Koripallo.com

Fanseat

Viestejä
19
Mistä löytyy Korihait-Kataja ottelu?

Olisin halunnut fiilistellä loppuhetkiä, mutta kyseistä peliä en löytänyt??
 
Viestejä
699
Vs: Fanseat

Yläkatsomo sanoi:
Mistä löytyy Korihait-Kataja ottelu?

Olisin halunnut fiilistellä loppuhetkiä, mutta kyseistä peliä en löytänyt??

Tulee luultavasti huomenissa. Ei ne yleensä ole samantien siellä nähtävissä.
 
Viestejä
19
Vs: Fanseat

Eikös muut pelit ollut nähtävissä heti pelien päätyttyä?
Mulla ainakin näytti olevan katsottavissa.
 
Viestejä
530
Vs: Fanseat

Mistä näkee Fanseatin monikameratuotannon pelit?

Kiinnostaisi onko tänään yhtäkään matsia monikameratuotannossa
 
Viestejä
547
Vs: Fanseat

Nyt ihan kiitosta Fanseatille Kouvot-Korihait matsin lähetyksestä. Terävä kuva, ei katkon katkoa, asiantunteva selostus ja kommentointi. Matsi nyt on mitä on mutta mukava seurailla muiden perjantai-illan touhujen lomassa!
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Fanseat

Eihän nyt vaan se, että tänään pelattiin vain yksi peli, vaikuttanut streamin pätkimättömyyteen? Tästähän voisi joku vetää johtopäätöksen, että "jumbo"finaalin kiinnostukseen Fanseatin kaistat riittää, mutta heti kun on useampi peli samaan aikaan, niin kaistat tukkeutuu?
 
Viestejä
547
Vs: Fanseat

Miksi tämä koskisi vain korispelejä? Samaan aikaan taidettiin pelata kaikenlaista muutakin urheilumista jota Fanseat lähetti.
 
Viestejä
248
Vs: Fanseat

Onko muilla ongelmia äänisynkan kanssa? Mulla kaapelin kautta katsottaessa äänen viive on niin paha, että katsominen ajoittain hankalaa.
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Fanseat

gage sanoi:
Miksi tämä koskisi vain korispelejä? Samaan aikaan taidettiin pelata kaikenlaista muutakin urheilumista jota Fanseat lähetti.

No joskus itse kokeilleena todennut, että lätkämatsit tuli ongelmitta kun korismatsit pätki. Tiedä sitten mistä se voisi johtua.
 
Viestejä
580
Vs: Fanseat

Itse katselen Fanseatlähetyksiä telkkarin Elisa -viihteen kautta. Kaikki muut lähetykset eli mestiskiekko, ulkomaiset lähetykset jne tulee hyvin, vain korisliigan lähetyksissä tökkimistä. Osassa kuva hieman tökkii, joskus on tumma ja erittäin usein änisynkka on pielessä. Olen jopa havainnut että tuo äänisynkka voi olla pielessä Elisan kautta katsottaessa vaikka onlinelähetys olisi kunnossa.
Joku kertoi minulle syyn olevan Belgiassa olevassa serverissä. Sen kauttahan taisi tulla jopa Brasilian olympialaisten Areenalähetyksetkin ja niihin oli varmasti panostettu enemmän kuin Korisliigan lähetyksiin.
Pieniä, harmittavia ongelmia, jotka poistunevat ajan mittaan.
Kaikenkaikkiaan korisfanin tilanne on hieno, muutamalla satasella saa katsoa, Korisliigaa, Euroliigaa, NBAta, Dliigaa, yliopistokorista, Aasian ja EteläAmerikan pelejä sekä kaikki Fiban nuorten ja aikuisten kisatkin. Onhan netti muuttanut koriksen näkyvyyttä ihan mullistavasti. Silti parasta paikan päällä.
 
Viestejä
1 677
Vs: Fanseat

42 sanoi:
No joskus itse kokeilleena todennut, että lätkämatsit tuli ongelmitta kun korismatsit pätki. Tiedä sitten mistä se voisi johtua.

Kendokirkkoihin on vedetty paremman kuparit kuin koulun jumppasaliin.
 

42

Viestejä
3 365
Vs: Fanseat

RahanKeruuMies sanoi:
Kendokirkkoihin on vedetty paremman kuparit kuin koulun jumppasaliin.

Ja jos se vain tästä on kiinni niin ei liene kovin iso kustannus laittaa halleihin riittävä yhteys.

Minä vaan veikkaan, että halleista Fanille useimmissa tapauksissa menee ihan hyvin, mutta sieltä jakelussa on tahmaa. Ei senkään kuntoon laittaminen varmaan maltaita maksa? Jos taas laitteistopuolella on ongelmaa, niin sitten voi tulla vähän arvokkaammaksi.
 
Viestejä
772
Vs: Fanseat

Tuon BC Nokian ja Pyrinnön "selostus" muistuttaa lähinnä kahden koripalloihmisen keskinäiseltä keskustelulta.
No, toisaalta hyvä, että siellä on joku sentään paikalla ja mikki auki.
 
Viestejä
179
Vs: Fanseat

Jermu sanoi:
Tuon BC Nokian ja Pyrinnön "selostus" muistuttaa lähinnä kahden koripalloihmisen keskinäiseltä keskustelulta.
No, toisaalta hyvä, että siellä on joku sentään paikalla ja mikki auki.
Ei ollut kehumista fanseatin Seegulls-Vilpas toimittajissakaan. Kun kamera- ja mikkiasetukset ovat pielessä tai välineet ovat roskiskamaa niin pelin seuraamista olisi helpottanut suuresti jos toimittajat olisivat selostaneet itse ottelua Helsingin ja Espoon pelaajien hehkuttamisen sijasta. Ikävä kyllä amatöörimäistä touhua kaiken kaikkiaan.
 
Viestejä
620
Vs: Fanseat

Fanseatin nettistreami toimi takeltelematta sen mitä sitä katsoin. Aluksi kahta korisliigapeliä, sitten BCL:ää ja tauolla taas korisliigaa. Voi olla sattumaa mutta en usko, koska täällä on valiteltu vain selostajista.
 
Viestejä
203
Vs: Fanseat

Seagulls-Vilpas ottelussa selostajat arvioivat, että onkohan mikään joukkue voittanut kauden alusta lähtien korisliigassa näin monta peliä peräkkäin. Gullsille voitto taisi olla kahdeksas. Siitä onnittelut! Ei tarvitse mennä ajassa kuin kolme vuotta taakse päin. Loimaan Bisons voitti kauden alusta 20 ottelua peräkkäin. Loimaan putkeen on Lokeilla vielä matkaa.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös