Koripallo.com

halauisin tietää nba sta enemmän

Viestejä
5
tykkään koripallosta mutta haluaisin tietää nba sta olen pelannut nba 2k16 en saa oikein selville asioita siinä

onko draftissa kuinka monta kierrosta

kuinka pitkä on tulokas sopimus ja maximi jatkosopimus, olen kuullut että 1 kierrroksen pelaajat saavat automaattisesti sopimuksen mutta muilla ei tule automaattisesti ja kuinka kauan tulokas pelaajalla on aikaa tehdä sopimus varauksesta lähtien

mikä on nba pelaajien keskipalkka vuodessa

miten pelaajien tekemät pisteet lasketaan heidän uratilastoissa ja kaudessa

mikä on nba pelaajien uran lopetus ikä keskinmäärin

ja samalla voitte kertoa muutakin nba sta en itse löytänyt vastauksia esim tuohon pelaajien kauden tekemäöt pisteet niin en saaanut selkoa siitä

ja sit tälläne kysymys olen kuullut että muka ei saa seurata koripalloa jos ei osaa korista vaikka kyllä vähän osaan mutta en osaa hyvin..
 
Viestejä
242
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

Tervetuloa seuraamaan.

Draftissa on nykyään 2 kierrosta, 30 pelaajaa per kierros.

Ensimmäisen kierroksen tulokkaat saa normaalisti 2+2 sopimuksen, eli 2 "taattua" vuotta ja 2 seuraavaa joukkue voi päättää jatkaako sopimusta. Maksimisopimus riippuu sen hetkisestä palkkakatosta (eli kuinka paljon joukkue voi kuluttaa varoja pelaajien palkkoihin) ja kuinka monta vuotta pelaaja on pelannut liigassa.

Keskipalkasta en osaa sanoa. Varmaan yllättävän vähän.

Pisteet lasketaan perusmatikalla, pisteet yhteen ja jaetaan pelattujen pelien määrällä.

Lopetuksen keski-iästä en osaa sanoa. Varmaan yllättävän pieni.

Korista saa seurata ihan kaikki, itse en ole voinut pelata 8 vuoteen edes höntsää, mut mummot ja papatkin messiin! Hieno laji.
 
Viestejä
5
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

eli kauden aikana tehdyt pisteet joukkueelle ja kne jaetaan ottelumäärään tai peliminuutteihin ja kuinka monta pistettä esim lebron james stephen curry tekee koko kauden aikana?
 
Viestejä
242
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

oscartii sanoi:
eli kauden aikana tehdyt pisteet joukkueelle ja kne jaetaan ottelumäärään tai peliminuutteihin ja kuinka monta pistettä esim lebron james stephen curry tekee koko kauden aikana?

Ei. Lasketaan pelaajakohtaisesti, eli jos Chef Curry tekee jokaisessa pelaamassaan pelissä 20 pistettä hänen pistekeskiarvo on 20 pistettä per peli.

Olen vanha ukko jo, en jaksa trolleja. Grrr.

Oot varmaan Tampereelta?
 
Viestejä
2 213
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

Täältä näkee pelaajapalkat, jos ne oikeasti kiinnostaa:

http://www.basketball-reference.com/contracts/players.html

2015-16 NBA Player Contracts

Average Salary: $4,001,760
Median Salary: $1,976,980
 
Viestejä
5
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

Niin ja onko nba ssa palkkakattoa olen kuullut että nba ssa on samanlaiset jutut kuin esim nhl kaikki draftit ja treidit
 
Viestejä
5
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

Nyt olen saanut selville pelaajien pusteet muttta miten joukkueen pisteet sijoitetaan
 
Viestejä
5
Vs: halauisin tietää nba sta enemmän

Taisiis joukkueen pisteet lasketan miten me lasketaan
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös