Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Itsellä hiukan haasteellinen viikonloppu edessä, kun eilen poistettiin 3 hammasta ja lankaa ommeltiin ympäri suuta. Eipä eilen tarvinnut puhua, kun suu ei liikkunut mihinkään. Nyt pystyy syömään pehmeätä ja nestemäistä. Jäätelö oli eilen hyvää. Jokohan tänään siirtyisi olueeseen.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Otan osaa Veke.

Mutta ei mene mullakaan kovin hyvin. Kärsimyskipu senkuin vain jatkuu. Maanantain ja tiistain välisen yön olin tikkamäellä ja ottivathan ne sen näytteen, mutta ei kuulemma sielläkään mitään löytynyt. Kotiin laittoivat kärsimään.

En jaksanut lähteä tänä iltanakaan yhteen matsiin. Keskiviikkona olin.

Ei hyvältä näytä.
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Ei hyvältä näyttänyt, et mitään menettänyt.
Mutta ei tunnu näyttävän hyvältä sinunkaan tilanne.
Jospa se siitä lähtisi polvi paranemaan.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Voimia teille ei maan tielle no se tarvii bitimii . Vaan ketkä viellä on kirjoittamassa täällä . Minusta on tullu luuseri ...
Vähän saa piparii heti ollaan koko ajan eukon tai uuden eukon vieressä .Teidät olen en unohtanut . Mutta olen opetellut taas turun pääkädut ajamaan autolla . Ugissa on kolme katuu tavallaan ja kaikkii väistetään mitkä tulee oikeelta . Tuolla maalais wimi oli ihmeissään . Toivon että Matti saat polven säryt pois . Se on varmaan yhtä helvettiä .
Mutta en minä teitä hylkää . Ja saan minä Tepsii kannattaa
Enkä ole korihaita hyljänny .

huomenna tai tänään on pahuuden pesän sulkemisjuhlat . Kirsta suljetaan lopetetaan . ;D
Tai siirtyy lahden tois puolelle....
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Minäkään en ole teitä hyljännyt, vaan jatkan kuin Paavo Väyrynen: kansan pyynnöstä... huolimatta. Ja sain eilen turkulaista sinappia grillimakkaralle. Siinäpä tärkeimmät: firman illanvietto tänään, ja nostan maljan terveydeksenne.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Vielä minullakin henki pihisee, vaikkakin vaivalloisesti.

Polvea vaan särkee ja vaikea keskittyä mihinkään kunnolla. Viikon päästä taas Tikkamäelle vastaanotolle lääkärille, joka leikkasi polveni.

Niin tuota. Perjantaita vaan!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Miten äijillä puhisee . Kesäloman vietän virroilla juhanunuksen viikon .Huomenna taas turkuun rakkaan tykö ;D
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Tapparan peliä katselen. Tuli oltua 3 päivää Tampereella. Hieno kaupunki. Siellähän on reilu naisylivoima eli joka jätkällä hyvät mahdollisuudet. Turussa varmaan sama tilanne. Wimi tietää

Oli tampereella iso Uudenkaupungin autotehtaan rekrytilaisuus. Hieno rekka. Kyllä Suomi tästä nousee. Uusi Kirsta tulee myös.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

veikko1 sanoi:
Tapparan peliä katselen. Tuli oltua 3 päivää Tampereella. Hieno kaupunki. Siellähän on reilu naisylivoima eli joka jätkällä hyvät mahdollisuudet. Turussa varmaan sama tilanne. Wimi tietää

Oli tampereella iso Uudenkaupungin autotehtaan rekrytilaisuus. Hieno rekka. Kyllä Suomi tästä nousee. Uusi Kirsta tulee myös.


Veke se kirsta muutti vaan joen tai lahden sillan toiselle puolle . No ei sitä ole viellä avattu . Se on uusi kirsta sitten kaikki uudistuu . Tänne vaan töihin autotehtaalle kyllä se miestä karaisee kun joutuukin tekemään töitä rahan eteen .

Kaikki sosiaalipummit luuserit ja työtä pelkäävät kursille .
Jos ei kelpaa . Sitten 0 euroo kuukaudessa .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Se on juuri niin kuin wimi kirjoittaa.

Mutta minä se vaan täällä kotona värjöttelen kissojen kanssa. Eukko on iltavuorossa ja katselen nuukkerrii. Jäillä hoitelen polvea ja välillä kipulääkettä otan.

Jokos Veken suu on kunnossa ja pystyy sitkeää possupihviä puremaan?
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

No leuka on hiukan arka alhaalta ja mieluummin syö toispuolisesti, mutta kyllä tässä hyvällä tiellä ollaan. Ompeleet irtoilleet mukavasti eikä taida enää olla yhtään suussa. Eiköhän ensi viikolla ole jo ihan normaali olotila. Harmi kun ei voi enää ensi viikolla ottaa kylmää olutta kipujen takia ja fyysinen rasitus=siivous ei ole enää kielletty. En ole kyllä rouvalle ihan koko totuutta kertonut, mutta taitaa jo aavistaa, että olo alkaa olla normaali.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Huomenna taas Tikkamäelle. Saas nähdä, mitä se lekuri nyt keksii vai mennäänkö näillä, mitä pahoin pelkään.

Olen sentään saanut jätettyä kovat kipulääkkeet ja yrittänyt pari päivää jo pelkillä Panadoleilla ja Buranoilla kestää, vaikka vaikeaa onkin. Niillä mennäänkin täysillä, minkä maksa kestää.

Huomenna sitten selviää, voiko ottaa pari oluttakin, kun ei ole pystynyt alkkomahooliakaan ottamaan kahteen kuukauteen. Vai ottaako lekuri minut mäelle kontrolliin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Toivottavasti Joe on kunnossa .

Jos ei pohjanmaalla saa pitää passatii piipunhattuna .
Onsit vaikee tää elo . Keltä se on pois No vollkarissa päästöt on huijattu klapeilla .
Rakennan nyt mutterin mallista puukasaa . Huomenna tulee
turusta yksi rakas kaupungilainen .

Vaihdoin puoluetta viime metreillä . ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Vaihdoitko nukkuvien puolueeseen?

Joo. Reenauskielto tuli tänääb kahdeksi viikoksi. Ei saa tehdä kyykkyjä eikä muutenkaan rehkiä. Pitää kuulemma polvea rauhoittaa.

Mutta oluen otin ja toinen on jo menossa. Kun nuo kolmiolääkkeet taitaa jäädä pois. Eli jotani positiivista sentään, vaikka kipuja onkin ihan riittävästi.

Saatko wimi tehtyä siihen mutteripinoon jengat?.....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Me miehet tehdään mitä vain . Minä tein josku ammatikoulussa venäläistä pystykierettä . Niin olin asentaja-koneistaja puolella .


En nuku äänestän huomenna .
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Se oli sillon kun voimala räjähti me oltiin tupakkalla amiksen pihalla . 8]Ompas voimakasta nortii tuumattiin .
Niin tämä tapahtui Uudessakaupunkissa jossa on kova buumi autotehtaalle . Mutta wimin neuvo " älä tule jos on muuta tiedossa "

Itse olin kolme vuotta silloinkun tehtiin saabeja .

Ja paska puhetta se 11 ekee tunnissa .
 
Viestejä
1 677
Vs: JOEN SUU

Perjantai tai lauantai. ;D Jameson. Irlantilainen viski. Hennon hedelmäinen, suosittelen.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Joo. Eikös siitä Jamesonista airiskofikin tehdä......

Mutta myöhään sinä RKM nautit. No parempi myöhään, kuin ei milloinkaan.

Ja wimi. Ei me sinusta halutakaan koskaan eroon. Olet parasta A-ryhmää.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös