Koripallo.com

Oodi tuomareille!

Viestejä
4 028
Avataanpa tällainen, erittäin ansaittu ketju. Itsehän olen vankkumaton K.Andersson-fani :)

Tuohon jobiin ei monesta ole ja kitinä on joskus pelaajien suunnalta todella ärsyttävää. Vaikka toisinaan aihetta olisikin.
 
Viestejä
4 028
Vs: Oodi tuomareille!

Lisätään vielä, että itsehän en ole ainuttakaan matsia tuominnut. Jostain luin, että eräs tuomarikolmikko ajoi läpi junttisuomen pääsiäislauantaina viikko sitten ja tuomitsi toisen ottelusarjan matsin seuraavana päivänä. Hattu päästä!
 
Viestejä
547
Vs: Oodi tuomareille!

Minä ainakin käsitin tämän koris.comin avautumisen niin että tupelointiketju on pelkkää negaa ja tähän olisi tarkoitus kirjoittaa positiivista. Itse olen sitä mieltä että aivan jokaisen tuomarin ratkaisujen hyvyys noudattaa Gaussin käyrää. Katsoit vaikka minkäväristen lasien läpi. Fanin oikeus on kuitenkin hurrata omille kääntyville ja buuata vastustajalle meneville ratkaisuille. Respect tuomareille! Sarjatasosta riippumatta.
 
Viestejä
614
Vs: Oodi tuomareille!

Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä. Itse luin sen kysymysmerkin siitä niin, että myös posille olisi tilaa.
 
Viestejä
4 028
Vs: Oodi tuomareille!

gage sanoi:
Minä ainakin käsitin tämän koris.comin avautumisen niin että tupelointiketju on pelkkää negaa ja tähän olisi tarkoitus kirjoittaa positiivista. Itse olen sitä mieltä että aivan jokaisen tuomarin ratkaisujen hyvyys noudattaa Gaussin käyrää. Katsoit vaikka minkäväristen lasien läpi. Fanin oikeus on kuitenkin hurrata omille kääntyville ja buuata vastustajalle meneville ratkaisuille. Respect tuomareille! Sarjatasosta riippumatta.

Tämähän se toki oli tarkoituksena; koiranhommaahan tuo tuomarointi usein on. Eikä ylistää sen kummemmin tarvitse, kehut kuitenkin oikeaan osoitteeseen.

Koripallo.comin suurin ongelma toki on liian monta avattua keskustelua. ;)
 
Viestejä
1
Vs: Oodi tuomareille!

Ite tunnen pari kundia jotka vapaaehtoisen tuomaroi eri lajeja ja se on kyllä monesti aika kiittämätöntä hommaa. Kehujen ja haukkujen suhde on aika vinksallaan, tiedätte varmaan kumpaan suuntaan.

Tän takia kiva nähdä tällänen ketju täällä! :)
 
Viestejä
2 290
Vs: Oodi tuomareille!

Mitä mieltä olette, kun illalla ravintolassa joku tulee kysymään "olitko silloin ja silloin tuomarina siinä pelissä" niin kannattaako kieltää koko asia ja sanoa olevansa ihan eri henkilö?
 
Viestejä
676
Fiksun oloinen kaveri tämä Ville Selkee.
Ville on ehdottomasti fiksu kaveri. Ja yleensä vielä aika hyvä tuomari. Joskus voi jumal-moodi toki iskeä päälle, mutta kuten sanoi itse, niin varmaan sen itse myös huomaa viimeistään videolta. Kommunikointi on kehittynyt vuosien varrella huomattavasi, alkuaikoina oli tuossa jumal-moodissa vähän liian usein ja silloin ei voinut niin kovin hyväksi kehua. Kuuluu tällä hetkellä Suomen kolmen parhaan tuomarin joukkoon.
 
Viestejä
980
eilisen korismaanantain yksi talteen jäänyt asia oli pelien määrä. Villellä 85 peliä siviilityön ja muun lisäksi ja jokainen ottelu on matkustamisen päässä joko Euroopassa tai Suomessa. Melkoista hommaa
 

42

Viestejä
3 353
Todella kova on rasitus ja paine tuossa. Onkohan luvussa mukana jotain muutakin kuin liiga- ja europelit?
 
Viestejä
2 534
Vs: Oodi tuomareille!



Tämähän se toki oli tarkoituksena; koiranhommaahan tuo tuomarointi usein on. Eikä ylistää sen kummemmin tarvitse, kehut kuitenkin oikeaan osoitteeseen.

Koripallo.comin suurin ongelma toki on liian monta avattua keskustelua. ;)
Onko tässä ketjussa sopivaa hehkuttaa myös entisiä tuomareita? Tarvitaanko sitä varten ihan oma "tuomarilegendat aika kultaa muistot" keskusteluketju?
 
Viestejä
2 534
Tietääkö kukaan esimerkkitapausta, että tuomari olisi testannut koripallon kaasusisältöä? Esimerkiksi heliumilla täytetty koripallo ponnahtaa lattiasta alle 2 senttiä vähemmän kuin ilmatäytteinen koripallo eli asiaa ei pysty testaamaan "pudottamalla koripallon parin metrin korkeudelta maahan".
 
Viestejä
1 105
Tietääkö kukaan esimerkkitapausta, että tuomari olisi testannut koripallon kaasusisältöä? Esimerkiksi heliumilla täytetty koripallo ponnahtaa lattiasta alle 2 senttiä vähemmän kuin ilmatäytteinen koripallo eli asiaa ei pysty testaamaan "pudottamalla koripallon parin metrin korkeudelta maahan".

Jos tietää, niin olisin erittäin utelias kuulemaan, että miten se testaus tehtiin. Tarvitaanko siihen massaspektrometri tai joku muu kemistien ihmeellinen härveli? Vai imaiseeko tuomari pallon sisuksen hengitykseensä ja sitten kuunnellaan, jutteleeko sen jälkeen akuankkaäänellä vai lähteekö jopa taju tai henki. Pallo varmaan pitäisi kiikuttaa jonnekin labraan tai paikalle hankkia kemisti tai insinööri kenttämittauslaitteen kanssa kummiskin.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös