Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Alkää olko pelossa
Veikko on vielä elossa
Manalaan ei tieni vie
Joma peliä nyt vie

Tänään on edessä pierujen yö
Kaalilaatikkoa kun smetanan kanssa syö

Olutta ei enää maista
hengitys voi muuten haista

No pikkuisen teitä narrasin
juuri olutta lasiin kaasin

Kyllä ne muutkin kohta herää
Wimikin jo tarpeeksi saanut tällä erää
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Tämä ylös ja ekaksi. Paskakirjoittajat näyttäävät levittäytyvän koko pellolle.

Ja ihan myös ylös siksi, ettei kpcomissa näköjään ole enää valvojia. Her Perttikin lienee jo manan majoilla? Ja tuhmat valvojat tietenkin pahanteossa jossain muualla.....

Mutta ei huolta. Nukkuos vaan vaikka koko yö! JOE valvoo ja kohta lyö!

Niin ja onhan huomenna kuitenkin jo taas perjantai.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Joo tämä ylös . Eipä ole ehtinyt käymään täällä .

Katsois jos tänä viikonloppuna paranan tapani ;)

Nyt pitää kiirehtiä töihin .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minä en tapojani paranna.

Aamupäivällä pilkoin kolkytsenttisen koivun päreiksi eli klapeiksi. Oli tuuli kaatanut.

Sitten käytiin nuorimman pojan luona kaatamassa yksi mänty. Nosturilla. Poika meni sillä ylös ja katkoi pätkiksi. Sitten minä noin kymmenen metrin rungon kaadoin.

No iltapäivällä aloitin lonkeron oton. Malibuu väliin ja nyt aukaisin punkkupullon. Viimeiset pari tuntii olen hionut puukkojen periä. Toiseen päähän sain veistettyä karhun. Toinen vielä kesken ja tiedä vaikka horsen siihen taion.

Rillasinkin välillä ja kohta ilmeisesti uudelleen....

Hienoa, että jotkut vielä töihin menevät ja jopa kiirehtien.......

Minulta on tavalliset kiireet hävinneet. Nykyisin on vain helvetin kiirettä.....
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

No niin . Minä äsken kirjoitin . Kahen jiiin väliin . Kun ei ole valvojia mihin mun viestit menee ??? ??? ??? ???

Kyllä ne tonne ylös aina menee kerralla . Mutta täältä ne aina katoaa perk...
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Mitä tuo tarkoittaa että tämä ylös. Pitääkö minun kirjoittaa ruutupaperille vai onko tämä joku nuorisotermi. Joehan on kyllä ajan hermolla , mutta kun kaikki muutkin on täällä ylös, ja minä en tajua. Valistakaa
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Nyt ymmärsin. Minä kun en ole vielä noita sinisiä pillereitä tarvinnut. Paljon on kyllä valkoisia. Suomi100 juhlien kunniaksi voisin ottaa myös sinisiä. Sinivalkosiin siivin.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

En minä syö kuin mölleriä ja sinisiä ja punaisia pillereitä .
Tarkoitin tämä joen palsta missä viljellään sipulia purjoa mintua ;D

Joe on ansainut tämän foorumin ja me pidetään huolta että se on Ykkönen .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Jaahas. ZeiZei alkaakin vitsikkääksi......

Koivusta ei puhuta näissä kansallisissa klapipiireissä pituudesta vaan tyven paksuudesta.

Mutta nyt on aamupillerit otettu ja puuro syöty. Nyt maistan kahvia.

Niin ja huomenta! Illalla en enää ehtinyt myöhempään tänne tulla lisää valehtelemaan. Eläkeläisellä kun oli niin kiire.....

Pahoin pelkään, että tänään on siivouspäivä. Ja yökylään pitäisi tulla tyton poika.

Perjantaina pitäisi tulla lasketun ajan perusteella yksi lapsenlapsi lisää. Ja keväällä taas uusi.....( eri synnyttäjät.....)

Haadekselle paljon terkkuja!

Jotta on tässä kohta huisketta ja hulinaa, jos vaan allah suo minun senkin ajan vielä näkevän.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Neljä isoo mäntyy kaavettiin nuorimman pojan talon pihasta. Poika nosturilla ensin ja minä taas ne tyvet. Ei ollut kovin rankkaa ja ehdin hyvin juoda pojan jääkaapin tyhjäksi olusista.....Oluet kun loppui, niin piti tyytyä jopa yhteen siiterriin.

Mutta nyt kotona ja kohta pistän rillimökin tulille. Kai se nuorimman pojan perhe tulee kiitoksesksi meille syömään....?

Sorotnoo ja silleen!

Puukkoseppä-JOE
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Emännän veljeltä saatiin paljon omenoita. Nyt siis ruokana omena - sininen lenkki -vuoka. Varmaan tulee herkullista. Tosin unohdin jo laittaa tomaatit, sipulin ja valkosipulin vuokaan. Sitä se tekee kun ottaa oluen ruoanlaittojuomana. Tai kun katsoo pesisfinaalia ja ottaa kaksi olutta.

Tosiasiassa siis vanhuus on tulossa. Hyvä se teillä nuorilla on, kun muistatte kaikki kemialliset kaavat. Meikäläinen ei muista kuin H2O, jota emäntä kehottaa aina ottamaan oluen sijaan. Mikähän mahtaisi olla oluen kaava.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

AOK=Aamulla On Krapula. Siis se oluen kaava.....

Mutta nyt lähtivät viimeisetkin vieraat pois ja alkaa yksityiselämä. Mulle, sillä eukko nukkuu eri huoneessa tyttären pojan kanssa.

Omppuviiniä kuka osaa tehdä, niin hyvää on. Koeta sitä Veke!
 
Viestejä
1 593
Vs: JOEN SUU

Jätän kyllä suosiolla Omppuviinin tekemisen muille. Nuoruudessani omia viinejä ja väkevämpiä oli kyllä tarjolla. Ei kyllä olleet mitenkään hyviä. Tuo harmaa kilju sai yleensä reflektion aikaa , joka ei ollut mukava.
 
Viestejä
252
Vs: JOEN SUU

Joe en minä pahalla siitä koivusta kirjoittanut, Mutta perjantai ilta selvinpäin näyttää purkautuvan outoina kirjoituksina. Sori siitä.
 
Viestejä
5 329
Vs: JOEN SUU

Minä tein puolukoista ja mustikoista Kotiviiniä no laitoin sinne 4 litraa omenamehua ja kanellitankon . Voin suositella .
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ihan vaan ilmoitusluonteisena asiana, niin loppuviikosta on kuulemma taas perjantai!

Ja valvojatkin ovat taas välillä löytäneet luutansa....
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Kolme kaveriani hävinnyt täältä kuin pierut Saharaan.

Missä sorsapilli, missä jörö ja missä Haades?

Kaipaan myös Huukkia. Airpallista puhumattakaan. Nuo kaksi veitikkaa.....

Itse juon nykyisin aina kotiviiniä. Meinaan, että kannan sitä laatikolla viinakaupasta kotiin ja ikiomaksi kotiviinikseni. Ja juon sitä vain kotona. Punkkua. Tosin on meidän kotiin joku muukin tuonut tuota ihmeainetta.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös