Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joe ne marjat pitää kerätä . No sinne tulee tulee kaiken mailman pelajaat ja marjanpoimijat .

Marjat on kauniipia pielisen rannalla kun eestin varpuset .
Eetin pirun eestit on nähty jos asuisin pielisen rannalla en pois lähtisi .

Hyvä olla täällä norjattaren kanssa taapertaa tätä mailmaa eteenpäin . Vaikka kuin me kaikki huudamme HAADES tule tänne hän ei kuule . :'( yhtä julma kun rakennustarkastaja
tai loton valvoja . Jatkan piirakan nuole.... syömistä ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Minä alan vahtimaan kohta telkkaria. Yleistä urheilua.

Mitä taas tuohon reissuun tulee, niin minä en niitä valitse. Toisen perheen kanssa mennään ja eukot ne matkat aina valitsee ja tilaa. Me miehet vaan ollaan maksumiehiä ja perässäkävelijöitä siellä.....

Niin ja on ne marjat meilläkin kerätty. Ja minä olen mies, enkä mikään marjanpoimija.....
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Se on moro! Tai oli ainakin Viro.

Terveisiä Saarenmaalta. Kyllä oli siellä kaikki halpaa. Etenkin ruoka, mutta myös kaikki muutkin....

Taas kerran Tojota pelitti pari tuhatta kilsaa ilman mitään ongelmia. Hankkikaa tekin.

Kyllä veti huulet hymyyn, kun eilen siinä Tallinnan sataman lähellä olevassa liikenneympyrässä yksi suomalainen kaveri tukki uudenkarhealla Volvolla koko kiekon. Yksin yritti työntää sitä syrjään ruuhkasta. Siis hankkikaa Tojota!

Ja hyvää perjantaita Haades!
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Just tultiin Kimmelin takkaa kuuntelemasta mussiikkia. Lähettiin pois, kun alkoi sataa ja tuli Yö....

Laura Voutilainen oli taas hyvännäköinen kuin nuoret tytöt.

Rehellisesti sanoen, niin en tykkää Yöstä paljoakaan.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ruottin vieraatkin lähti. Alkaa elämä normalisoitua.

Tiistaina jäin hiukan puun alle ja taisi kylkiluu murtua. Lekuriin en viitsi mennä, kun ei ne sille mitään tee kuin vain lepoa ja roppeja. Niitä on ennestäänkin ihan riittävästi.

Perjantaita Haadekselle!

Ps. Mittään en oo ottanu. Rauhallinen koti-ilta. Nuukkerrii oon kattonu.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Hauskaa luontopäivää vai mikä se on! Kaikille lauttureille, venemiehille, seksityöntekijöille ja baannaaniloille! Veikkoloista puhumattakaan.

Vielä on kesää jäljellä.

Lokakuun lopulla leikataan toinen polvi. Siis keinonivel laitetaan. Jos on yhtä kivulias toipuminen kuin edellisessä, joka ei muuten ole vieläkään kunnossa, niin sitten menee hermot.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joe viellä viikko . Alkaa kesäloma ;D ;D
En mene nyt lappiin vaan Turkuun ;D

Niin mailma muuttuu . Ei ihmiset .
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Luontopäivänä olin ulkona tasan minuutin eli sen ajan, joka meni postilaatikolle hakemaan päivän lehteä. Mukava oli sohvalla pötkötellä ja nettiä vilkuilla. Muutaman oluen otin ja toki ruoan kanssa viiniä. Saatan tässä jälkiruoksi ottaa vielä hiukan konjakkia ennen Suomen lentispeliä.Oikein rentouttava päivä, kun ei ollut mitään pakkotekemistä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Terve Haades!

Olen tehnyt tänään kolme kirveenvartta. Kirveellä veistettyjä ja hiukan puukolla tasoiteltu. Sitten purin ( väännös purkamisesta ) pojan leukun rikkimenneen kahvan ja suunnittelen uutta.

Lohi on loimutuksessa.

Selkä venähti tänään. Olin nimittäin pankissa nostamassa eläkettä. Niin oli painava, että selkä meni. Tosin, minä tilaan aina eläkkeen viisisenttisinä.....

Kohta tulee jälkikasvua. Lopetan. Nyt!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Nyt on pojat vika joku . Ei paikkassa . Vaan kävin turussa itäharjun prisman aptekissa ostamassa vitamia .. mutta tulin
sieltä b 12 purkin kanssa ulos .

vaikka mun piti hakee niitä sinisiä pillereitä .

Mitä täällä ei ole ketään vaikka on perjantai
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Täällä ollaan. Ja terkkuja Haadekselle!

Just tulin naapurista saunasta. Eukko tulee kohta iltavuorosta, joten pitää näytellä selvää....

Koko päivän siivosin varastoja. Paljon lähti tavaraa kaatiksellekin, joka kyllä koski sydämeen suunnattomasti.

Ne on muuten vaaleanpunaisia pillereitä......
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

;D ;DNiin b 12 tiedän . ja sininen on se toinen .
No ei ole vikaa jutussa mutta nyt voi vaihtaa asentoo monta kertaa . ;D ja herhyys ei katoa . Voin suositella ;D ;D ;D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kyllä minäkin aamuisin pistelen suuhuni kaikenvärisiä nappeja kourallisen. Mistäpä tuon tietää, vaikka eukko on sinne sotkenut jotain hevosille tarkoitettua hormoonia ja testosteronii?

Tässä illan kohjossa lähdetään kylään. Vietetään siellä ystäväperheen luona kesäkauden lopettajaisia ja samalla syyskauden avajaisia. Kuulemma niin.

Eukolla onneksi aamuvuoro, joten lähtee kuskiksi. Toki tullaan varmaan kotiin jo hyvissä ajoin. Että sellainen takaisku tiedossa kuitenkin.....
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Meinasi ihan unohtua mainita.

Nimittäin Vekekin on alkanut panemaan. Olutta meinaan.... Eilen illalla naapurilla oli niitä ja minäkin maistoin. Veikko-olut oli ihan juotavaa, joskaan ei huippuhyvää.

Musta aukaisunipsi teki kuitenkin siitä arvokkaamman. Eukon sisko kun kerää niitä nipsejä ja tekee niistä koruja. Ja mustat on harvinaisia.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Itse maistoin yhden kerran tuota olutta ja oli niin heikkotasoista, että toiste en ole ottanut. Häpeällistä kun eivät ole provikoita maksaneet. Harvinainen ilta, kun meikäläinen jo makkarissa ja emäntä katsoo olevinaan televisiota. Todellisuudessa nukkuu meikäläisen vakiosohvalla. Onnellisena, kun sai meikäläisen tekemät mahtavat ruoat masuun. Toki tuota väsymistä varmaan auttaa punaviinikin.

Outoa olla vielä hereillä. Yleensä tässä vaiheessa jo kuorsaan ja olevinaan katson televisiota. Sitä se vanhuus teettää. Varmaan kohta jo klo 5 lehteä hakemassa viikonloppunakin.

CNN seuraa koko ajan tuota hirmumyrskyä. Ihan kuin jännityskertomus ja siellä taidetaan toivoa mahdollisiman suuria vahinkoja. Ihmettelen kun kalliit veneet edelleen laiturissa, Eikö noita nyt olisi voinut ajaa pois sieltä.

Chorizonakit on hyviä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Mutta nyt ollaan taas kotona. Kaikkea hyvää oli vieraissa. Hyvää karitsaa syötiin. Ei ollut sudet tappaneet, vaan ihan oli teurastettua.....

Joo. Samaa mieltä Ei olisi noitakaan pystynyt ajamaan myrskyä pois.....

Konjamiinia otettiin pari kahvin kanssa, mutta sitten kun alkoi tulla hyvänolontunne, niin eukko vei kotiin. Hyvä näinkin. Eipähän ole aamulla huono olo.

Nähdään

Eläkeukko Joe
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Huomenna sitten on
jälleen perjantai onneton
topikki vajaalla käy
kun ei Haadesta näy

Miten lie wiminkään laita
nyt kun tiensä on kaita
ei käy kapakoissa
vaan puutarhan rapakoissa

Ollaan hieman myös pelossa
onko Vekekään elossa
vai ottiko pesis niin koville
jo kolkuttaa Pietarin oville

Entäs kaikki ne muut
supussa pitävät suut
kissako kielet jo vei
kirjoitus luonnista ei
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

No ei sitten.

Aamupäivällä kävin Jyrissä tekemässä koivurankoja kärrillisen. Sitten kävin Biiliteemassa, Lihajalosteella ja kaupassa.

Sitten iltapäivän tänne asti tein kahta puukkoa. No rillailin välillä.

Ja mahtuihan siihen väliin puiden kuskausta kottikärryllä pihan eri tulipaikkoihin ja muutakin sepittämistä oli.

Vaan ketä kiinnostaa. Sulkea joutaisi koko toppiikki....ja minutkin pitäisi hyllyttää Ylläpitäjän toimesta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös