Koripallo.com

Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Viestejä
3 483
Kouvojen ennakko:
http://www.kouvot.fi/ennakko-236-kobrat-kouvot-7-10-2016/
 
Viestejä
1 677
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Kobrat eivät järjestäneet fanseat lähetykseen selostusta.
#divaripuuhastelu
 
Viestejä
847
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Ennemminkin olisi yllättänyt, mikäli tässä pelissä OLISI ollut selostus. Oliko viime kaudellakin yhdessäkään pelissä?
 
Viestejä
1 677
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

sideline sanoi:
Ennemminkin olisi yllättänyt, mikäli tässä pelissä OLISI ollut selostus. Oliko viime kaudellakin yhdessäkään pelissä?

Perseestä että toiminnan taso saa olla näin kirjavaa, ei mitään raameja tai minimi vaatimuksia. Kouvot panostaa, selostuksen lisäksi myös kommentaattori. Jopa Salon fanipojat on parempi kuin ei mitään.

Vähintään puolet lähetyksistä selostuksella tai sakko naamaan.
 
Viestejä
7 517
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Ei tää Kouvojen meno nyt oikein miellytä. GT kun hankittiin, niin olin jopa innoissani, mutta tää loppu tumma kolmikko menee nyt valitettavasti kategoriaan "ihan sama". Kolmikosta ainoastaan omenapiirakka aiheuttaa jotain tunteita ja hänkään ei valitettavasti hyviä. Pietillä on kyllä työmaata tällä joukkueella edessä. Mun on vaikea nähdä nyt joukkueen roolitusta. Ehkä viime kauden porukassa se oli niin selkeä, että nyt verrattaessa tähän joukkueeseen vaikuttaa semmoselta tasasen harmaalta. Voi olla, että tämä menee nyt vielä tähän alkukauden höntyilyn piikkiin ja joukkue yhteenivoutuessaan alkaa toimia, mutta mikä tässä nyt on omalta osalta huolestuttavaa on se, että nää ei oikein sytytä... GT vähän, muut ei....

Vaikka itse en RKM:n tapaan ihan välttämättä selostajia tarvi (vaikka pidän sitä isona plussana), niin edelleen vähän hämärä kuva yhdistettynä hallin "läpy läpy läp läp" tunnelmaan ei kyllä ole omiaan lisäämään innostusta peliin.
 
Viestejä
1 677
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Nuhainen peli. Näkyy että Pieti oli koko kesän Tanskan kanssa. Jos päävalmentaja aikoo jatkossakin olla kesän ja alkusyksyn muualla niin kakkoseksi tarvitaan rautainen ammattilainen tyyliin Mannonen eikä mikään Hurri. Ainakaan eurokentille ei ole mitään asiaa jos homman rakentaminen alkaa vasta pari viikkoa ennen kauden alkua.
 
Viestejä
7 517
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Lukkoseppä sanoi:
Väärin voitettu.

Kobrat ei voi tällä kaudella voittaa oikein... mutta mistä kukakin tykkää...
 
Viestejä
1 596
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Voi hyvä luoja näitä itsensä pahoittajia. Jos oikea joukkue ei voita niin alkaa valitus muista asioita. Olkaamme onnellisia, että parempi joukkue voitti. Kobrat oli vain parempi.
 
Viestejä
1 677
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

veikko1 sanoi:
Voi hyvä luoja näitä itsensä pahoittajia. Jos oikea joukkue ei voita niin alkaa valitus muista asioita. Olkaamme onnellisia, että parempi joukkue voitti. Kobrat oli vain parempi.

Voi hyvä luoja näitä keskustelukulttuurin tappajia. Analyysi ei ole sallittua. Pitäisi vain ylistää kun kahdesta tällä hetkellä paskasta vähemmän paskempi voitti.
 
Viestejä
477
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Eka peli haita vastaan enteili katastrofia, mutta kouvot kaatui aika pirteällä esityksellä ja tykkäsin kobrien puolustuksen aktviivisuudesta kun se oli parhaimillaan.

Voi olla paha paikka kaikille joukkueille hakea pisteitä Lapualta tällä kaudella.

Mariuksella ilmeisesti kesän jäljiltä jotain rasitusvammaa. Näin olin kuulevinani Lohjan turnauksessa, kun Salmisen kanssa jotain huutelivat. Toivottavasti mies pääsee nopeasti kuntoon.

Papalle melkein tripla-tupla.

Lisäksi lähes liikuttui, kun näki J. Turjan kentällä täynnä intoa ja onnistumisiakin tuli perjantaina. Mahtava homma, että mies on toipunut vaikeasta vaivasta.

Lisäksi ton "kobrat on koripallon irvikuva" paskan jauhamisen voi jo oikeasti lopettaa. Ja tämä ihan yleisesti kaikille paskan jauhajille.
 
Viestejä
3 483
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Kouvojen raportti:
http://www.kouvot.fi/raportti-236-kobrat-kouvot-81-69-31-27/
 
Viestejä
7 517
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

Outo hiihtäjä tämä lukkoseppä. Ensin itse ottaa esille "väärin voitettu" vaikka kukaan ei ole kirjoittsnut mitään siihen viittaavaa. Sitte loukkaatuu lisää kun siihen kevyen piikin heittää. Jos halua t joidenkin puheiden loppuvan älä ota aihetta itse esiin.
 
Viestejä
1 596
Vs: Kobrat - Kouvot pe 7.10. klo 18:30 @Lapuan urheilutalo

RahanKeruuMies sanoi:
Voi hyvä luoja näitä keskustelukulttuurin tappajia. Analyysi ei ole sallittua. Pitäisi vain ylistää kun kahdesta tällä hetkellä paskasta vähemmän paskempi voitti.

Olen samaa mieltä Rakennusmestarin kanssa. En ymmärrä tälläistä negatiivisuutta , joka koriskeskuteluissa vallitsee. Emännän kanssa sovittu 3 viikon sääntö. Pitää aina kertoa asiat ilman negatiivisuutta. Jos tulee negaa alkaa aina uusi 3 viikon jakso . Tosiasian saa kertoa eli sataa vettä . Kielletty on, että " vittu kun taas sataa vettä" Alkaa aina uudestaan , jos ei noudata sääntöä. Parhaimmillaan olen päässyt 3 pv.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös