Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/talous/item/137662-joensuusta-jatti-142-hakemuksen-autotehtaalle

Tervetuloa tänne ;D
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minä tulisin, jos olisin neljäkymmentä vuotta nuorempi ja poikamies. Nyt kun on lapset ja lapsenlapset täällä ja eläkeukkonakin pitää olla, niin ei kiinnosta. Vaikka tietysti olisi kiva asua wimin naapurina. Kyllä siinä temppuja ja tarinoita riittäisi. Ei kävisi aika pitkäksi.....
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Kannattaa ehdottomasti lähteä. Ongelmana on kuitenkin riittääkö kaikille poikamiehille naisia.Joutuvatko hakemaan helpotusta Turusta ja lähialueilta. Wimihän siellä Herodeksena on, joten keplaako enää Karjalan aikamiespoika.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Minä hain naisen turusta ; ;DOn täällä naisii poikamiehille
eikö Veke ole Ukkomies ;D Ja muuttahan tänne naisia työn perässä .
Minä voin vekelle vuokrata yläkerran huoneen . Kun itse olen aika paljon Turussa :)
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Se on sitten Kiirustorstai näin työssäkävijällä, miksei muillakin.
Pitää ehtiä viinakauppaan ja ruokakauppaan sekä ostaa älyttömästi kaikkea juotavaa ja syötävää.

Se hyvä puoli näissä kristillisissä juhlissa on, että saa ylimääräisiä lepopäiviä tähän raskaan raatamisen lomaan.
Jotenkin sitä toivoo Jeesuksen uutta tulemista, että saataisiin lisää näitä vapaapäiviä. Sen verran hän voisi kalenteria
katsoa, että uusi tuleminen voisi olla siinä heinä-elokuun hutaroissa.

Että tämmöistä tällä kertaa.

Mites Joe, uskoisin, että grillimökissä taas tapahtuu ja Puustisen hyvät kypsyy ja maistuu.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Eilen illalla viimeksi rillailin. Puustisen tuotteita.

Vaan on se polven perhana vaan vielä niin kipeä, ettei oikein pysty mihinkään kunnolla keskittymään. Ei oluen juontiin eikä rillaamiseenkaan.
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Olen vapaaa parisuhteessa oleva mies, mutta toivon muille vapaille hyviä metsästysmaastoja. En ole muuttamassa Ukiin. Keilailut jälleen persiiilleen.Seuraava kerta onkin sitten SM- karsinta. Eka kerta meikäläiselle. Eihän siellä pärjätä, mutta mukava yrittää. Puhun siis edelleen keilailusta.
 
Viestejä
529
Vs: JOEN SUU

no Joe, mikäs oli diagnoosi sen polven suhteen, työkaverin olkapää leikattiin aikanaan ja vietti kyllä oikeasti viikkoja ennenkuin pystyi nukkumaan normaalisti. Onko leikkauksen jälkeistä vai menikö joku pieleen?
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kaiken kuulemma pitäisi olla polvessa kunnossa. Toisilla vaan sanoivat menevän pidempään toipuessa.....

Kyllä tässä kipujen kansa jotenkin pärjää, kun ottaa kolmesti päivässä tonnisen Panadolin ja samalla kertaa 600 Buranan.

Mutta tuo unirytmi kun on mennyt jotenkin sekaisin. Päivällä helposti väsyttää ja yöllä ei tahdo saada sitten nukuttua.

Mutta jospa se siitä. Nytkin pistin mökin tulille ja alan kohtaa loimottaa lohta. Samalla muutama olut. Jos se taas hiukan auttaisi. Onneksi eukko eukko ei ole näkemässä, kun on iltavuorossa. Sehän kieltäisi ottamasta noiden lääkkeiden jälkeen......

Kaikille Hyvää Pääsiäista! Haadeksellekin, vaikka on meidät jättänyt!
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Kaikille comilaisille hyvää pääsiäistä. Itse muistan vielä 70 luvun lopun , jolloin pitkänäperjantaina klo 18 avautui baarit ja pääsi taas syntiä tekemään. Nythän mikään ei ole pyhää eli paikat on auki aamusta iltaan pääsiäisenä. Toki ristisaatto on uutta eli kaipa siinä saadaan synnit anteeksi.

Tänään 5 tuntia perinnönjaossa kuuntelijana. Ei siis itse osakkaana. Paljon pientä omaisuutta ihmiselle kertyy ja varsinkin kippoa ja kuppia. Rauhallinen ilta oli eikä mitään riitaa. Kyllä muuten kannattaa Arabiaan sijoittaa. Kun katsoin kannujen ja vatien ja kuppien hintoja 50-60 luvulta, niin yllätti. Ihan järjestään 100-200 euroa.
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

On se prkl, kun ei yhtä polvea saada kuntoon! Tuli mieleen tapaus pihti Virtasesta, ettei vaan Joen polveen jäänyt ylimääräisiä instrumentteja, kun paraneminen kestää ja kestää. Huoleti voit heittää lääkkeet keiton kanssa, suotta pelottelevat kaikenlaisilla sivuvaikutuksilla.

Mitähän se Veke haahuilee, vapaa ja parisuhteessa?
Onneksi luin uudelleen ja kyse onkin keilailusta eikä S/M:sta.

Tällä hetkellä wimi on onnen kukkuloilla kaikilla kentillä, vaikka rintamamiestalo huutaa tyhjyyttä ja tynnyrisauna odottaa lämmittäjäänsä. Voi kun saisit sen turuttaren edes kerran Ugiin, ties vaikka ihastuisi ja sinne muuttaisi.

Hyvää Pääsiäistä!

Kyllä hän sieltä ilmaantuu, jotenkin vain tuntuu ettei kaikki ole hyvin, toivottavasti olen väärässä.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Röntkenikuvissa ei mitään ylimääräistä roinaa tai työkaluja polvessa näkynyt.

Mutta kärsitään sitten, koska pahoja ollaan.....

Saunan pistin juuri tulille. Mitähän Haadekselle oikeasti kuuluu?
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Minäkin tai me ;D laitoimen saunan tulille turuttaren kanssa

ei tynnysisaunaa viellä . Se on kesäjuttu . On kyllä kaikenmailman kukkapenkkejä sun muita rakeneltu ja haravoiltu että olen aivan poikki 8] Mutta en valita kun esim
Joella on eri murheet . Koita kestää .

Haades on varmaan mökillä . ps Aatos ei muuteta yhteen :)
Kun olen arkipäivät siellä .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Hyvä, että kukat sitten kesällä kukkii wimin pihassa.

Hyvvää teki sauna vanhoille luille. Otin kaksi öltsikkääkin....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Onko huomenna jo taas perjantai? Menee tässä vähän päivät sekaisin, kun on samalla sairauslomalla ja vuosilomalla......
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Perjantai se kai huomenna on vaikka torstailta tuntuu. Makuuhuone oli alkuviikon alipaineisena, mutta nyt pitäisi olla kosteudet imetty ja huomenna uudet tapetit seiniin. Kyllä se siitä, sanoi presidentti Koivisto aikoinaan.

Velipoika menee huomenna kihloihin. Kolmatta kertaa kuuteen vuoteen. So not, elämä on ihmisen parasta aikaa ja laiffii, sanoi joku muu.

Ja oliko jollakulla tyttöystävä Turussa?

Näihin kuviin ja tunnelmiin.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Näihin kuviin ja tunnelmiin wimi jatkaa .

Tai aloitin Talviloman 8]

Joo minä tunnustan mulla on Turkulainen tyttö .... Naisystävä
jonka kanssa kohta korkataan tynnyrisauna . Hän ei ole ikinä ennen ollut saunomassa ainakaan minun tynnyrissä . Pitää minua vähän luolamiehenä . En ymmärrä miksi ???
Miten Joe pärjäilee ? entä muut .
Minä lupaan ens viikolla olla enemän täällä . Vaikka meillä on 3 lomapäivää samaan aikaan turuttaren kanssa .

Aurajoen rantoja on tultu käppäilty keväällä .

Nyt pitää mennä . Niin onnea Joe tulevasta pystistä .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Elossa ollaan vielä. Kokeilin pippurilaastaria tänään polviin. Meinasivat tuleen syttyä.....

Naapurit kävivät rillimökissä kylässä. Loimotin lohta ja eukko teki kasviksia. Parsaa ja kesäkurpitsaa rillasin ja eukko keitti noita porkkanoita. Hyviä oli kaikki.

Tänään muuten tsekattiin eukon kanssa meikäläisen vaatekaapit. Kolmekymmentäkaksi kauluspaitaa silti jäi vielä, vaikka kirppikselle ja roskiin menikin saman verran.

Housuja meni kadotukseen ainakin parikymmentä ja muitakin vaatekappaleita pilvin pimein.

Pistin muuten rillimökkiin puut ihan summamutikassa, mutta hyvin syttyivät....

Näihin tunnelmiin!
 
Viestejä
65
Vs: JOEN SUU

Mitä väliä jos torstait ja perjantait menee sekaisin. Tärkeintä on muistaa saunapäivä, hernekeittopäivä, ryyppypäivä ja tietty vapaapäivä. Krapulapäivästä ei niin väliä.

Tietäähän wimi, että paras tapa pilata intohimoinen suhde on muuttaa yhteen.
Ja kolmessa päivässä saa kyllä riidan aikaiseksi. Miten niin luolamiehenä? Jospa se johtuu vähän isommasta nuijasta.
Ois se huikeeta, tynnyrisaunassa alulle laitettu ja myös siellä synnytetty pikku-wimpula näkee päivänvalon 401 vuotiaassa Ugissa. Hällä ois rannikon parhaat geenit vaikkapa pallon peluuseen.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

:D :D Tähän mitään Teemua tarvita :) :) :) :)

Aatos erkki ei siellä voi panna .

Kun en ole lännen nopein . Minä nauuutin nautiin .
:)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös