Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Otetaanpa tähän välitilinpäätös ja todetaan, että lauantai-illan kruunaa sauna ja sen päälle yksi huurteinen.

Onnittelut Joelle kansalaisvelvollisuuden täyttämisestä ja nauti leppoisista eläkepäivistä.
Lisääntykööt kirjoittelusi näille palstoille ja metsätyöt muille palstoille.

vimi se jaksaa, no onhan se rakkaus parasta huumetta. Tinderistäkö tämä viimeinen tärppäsi?
Voihan se olla vimilläkin, ettei heti heru ja joutuu turvautumaan välistä vetoon.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Se on sitten huomenaamulla lähtö. Tikkamäelle operatsuuniin.

Toivottavasti tulen vielä takaisinkin. Jos kaikki menee hyvin, niin viikonlopuksi kotiin kuin Finnairin siivin tai ainakin kepein mielin kepeillä.

Nähdään vielä jos allah suo.
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Hyvin se menee ja illaksi kotiin.
Toivottavasti muistit ostaa meno-paluun.
Mäellä on leikkuusalissa hyvä kuusikko, jota metsien mieskin arvostaa.
Ensi viikko keppijumppaa, päälle skumppaa ja loppukuusta jo humppaa.
Ei huonosti.
Paranemisiin!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Jees Tänään on Perjantai ;D ;D

Mutta Sorryyy Äijät en ehdi pääse illalla tänne .

Laitan illallista kotona . Katan pöydän kahdelle .
Oikein kynttilät ja punaviinit .

Mutta en ole teitä unohtanu .
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Oho!
Ei tainnut viime yönä tulla uni silmään. Muista sitten ottaa päivätirsat ettet kuukahda kesken kynttiläillallisen.

Jokohan Joe on sauvonut kodalleen?
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Tulin jo iltapaäivällä kotiin. Tai siis eukko haki.

Pikkuisen kova on lääkitys päällä, joten hiukan väsymystä ilmassa. Fyssarit kiusasivat vielä tänään kovasti, ennenkuin antoivat luvan lähteä. Rappusissakin piti keppien kanssa kulkea edestakaisin, mutta minä se vaan onnistuin siinäkin.

Oon kyllä kova jätkä.
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Hienoa, isäntä on palannut palstalleen.

Mitenkähän se wimin kynttilä on roihunut viime yönä?
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

"Sähköä ei lainkaan kynttilöitäkin vain yksi. Sekin tuli jonkun bercereikään työnnetyksi."

Mutta se minun lauantai-illastani. Ostin muuten Renaultin.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kippeetä on pitäny.

Eilen illalla piti ihan Tikkamäellä käydä koipee näyttämässä ja totesivat, että lisäroppia pittää antaa. Kolme tuntii jonottivat päivystyksessä, perhana!

No viime yö oli jo parempi kuin pari edellistä. Mutta kestämistä kyllä tässä vielä riittää.

Huomenna perjantai. Ellei olisi, niin sittenhän se olisi joku toinen päivä. Tänään pitäisi olla tilipäiväkin, vaikka mittään töitä en oikeastaan ole tehnyt sen eteen, taakse enkä sivuille.

Klenkka-JOE
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

" Viimeinen kuulutus. Ellette heti saavu Joen portille nummero 1, tulette jäämään pois kyydistä ja siten paljosta vaille.....".
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joen portilla ollaan . Missä herra luuraa . Taas pyydän anteeksi teiltä kun ole laimilyöny teidät .

Mutta toi uusi "rakas " vie mun ajan aika paljon . Mutta ei nyt . Hän turussa minä Ugissa . Yhteen ei muuteta se sovittiin heti . .

Miten Joe sun koipi . Niin onnea eläkäläiselle sekin olin unohtanu . :) Toi uusi syö fatserin sinistä . Pari palaa .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Siinähän se koipi mukana raahautuu. Lääkitystä piti kyllä lisätä aika paljon.

Mutta hyvää tässä on se, ettei siihen uuteen niveleen koske yhtään. Ympärille vain....

Mullakin on Sinistä levy. En vaan ole vielä uskaltanut aukaista, kun jälkikasvun jälkikasvut on olleet koko illan kylässä. Mutta kohta tapahtuu.
 
Viestejä
534
Vs: JOEN SUU

Toiseksi viimeiset kehityskeskustelut käytiin eilen, perässä tullaan. Eikun eteenpäin kohti uusia savottoja Joe. ;)
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kun olen tässä päivinä muutamina katsellut joutoaikoinani mäkihyppelyäkin ohimennen, niin onpa kiinnittänyt huomiotani varsin monipuoliset tyylit, miten nuo luuviulut tulevat sieltä mäestä alas. Ainakin arvovaltaisten selostajien ja kommentaattoreiden mukaan.

Jotkut ponnistavat pitkälle. Toiset taas leiskauttavat hyvinkin kauas. On niitäkin, jotka ponkaisevat lähes silmänkantamattomiin. Parhaimpiin kuuluvat nekin, joilla hyppy on heti valmis. Eikä huonoja ole nekään, jotka liitelevät ja imevät ne viimeisetkin metrit ahneesti. Myös terävä ponnistus alussa auttaa loppulennossa tuomaan lisämetrejä.

Joku myöhästyy koko hypystä ja joillekin koko homma menee tarkalle. Ja onhan niitä pikkunättejäkin hyppyjä.

Pahimmaissa tapauksissa joku voi unohtaa tehdä alastulon. Mutta onneksi sentään suurimmalla osalla hyppääjistä on varma alastulo.....

Ja hyvä tuulirako on myös hyväksi.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös