muutamille airpalleille ja tasarahoille sekä kaikenlaisille valehtelija-valevuorille. Ja nekin vain täällä kpcomissa.

Mutta ei. Muille meni taas kunnianosoitukset.

Nyt lähdenkin tästä murtunein mielin takapihan lumisavottaan. Enkä katso perhana vieköön enää koskaan Tuntematonta sotilastakaan. Sen verran ottaa pattiin!

Pitäkööt mitallinsa ja tunkkinsa!
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Itsehän olin armeijassa aikoinaan niin vakuuttava, että ei ole kertailla tarvinnut. Siis vakuutavan huono.

Mutta kyllä tosiaan Joen ansiot koripallon hyväksi pitäisi huomioida jonkinlaisella tunnustuksella. Jos vaikka se Areenan kausikorttipaikan vaneri-istuin värjättäisiin kullan väriseksi?

Toinen idea tuli, että seuraavana taiteiden yönä voisi vaikka taidemuseon pihassa liperiläisnäyttelijä Hannu Virolainen lausua yleisölle Joen parhaita kpcomin kirjoituksia. Joe itse voisi siinä vieressä grillata Karelian Lihajalosteen nakkeja yleisölle ja palan painikkeeksi laskea Mill Creek laatikkopunaviiniä muovisiin viinilaseihin. Saa vapaasti ottaa käyttöön tämän taiteen raja-aitoja rikkovan, ja jopa hieman kalevalamaisen, idean.

Hyvää itsenäisyyspäivää myös minun puolestani veljet ja sisaret siellä näyttöpäätteiden äärellä.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Näpit jääty. Tulin hiukan lämmittelemään.

Juu. Kyllähän jotain kunnianosoitusta tässä tarvitsinkin edes kpcomin johtomiesten toimesta, kun kerran valtio eikä kuntakaan muista. Toki pikku joululahjan olen niiltä joskus saanutkin ansioistani.

Mutta kun olen sentään elämäni parhaat vuodet uhrannut kpcomin hyväksi, niin jonkinlaista arvonimeä sentään odottaisi. Vaikkapa kpcomin kunniakonsulikirjoittaja tai jotain. Toki suuri rahallinen korvaus menetetyistä vuosista perhe-elämääni kohtaan, olisi myös kiva yllätys.

Vaan turhaanpa sitä taas vesi kielellä odotan.....
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Nyt on virittäydytty Itsenäisyyspäivän tunnelmaan. Ulkolyhtyihin pistin kynttilät tulille ja muutaman isomman ulkotulenkin sytytin pihalle. Jo vain passaa jälkikasvun taas tulla syömään, ketkä joutavat.

Itse juhlistin juhlapäivää ottamalla yhden vingerporillisen Malibuu.

Sitten katselemaan paraatia ja tietenkin arvostelemaan Linnan juhlien immeisiä. Lepsoja, homppeleita ja muitakin silmäätekeviä tomppeleita.

Ja sitten ne eniten ärsyttävimmät kunniamerkkirinnat, jotka jäävät juttelemaan resitenttiparin kanssa pitkiksi toveiksi ja ovat niin tuttavallisia että. Niitä minä rakastan niin.....
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Lunta tulvillaan
on raikas talvisää

Kymmenen senttii taas tuli yön aikana tuota ihanaa valkeaa hömsäkettä taivaalta.

Kyllä tämä lomaviikko menee näköjään kokoaikaisena lumimiehenä. Ja kun muuta vapaa-aikaa jää, niin sitten kokkina.

Mutta ei elämä saakaan olla liian helppoa. Ei sitä muuten nöyränä pysyisi.

Lisätään nyt tähän vielä sekin, että tällä viestillä menin viestien määrässä ohi legendaarisen Jokavanin. Eli olen jälleen ykkösenä. Ihan tippaa tulee silmistä.....
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Se kun tuo Joulukin tulla jollottaa kovaa vauhtia, niin lienee syytä jälleen kerran pistää tänne toivomuslista lahjoista, joita Arvoisa Ylläpito voi minulle suuressa armossaan antaa.

Mitään kallista en kyllä pyydä, mutta Sisu-askikaan ei oikein riitä.....

Tässäpä listaa:

-Metsämönkkäri, kärrillä
-Lumilinko, vetävä.
-Pilkekone, vahva
-Kainalosauvat
-Kokkakeppi

Toki joku muukin kiva kapistus olisi mieleeni.

No se siitä. Sitten vakaviin asioihin. Koskee nimittäin Haadeksen katoamista. Ettei vaan ole katkaissut melaansa lautalla ja ajautunut holtittomasti ja ilman ohjausta Tuonelan joen alavirtaan ja kadotukseen.....?

Uutisia ja tietoa katoamisesta odotellen. Ja mahdollisesti asiasta jotain tietäviä pyydetään ottamaan välittömästi yhteyttä Manalan viranomaisiin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Wimpula lähtee illalla ruottinristeilylle . On ysäribileet laivalla .
Firman pikkujoulut taas :)

Olen poissa vähän aikaa .
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Taitaa olla wimillä paremminkin jysäribileet?

Mutta Haadeskin hengittää vielä. Hyvä niin.

Eukko kun lähti iltavuoroon, niin minä olen kilpeäni kiillottanut.

Imuroin, hoisin tiskit, pesin kissankuppilautasten alustan. Keittiönkin laitoin hyvään kuntoon. Luutturätillä muutamia pieniä likaläikkiäkin lattioilta pyyhin. Luntakin kävin äsken työntelemässä pihasta puistoon. Niin ja yhden naulakonkin kiinnitin eukolle makuuhuoneen seinälle. Akkukonekin hajosi, mutta turvauduin vanhaan ruuvimeisselikonstiin....Äsken pistin saunankin tulille.

Enkö olekin hyvä mies...?
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Sehän on se sanalasku että "Laiska töitänsä lukevi" No joskus vanhan kansa viisauskaan ei kohdille satu.

Onkohan nämä totta

Mitä vanhempi pukki, sen kovempi sarvi.
Nuoressa ei huilaaminen mene hukkaan.
Pieru on paskan postimies.
Raja se on raittiudellakin.

Ja tämä jonka heti omin

Milloin laiska työn tekevi?
Talvella ei tarkene,
kesällä ei kerkiä,
syksyllä on suuret tuulet,
keväällä vettä paljon.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Joella lähestyy sivu 600 tällä palstalla. Huikea saavutus. Joko on Jokafan voitettu sivujen määrässä. Missähän mies luuraa.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Tuollahan tuo Jokavani erään lajin katsomossa näyttää luuraavan, vaikka välillä taisi syksyllä paussiakin pitää.

Mitäs minä mitään sivuja lasken. Viestien määrähän se on maiilman tärkein asia ja menin jo Jokavanin edelle. Eli keikuilen ja kiekuilen yksin kukkona täällä tunkiolla.....

Juuri kävin lapioimassa klapipinojen päältä lumet pois. Paita kastu. Selästä.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Onpas täällä Vilpas.... eikun vilkasta.Hyvä kun sekaan mahtuu.

Jokohan muuten wimi on selvinnyt risteilyltään vai putosiko laivasta. Minulla kun on aina kylmä rinki perseen alla, kun se lähtee laivoloille koikkelehtimaan. Vaikkakin on venemies....
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Joen tilastoja

Keskustelualueella vietetty aika:79 päivää, 1 tuntia ja 16 minuuttia
Viestejä yhteensä:16302 viestiä
Aloitettuja aiheita yhteensä:1 aihetta
Aloitettuja äänestyksiä:0 äänestystä
Annettuja ääniä :34 ääntä

JokaFanin tilastoja
Keskustelualueella vietetty aika:71 päivää, 18 tuntia ja 39 minuuttia
Viestejä yhteensä:16284 viestiä
Aloitettuja aiheita yhteensä:162 aihetta
Aloitettuja äänestyksiä:53 äänestystä
Annettuja ääniä :351 ääntä

Kyllä tuossa on aika selvä ero. Joe on melkein 3 kk ollut jokapäivä ja yö täällä kirjoittamassa mutta JokaFani 8 päivää vähemmään. Mielenkiintoista olisi tietää, miten JokaFan on viettänyt nuo 8 pv. Onko kuitenkin koripallo ollut mielessä , vai onko ajatus lipsahtanut muualle.

Joe on myös huomattavasti laiskempi aloittamaan aiheita tai äänestyksiä, Tässä Joelle paljon parannettavaa.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Voisiko joku muu laittaa minua koskevat tilastot , koska itse en niitä saa. Kerron sitten emännälle, että olen kuitenkin ollut hyvän harrastuksen parissa vähän aikaa poiketen siitä , mitä emäntä viettää puhelimessa juoruten kaiken maailman aiheista.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Nobel illalista olen katsellut. Suomen poikakin siellä yritti ideaa käytännön tasalle tuoda. Ruokaa möivät hyvällä katteella. Päteviä tarjoilijoita on. >Osa tosin lasketutuu portaita tarjotin yhdessä kädessä ja osa ottaa toisen käden avuksi. Työvoimapula varmaan vaikuttaa.

Kohta alkaa palkittujen puheet. Suomen poika puhuu lopussa. Tärkein puhe ruotsalaisten mielestä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös