Koripallo.com

KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Kumpi voittaa Steveco areenalla?

  • KTP

    Ääniä: 2 40,0%
  • Kataja

    Ääniä: 3 60,0%

  • Äänestäjiä
    5
Viestejä
2 393
Joukkueet lähtevät otteluun erilaisista lähtökohdista. KTP taistelee pääsystä play offeihin kun taas Katajalla on mahdollisuus ehkä jopa runkosarjan kakkoseksi jos runkosarjan loppu menisi voittojen tiellä. Kuitenkin olen realisti joten luulen että Kataja taistelee Karhun kanssa kolmospaikasta runkosarjassa. Hienoa että Korisliiga on ennätystasainen! Onpahan jokaisella ottelulla merkitystä!

KTP on joukkue jolla on mielestäni laadukkaat jenkit mutta kotimainen osasto häviää vertailun monelle joukkueelle. Jenkeistä varsinkin Pratt ja Gay ovat olleet kokokauden tehokkaita ja nämä kaksi herraa Katajan on pystyttävä pysäyttämään jos Kataja mielii matkata Joensuuhun ilman tappiota.

Kataja lähtee tähänkin otteluun vajaamiehisenä kun varmuudella Rannikko ja Huolila puuttuvat kokoonpanosta. Varsinkin Teemun poissaololla on iso merkitys varsinkin hyökkäyspäässä. Toki hyvä että Teemua säästellään niin mies on toivonmukaan parhaassa iskussa kevään play offeissa. Katajalla kun ei kuitenkaan ole Teemun lisäksi toista hyvää pelintekijää kun Seppälä on lähes kokokauden ollut vaisu ja muita pelintekijöitä ei ole kun Mullings on enemmän 2 kuin 1 paikan pelaaja. Saapi nähdä ketkä Katajalla pelaa. Toivon että ei olisi enää muita poissaolijoita, koska Katajan pelaajamateriaali on kapea. Vaikea veikata kuka on ulkomaalaisista huilivuorossa. Se on fakta että Kataja tarvitsee kaikilta ulkomaalaisilta hyvän pelin jotta Kataja voisi voittaa KTP:n. Toki se olisi suotavaa että kotimaisetkin pelaajat osallistuisivat pistetalkoisiin.

Pelissä mikään tulos ei yllätä kun tiedostaa miten ailahtelevasti Kataja on Korisliigassa varsinkin vieraspeleissä pelannut. Kataja jos pelaa heikolla asenteella niin KTP jyrää voittoon mutta jos Kataja asenne on kunnossa niin uskon Katajan voittavat. Minä itse olen tulossa Hectorin ja yhden toisen Kataja fanin kanssa huomenna Kotkaan joten parempi olisi Katajan voittaa!! ;) KATAJA GO GO!!! 8]
 
Viestejä
13
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Kunhan Walker pysyy poissa kokoonpanosta niin KTP:llä hyvät saumat voittoon!
 
Viestejä
2 393
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

KTP:llä on kaikki jenkit GTD. Luulen että Kotkalla ei pelaa Walker ja KTP pelaa neljällä jenkillä. Katajalla GTD Mullings ja King. Toivon että Mullings pelaisi koska Mullingsista on enemmän hyötyä Katajalle kuin Kingistä. No on sitten joukkueiden kokoonpanot mitä tahansa niin silti pitää tänään lähteä Kotkaan kannustamaan Kataja voittoon!!
 
Viestejä
6 198
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Kotkassa väännetään siis tänään. Ei sen kummempia spekulointeja itseltäni tällä kertaa, pääasia että Kataja voittaa kun Hectori ja Kataja_Aina saapuvat paikanpäälle Katajaa kannustamaan!! Hyvä Kataja!! Kotkassa nähdään!! 8]
 
Viestejä
78
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Yksilöiden mahtavien suoritusten kautta todella ala-arvoiseen tuomaritoimintaan sisälsi ko. matsi.
Varsinkin Kanta-Hämeestä tulevat tuomarit ulkona nykykoriksesta.
Hyvien tuomareiden ei tarvitse keskustella jatkuvasti ja varsinkin kaikki "torikokoukset" yksisuuntaisia!

Liitto ja nimeäjä herätys!!!!
 
Viestejä
19 540
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Tuomareiden naurettava ja säälittävä työskentely kotijoukkueen hyväksi saavutti tänä iltana sellaisen tason, ettei sen alemmaksi varmasti voi enää mennä.

Ja enpä olisi uskonut, että koskaan kirjoitan näin. Mutta nyt oli kyllä pakko.

Amen!
 
Viestejä
1 041
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Uskomatonta. Katajan fanit jotka kirjoittavat palstalle, jaksavat itkeä tuomareista jopa voittopelien jälkeen ;D Herätkää
 
Viestejä
19 540
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Uskomatonta. Ettei siis voittopelin jälkeen voi kirjoittaa tuomareista mitään. Nimittäin kirjoittaa. Itkeminen on taas ihan eri asia. Ja hereilläkin tässä ollaan.....
 
Viestejä
5 500
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

On se Mullings jumalauta huono pelaaja. Ei osaa kolmosiakaan heitellä yhtään.
 
Viestejä
380
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Minua hämmästytti lopussa tuomareiden vihellys tilanteessa jossa Bradleylle annettiin kaksi vapaaheittoa. Se vihellys ei ollut missään linjassa ottelun yleiseen vihellys linjaan. Miksi muuttaa linjaansa viime minuutilla, miksi?

Surkeata tuomarointia, todella surkeata. Tästä ottelusta voisi kyllä kolmikko tilata toiminnastaan Highlight videon itselleen. Videon nimeksi SUPER TUMAROINTIA.
 
Viestejä
2 393
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Olipahan trilleri joka onneksi päättyi Katajan voittoon!! KTP pysyi pelissä mukana Scottin kolmosilla, Gayn sisäpelillä ja tuomareiden surkealla vihellyksillä jotka auttoivat paljon Kotkaa. Mullingsin huippupeli, Brownin kaukoheitot ja Niemen riistot ratkaisi voiton Katajalle!! Hyvä Kataja!!!!! 8]
 
Viestejä
2 782
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Hienosti KTP nousi ohi lopussa ja sitten lahjoitti helpon voiton Katajalle.
Noh, ihan hyvä tunnelma ja peli oli kunnon vääntö, hyvä niin.

Ottelun erikoisuus; Katajan Bradleyllä 1 tehty kori ennen voiton ratkaisseita neljää vaparia.
 
Viestejä
2 782
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Ja hei, pakko arvostaa Katajan faniporukkaa. Loistava lisä pelin tunnelmaan!
H6m7oiI.jpg


Loput pelikuvat https://mikolla.kuvat.fi/kuvat/Koripallo/KTP-Basket/2016-2017/KTP-Basket+-+Kataja+Basket+10.2.2017/
 
Viestejä
6 198
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Kotkassa tuli käytyä ja olipahan varsinainen trilleri! Tapahtumia riitti ja johtoasema vaihtui useaan otteeseen ottelun aikana. Peli näytti jo kääntyvän Kotkalle, mutta onneksi pallo pomppi lopulta Katajalle ja tärkeät pisteet lähti joensuuhun. Mullings ja Brown kovassa iskussa! Kiitos Kotkalaisille hyvästä vastaanotosta ja kehuista! Mukava oli käydä vieraspeli katsomassa pitkästä aikaa!

Hyvä Kataja!!
 
Viestejä
676
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Pelissä jo eilen pisti silmään, että tuomaristo hyväksyi yhteensä 7 pistettä KTP:lle aika kyseenalaisista tilanteista. Nyt tallennetta katsottuani olen sitä mieltä, että tuomaristolle tuli tosiaan 7 pisteen verran mokia. 2 kpl laskevan pallon vihellyksiä vääärin perustein ja yksi yliajalla tehty 3 pisteen korin hyväksyminen. Meinasivat olla merkityksellisiä mokia, mutta ei nyt sitten kuitenkaan lopputulokseen vaikuttanut.
 
Viestejä
78
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Niinpä niin!

Suurin osa KTP:n huudon kautta hyväksyttiin korit!
Ei uskoisi Jokioisten suuren pienen miehen, rehtorin olleen ikinä mikään huipputuomari
puhumattakaan kv.-tasosta.
AM voisi alkaa pilkkimään.
Poliisi oli ainoa puolueeton tuomari kuten virkavalta yleensä.

Herätys Nynäs ja Soini kavereineen!!!!
 

42

Viestejä
3 364
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

RBP(ex) sanoi:
Nyt tallennetta katsottuani olen sitä mieltä, että ... yksi yliajalla tehty 3 pisteen korin hyväksyminen

Tätä tilannetta näkemättä, siis yleisellä tasolla, tallenteiden kohdalla ei voida olla aivan satavarmoja noista viime sekuntien tilanteista jos kuvassa ei näy pelikello, heittokello ja korin ympärillä oleva valokehä. Ääni on valitettavan usein epäsynkassa ja summerin sointi ei esimerkiksi peliajan päättyessä ole merkitsevä vaan korilevyn valokehä. Onhan noi tilanteet hankalia livenä, videolta on helppo huudella.
 
Viestejä
6 198
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

https://www.youtube.com/watch?v=gh46Usci86g
 
Viestejä
65
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

Mitäpä mieltä 42?
Jotenkin jäi ottelusta mieleen, että tuomaristo oli yleisön vietävissä, kuten RBX ja treenari aikaisemmin mainitsivat.
Onneksi tällä kertaa tuomarivirheet eivät muuttaneet lopputulosta. Harvemmin sattuu kolme noin isoa pistemokaa samaan otteluun.
Se mikä tässä huolestuttaa, niin siellä oli itse Saros pääpäsmärinä!
 
Viestejä
380
Vs: KTP vs Kataja 10.2.2017 klo 18.30 Steveco areena

42 sanoi:
Tätä tilannetta näkemättä, siis yleisellä tasolla, tallenteiden kohdalla ei voida olla aivan satavarmoja noista viime sekuntien tilanteista jos kuvassa ei näy pelikello, heittokello ja korin ympärillä oleva valokehä. Ääni on valitettavan usein epäsynkassa ja summerin sointi ei esimerkiksi peliajan päättyessä ole merkitsevä vaan korilevyn valokehä. Onhan noi tilanteet hankalia livenä, videolta on helppo huudella.

Fanseatin lähetyksestä on aivan helppo pysäyttää kuva kohtaan, jossa viimehetken heitossa heittäjällä vielä asento osin kyykyssä, sekä kädet eivät vielä ole ojentuneet. Tässä tilanteessa on kuitenkin korilevy punainen valo jo syttynyt. Kun toistoa jatkaa, asento oikenee, samoin kädet saattaen pallon lentoradalleen, sekä pallo irtoaa kädestä. Sanoisin ettei ole tulkinta kysymys, vaan aivan selvä tuomari virhe.
Samoin pidän idioottimaisena askel tuomiona tilannetta, jossa Brownia yritettiin tuplata. Askeltuomiohan tuli siitä kun tukijalka siirtyi n. puolimetriä, tukijalka siirtyi taasen siksi kun KTP:n pelaaja juoksija vauhdilla Brownia päin. Onko askeleiden vihellys oikea tuomio tässä tilanteessa? Minä olen sitä mieltä että EI OLE.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös