Koripallo.com

Salon Vilpas 2015-2016

Viestejä
3 094
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

053d706db5f4b4a6ca66e7968fe9bbf5e.jpg
 
Viestejä
1 607
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Tämähän alkaa kuulostamaan ja näyttämään mielenkiintoiselta. Vilppaalla ei ole hetkeen ollut joukkueessa Johnsonin kaltaista (maalivahti) pelaajaa sentterinä ja nyt aiotaan hankkia vielä puhdas vitospaikan pelaaja joukkueeseen. Alkaa olla pikkuhiljaa kausikortti ostoksen aika.
 
Viestejä
404
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

DETROIT sanoi:
Tämähän alkaa kuulostamaan ja näyttämään mielenkiintoiselta. Vilppaalla ei ole hetkeen ollut joukkueessa Johnsonin kaltaista (maalivahti) pelaajaa sentterinä ja nyt aiotaan hankkia vielä puhdas vitospaikan pelaaja joukkueeseen. Alkaa olla pikkuhiljaa kausikortti ostoksen aika.
eikö J.Fieldsiä hankittu maalivahdin rooliin?
Jos/kun Vilpas ottaa kaksi sentteriä, toivottavasti alkavalla kaudella pelataan muutakin kuin klassista hyppyheittokoripalloa..
Vaikkakin tämä Cavell ja myös Nenonen osaavat heittää, mutta olisi silti aika kirjoittaa pelikirjaan uusi sivu.
 
Viestejä
677
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Vaikea sanoa tuleeko pärjäämään korisliigassa ja onko riittävän hyvä johtamaan peliä.. Osaako joku sanoa enempää tästä kaverista?
 
Viestejä
398
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Katsomovalmentaja sanoi:
Onko eka "valmis" joukkue?
Ainakin ensimmäinen joukkue, joka kiinnitti täydet neljä jenkkiä. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni palkkaa neljä alusta asti ja kuinka moni yrittää tulla toimeen vähemmällä.
 
Viestejä
219
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Kirjosieppo sanoi:
Ainakin ensimmäinen joukkue, joka kiinnitti täydet neljä jenkkiä. Mielenkiintoista nähdä kuinka moni palkkaa neljä alusta asti ja kuinka moni yrittää tulla toimeen vähemmällä.

tämän sarjan muuten voittaa vilpas aina kenellä ekana jenkit valmiina :)
 
Viestejä
3 084
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Ihan hyvältä näyttää. Vielä kun olisi Kataja siedettävillä minuuteilla mukana.
Kaikenkaikkiaan aika positiiviset odotukset on.
 
Viestejä
1 607
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Nyt on kasassa sellainen nippu millä pitää jo pärjätä, Mikon valmentajan kyvyt joutuvat nyt todelliseen testiin.
 
Viestejä
3 481
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Tullaan tullaan...siis Saloon :D
 
Viestejä
386
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

"Itse olen saanut vetää enemmän henkeä ja on jäänyt paremmin aikaa jenkkivideoiden katseluun." - Tupamäki.

TÄSTÄKÖ SILLE P€RK€L€ MAKSETAAN!?1+!?!!?

Mä katson YouTubesta jenkkejä ja aasialaisiakin päivittäin, eikä mulle kukaan siitä mitään maksa.
 
Viestejä
3 094
Vs: Salon Vilpas 2015-2016

Saikka sanoi:
"Itse olen saanut vetää enemmän henkeä ja on jäänyt paremmin aikaa jenkkivideoiden katseluun." - Tupamäki.

TÄSTÄKÖ SILLE P€RK€L€ MAKSETAAN!?1+!?!!?

Mä katson YouTubesta jenkkejä ja aasialaisiakin päivittäin, eikä mulle kukaan siitä mitään maksa.
Oon ny varovainen tääl on sarkasimitutkat välillä vähän offline..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös