Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jyhannus on meillä herttainen
kirkas taivas on sininen
eiku....

Nyt kun kesä mennyt on
ja syksy saapuu
totta....

Joo. Vettä ripisee ja taaskaan ei pääse metsähommiin. Toki juhannuksena ei oikeastaan kuulukaan olla hommissa, vaan ajelemassa kännissä, hukkumassa kännissä, tappelemassa kännissä tai muuten vaan olla kännissä.
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

En tuosta Noran viestistä mitään ymmärtänyt. Paitsi sanan transgender, josta päättelin että linkin takana on kuvia pojista nimeltään Päivi. En klikannut.

Niin, loma on kohta pulkassa ja tiistaina töihin takaisin. Kun tässä hermot ovat saaneet perinteisen juhannuksenajan nollauksen, ajattelin käydä huomenna Ikeassa. Siellä ne jonottaessa ja kesälomailevien lapsien kirkumista kuunnellessa kiristyvät tuttuun kireyteen. Eikä muuten jostakin syystä eilen tai tänään ole yhtään tehnyt mieli hapokasta.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Juu. Mutta siellä Ikejassa ei näin maalaisukkokaan eksy. Siellähän on maalattu lattiaan jalanjäljet valmiiksi, minne pitää mennä....

Ja ei maistu hapokas ei. Punkku kyllä käy hyvin. Gato Negro.
 
Viestejä
534
Vs: JOEN SUU

Ja Santa Helena sekä Espiritu de Chile kuin myös vanha tuttu Paul Masson kaliforniasta, mukavan makeita, ei niin hapokkaita.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Äijät 10 pisteen vihje missä olin norjalaisen syötävänä . .


Juhanuksenna ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Nythän on perjantai ellen aivan väärässä ole. Ei kyllä eläkeukon tarvitse niin tarkasti katsella viikonpäiviä.....

Metsähommissa olin. Huomenna eukko vie minut Pajarinhoviin. Kuulemma on käytävä kylpylässä ja illalla tansittava. Näillä polvilla! Yötäkin on siellä oltava.

No onneksi siellä on tarjoilussa kaikki oikeudet.....ainakin mulla.
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Nyt on kyllä Joe joutunut kovaan kouluun. Sanoin emännälle jo 25 vuotta sitten ,että en tanssi, kun en ole muittenkaan naisten kanssa tanssinut. No pikkuisen pitää antaa periksi, että joskus hempeillessä olen antanut periksi. Mutta en ilmaiseksi.

Tänään oli Helsingin Sanomissa 50-vuotta vanha juttu, jossa toimittaja antoi blogissaan (anteeksi siis pakinassaan) palautetta naisten antamille kommenteille suomalaisista miehistä. Eipä ne naisten kommentit olleet kovin ylistäviä. No ei kyllä ollut blogikirjoittan kommentit naisistakaan. Otsikko oli : Onko suomalainen nainen-silmänilo. Naisissa ärsyttää känsäiset , likaiset jalat, pitkät karvat kintuissa, amatsonikävely, veltostunut vatsa, huonosti tuettu povi, karvat kainalossa, kaksoisleuka, valkoiset porsaan silmäripset ja kulmakarvat, huonosti hoidetut hampaat, karkeat kyynärpäät, huonosti hoidetut hiukset, alaspäin riippuvat suupielet. Vain osan mainitakseni. Ja kirjoittaja kertoi vain karkeimpia maininneen.

Pyydän anteeksi jo nyt 50-vuotta sitten kirjoittaneen miehen johdosta. Tuskin on miesparka enää elossa. Enkä yhdy näihin mielipiteisiin ollenkaan. No ehkä tuo viimeinen saattaa olla totta
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Perjantaihan se.

Tänään kuuluu ohjelmaan autonkorjausta. Sitikkaan pitää vaihtaa kallistuksen vakaajan " koiranluut ". No en itse, mutta vien auton Isvossikka Kamikatse von Paasoselle.

Nurmikko pitäisi leikata ja pensasaitakin. Kaikkea ei taida ehtiä.

Illalla...kuinka ollakaan ohjelmaan sisältyy rillausta ja hieman lonkkuu.....

Lauantaina sitten Marjalaan kaverin kuuskymppisille. Tein laulunkin.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Mun mielestä koiranluut pitää itse vaihtaa omasta autosta ....Niin ei ollukaan sun auto . Auto kun auto hylsy ja lenkki pitää pysyy kädessä . ;DEn kä tarkoita hk sinistä enkä tyhjää lenkkii .

Nyt Joe Äijä meingii tähän . ;D
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Mulla ainakin alkoi 4 viikon loma. Älkääkö koiranleauat tätä minulta kieltäkö. Virkamiehen kielikurssin käyneenä yritän lyhentää lauseita. Selkokielellä.
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Vanhempi nainen meni taas heittämällä ohi polkupyörällä . Mielestäni sillä oli jotain tangossa. Kilometrikisassa 1.5. alkaen vasta 5oo km täynnä. 1500 pitäiis saada 30.9 mennessä. Loma menee pyörräillessä
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

veikko1 sanoi:
Mulla ainakin alkoi 4 viikon loma. Älkääkö koiranleauat tätä minulta kieltäkö. Virkamiehen kielikurssin käyneenä yritän lyhentää lauseita. Selkokielellä.

onko sulla yksin loma vai


rakkan naisen kanssa . onko hnellä loma samaan aikaan
-
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Otin ensi viikolle vapaata pidennetyn viikonlopun. Pääsee Ilosaarirokkareita karkuun Helsinkiin. Lemmenlomalle lähden. Yksin. Eihän nyt kukaan ravintolaankaan lähde omien eväiden kanssa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jätkäthän on taas olleet aktiivisia täällä. Paitsi tietysti Haades. Reenaa ilmeisesti Sulkavan Soutuihin.....

Mulla meni koko ilta vieraita palvellessa. Niin ja piti toisellekin pojanpojalle tehdä kivvääri valmiiksi. Olkahihnaksi jouduin uhraamaan yhden pikkuvetoliinan. Onneksi ei mennyt kuin puoli metriä pituudesta pois.

Vanhin ja nuorin poika ostivat naapurilta suksipoksin. Lähtevät Lappiin ja telttasaunakin sopii siihen hyvin pakattuna. Ja eikös siellä suksiakin tarvita......

Tänään siis Marjalaan. Joten pitäkää palstaa pystyssä te työtätekevät ja raskautetut.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Siis mitä Matti Matti kuin et mennyt mukaan lappiin .

Tunturin laella ei ole hyttysiä . Olisit laulanut junnun biisejä . kaamasen tiellä otetiin napsuja ;D
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Kyllä emännällä on samaan aikaan loma. Ei kuitenkaan aina samoihin paikkoihin mennä. Pakko pitää omaakin lomaa. Kuninkuusravit Helsingissä poikamiehenä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä en enää pysy poikien mukana vauhdissa, joten ei ne ota minua mukaan.

Junnun biisejä pitää laulaa kotikaraokessa. Ja irvinin, Juicen, J. Karjalaisen ja Jamppa Tuomisen ynnä muiden.

Tänään laulan kaverin synttäreillä. Tein uuden sanat Rete Rikin " oon kolmekymppinen " kappaleeseen. Mulla kun se runosuoni ei vielä ole niin pahasti kalkkeutunut, kuten muut suonet.....

Pitäisi mennä ruiskuun ja käydä kampaajalla ja puuteroida nenä, joten kiirettä tässä alkaa pitää, kun kolmelta kemut jo alkaa. Minulla kun tuo ehostaminen kestää nykyisin pidempään kuin eukolla.....Ei vielä ihan tunnissa saa ihmisen näköistä.

Pitänee ottaa kohta muutama lonkero, kun ei tiedä, miten pitkät ryypyn välit siellä juhlissa on? No kyllä vanha juoppo osaa etsiä oikean paikan. Lähelle punkkulaatikkoa ja muita nestemäisiä aineita. Puoleni pidän.
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Kello on 0.00 -eli voin sanoa , että on perjantai. Itseasiassa kun käveli pitkin Joensuun katuja ja kuunteli esityksiä, niin tuli todella hyvä mieli. Mukava kun hyvät artistit ja yhtyeet jakaa kaupunkilaisille hienoja esityksiä ilmaiseksi. Ja varsinkin kun lapsille oli omia esityksiä.

Emäntä Ilosaarirokissa ay tuen turvin 25-euron maksulla 3-päivää. No kalliit maksut ne kyllä periikin. En taida maksaa yli 140 euroa 3-päivästä. Kun ei ole Mersuakaan tai Saappia kuten
Wimillä.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tänään ja huomenna ollaan Karjurocissa 8]

Eli ei ehdi tänä viikonloppuna tänne teidän seuraan . Eikä ole Kesäloma nyt .
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös