Koripallo.com

Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kumpi avaa kauden 15-16 voitolla?

  • Kataja

    Ääniä: 7 43,8%
  • Kouvot

    Ääniä: 9 56,3%

  • Äänestäjiä
    16
Viestejä
19 541
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Toki toivoisi rumpalipoikakaksikolta jotain yhteistä ja asiantuntevaa ennakkoa. Olettehan kuitenkin olleet ja ilmeisesti tulette olemaan kovasti esillä niin ottelutapahtumissa kuin lehtikuvissakin ja tietenkin telkkarissa. Oikeastaan ihan joka paikassa, mikä liittyy Katajaan. Varmaan hyvä niin.....


Eipä sen puoleen, niin komeita ja salkeita poikiahan te olette. Teettekö muuten mitään muuta oikeaa työtä....kuin vain että olette Kataja-Faneja? Niin ja vieläkö pääsette ilmaiseksi peleihin, kun kannatte niitä rumpuja?

Valitettavasti itselläni ei enää näin vanhuuden höperöinnin aina päälle iskiessä, riitä asiantuntemus minkäänlaisiin ennakoihin. Kunhan pelejä vain syrjäsilmällä katselen.
 
Viestejä
1 734
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kyllä nyt Joen kirjoituksesta paistaa lievä kateus, kun hänen veistoksellinen vartalonsa ei saa samaa ruutuaikaa kuin nuoret adonikset Hektuuri ja KA.

Itse pelistä. Muistan vielä kuin eilisen päivän, kuin viime talvena Kouvot pisti Katajaa pataan Areenalla "jotain kakskyt" Madsenin ja Hirvosen pöljän kolkkipäivän johdolla. Tosin kuntokäyrät lähtivät hieman eri suuntiin sittemmin. Veikkaan +10 Kouvoille ja Toijala kommentoi jälkeenpäin, ettei otteluun oltu valmiita.
 
Viestejä
19 541
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Joo. Lievä kateus on ehkä liiankin lievä ilmaisu.....

Mutta kuitenkin on sanottava ja narsismin peiliin kun olen joka viides minuutti tuijottanut ja noita rumpalipoikia väkisinkin nähnyt eri meedioissa jatkuvasti, niin kyllähän meikäläisen kroppa on vielä yli kuusikymppuisenäkin täyttä terästä noihin palleroihin ja kahvapulleroihin verrattuna.

No tämä tästä.....

Ei ne pojat voi suuttua. Ei ainakaan Hektuuri, joka eväsi minulta pääsyn Katajafaniryhmään. Tiedän kyllä, kenen ohjeistuksen mukaan hän toimi.....

Ja sitten oma veikkaukseni. Kataja häviää noin kolmekymmentä pinnaa. En ainakaan pety.
 
Viestejä
6 199
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

JOEN SUU sanoi:
Teettekö muuten mitään muuta oikeaa työtä....kuin vain että olette Kataja-Faneja? Niin ja vieläkö pääsette ilmaiseksi peleihin, kun kannatte niitä rumpuja?

Jos vaan mitenkään sopii herra JOEN SUULLE, niin pidetäänkö koripallo ja yksityiselämä erillään toisistaan? En mielestäni ole velvollinen kertomaan sinulle onko minulla töitä tai mitään muutakaan. Eikä sekään kuulu sinulle tulemmeko ilmaiseksi peleihin vai emme. No voin sanoa, ettemme pääse.

En tiedä, mitä sinulla on minua ja Kataja_Ainaa vastaan. Mielestäni emme ole sinulle mitään pahaa tehneet. Jos sinulle on noin kova pala meidän julkisuudessa oleminen, niin voi voi. Senkun tulet vaan sinne fanipäätyyn kannustamaan, niin saat julkisuutta. Jos sitä kaipaat. Edelleenkin olet tervetullut Katajafaneihin ja piruuttani en unohtanut sinua ottaa ryhmään mukaan. Olen kerran jo ainakin pyytänyt anteeksi asian tiimoilta.

No joo, en kommentoi enää näihin samoihin asioihin jatkossa mitään. Kiukkua sinä vain vaikka maailman tappiin asti.
 
Viestejä
1 596
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kylläpä täytyy sanoa, että JOElta ala-arvoinen viesti. Miehellä varmaaan syynä joku oma ongelma. Häpeällistä
 
Viestejä
19 541
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena


Piruuttani en ole minäkään mitään unohtanut.

Arvoja on niin monta. Kuka kaikki mitenkin käsittää ja ymmärtää. Ketä loukataan ja miten. Siinäpä Vekellekin miettimnistä.

Tämä tästä.
 
Viestejä
1 596
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

JOEN SUU sanoi:
Piruuttani en ole minäkään mitään unohtanut.
.
Arvoja on niin monta. Kuka kaikki mitenkin käsittää ja ymmärtää. Ketä loukataan ja miten. Siinäpä Vekellekin miettimnistä.

Tämä tästä.

Ehkäpä olisi anteeksipyynnön paikka Joelta. Tämä voi toki voi olla mahdoton ajatus.
 
Viestejä
19 541
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Ei ole mikään mahdoton ajatus. Olisihan minulla ollut tilaisuus muotoilla kirjoitukseni toisinkin.

Siis anteeksi kaikilta! Rumpalipojilta, Vekeltä ja kaikilta muiltakin, joita vastaan olen rikkonut!

Lupaan parantaa tapani ja en tule tänne höpisemään vähään aikaan. Pysyn tuolla omassa topikissani. Ja lupaan pysyä katsomossakin omalla paikallani.
 
Viestejä
32
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kaikille Katajan Glory Hunter faneille bannit, jos jatkavat Habbo-hotelli riitelyä täällä. Tai oikeastaan bannit voisi antaa kaikille Joensuulaisille, ihan varmuuden vuoksi.

Kouvot +21 ja Toikalle potkut.
 
Viestejä
3 483
Viestejä
847
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kuuluuko muilla äänet Fanseatin kautta?
 

M3

Viestejä
660
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Kuva on nyt vähän kelvollisempi joten lienee kohtuutonta vaatia että äänetkin kuuluisivat. Ei makeaa mahan täydeltä.
 
Viestejä
847
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Lumo sanoi:
No nyt huomasin twitteristä, et ilman ääniä ainakin alku. Ei jumalauta. Ei pistegrafiikkaa eikä ääntä. Nice, hieno alku!!!!
 
Viestejä
6 444
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Nää on alkuvaikeuksia. Olisihan se nyt liikaa pyydetty, että kaikki toimisi samaan aikaan.

Ilmeisesti myös kuvanlaatu- ja tummuusongelmiin on yritetty puuttua nappeja vääntämällä ja kontrastia lisäämällä, mikä sinänsä onkin toiminut niin hyvin, että ainakin mulla korisukka ja rauta ovat ns. palaneet puhki.

Hyvä, pojat!
 
Viestejä
847
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Joo ei näy korisukkia, kun taustalla vilkkuu mainos! Paljo peli, ei viitti basketista kattoa kun on niin paljon edellä...
 
Viestejä
9 123
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

Ei tää vidun Fanseat vaan toimi, nyt heittää ulos vaikka kuinka yrittäisi kirjautua sisälle.

Ja pelissä ei kai selostusta. Eikö sinne nyt olisi voinut rahdata vaikka Jokafanin tai Joen Suun horisemaan tyhjänpäiväsyyksiä?
 
Viestejä
322
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

On tämä niin syvältä perseestä koko puuhastelu!!!! Jos tuotteesta täytyy jotain maksaa, niin eikö sen silloin pitäisi myös toimia??!!! Annoin äsken palautetta, fanseatille. Antakaa kaikki muutkin. Jos se auttaisi.
 
Viestejä
2 442
Vs: Kataja Basket vs Kouvot ma 5.10.2015 klo 18:30 LähiTapiola Areena

King James sanoi:
Ei tää vidun Fanseat vaan toimi, nyt heittää ulos vaikka kuinka yrittäisi kirjautua sisälle.

Joo, mulla sama homma. Ei pysty edes kirjautumaan sisälle. Perse!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös