Kirjoittaja Aihe: Helsinki Seagulls 2017-2018  (Luettu 10510 kertaa)

Paikalla Vitalstatistix

• Koripallo.com jäsen
Vs: Helsinki Seagulls 2017-2018
« Vastaus #30 : 19.05.17 22.58 »
Antto Nikkarinen sanoi siis näin, vastauksena kesäsuunnitelmiin joihin ensin listasi treenaamisen ja loman pitämisen... "pidetään puhelin auki, että jos joku joukkue haluis mut ensi vuodeks pelaamaan, tai että jos susijengistä soitettais, niin mun puhelin on auki koko kesän".

Aika kiinnostava kommentti kaiken kaikkiaan vaikka tuntuikin hymyilevän leveästi tuota lainaamani alkua kommentoidessaan. Ongelma lie tulkita, mihin tuo hymy viittasi.

Hymyilyttikö ajatus, että pitäisi ylipäänsä uutta työpaikaa hakea - koska tietää, että Lokit on tarjonnut jo kiinnityksen ensi kauteen (vrt. tiesi varmasti myös saavansa kutsun Susijengiin)?

Hymyilyttikö ajatus, että vaikka neuvotteluja ei ole vielä edes aloitettu minkään tahon kanssa, niin mitähän sitä voisi ulosmitata ensi kauden neuvotteluista kun tuli juuri palkittua sarjan MVP:nä.

Hymyilyttikö ajatus, että tää MVP-palkinto (ja mahdollisesti hyvin menevä Susikesä) voisi tuoda puheluja ulkomailta, joita varten tosiaan olis syytä pitää puhelin auki - eli että on aito kiinnostus kuunnella puhelinta josko ulkomailta soitellaan?

Hymyilyttikö se, että Lokit oli sanonut, ettei tässä enää jatketa tai edes yritetä ja pyöritteli sitten mielessään yleistä markkina-arvoaan?

Mun eka veikkaus melkein olisi, että odottelee nyt soittoa ulkomailta... että "haluisko joku joukkue mut pelaamaan".

https://www.youtube.com/watch?v=mOkMNYppbEg&feature=youtu.be

PS. Kiitos Mac linkkaamisesta. Ei sekään tosin näy mun koneella - no työnantajan kone ja varmaan joistakin asetuksista kiinni. Itse video siis kuitenkin löytyi - eikä ollut musta ihan yhtä dramaattinen kuin mitä clickin kommentista ensin arvelin...
« Viimeksi muokattu: 19.05.17 23.01 kirjoittanut Vitalstatistix »
"The sky may fall on your head tomorrow, but tomorrow never comes."

Poissa clikc

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #31 : 22.05.17 08.57 »
Linkki korjattu, pitää jatkossa välttää näitä "nopeasti puhelimella" videolinkkauksia, eivät ole viimeaikoina menneet ihan putkeen.

Kovin dramaattisesti ei tosiaan Antton naureskeluun asiasta kannata suhtautua ja on hyvä muistaa, että haastattelu on kuvattu korisliigan kauden päätöstapahumassa ennen susijengi ringin (julkista) nimeämistä. Se mitä itse tässä rivien väliin luen, on ettei Antto itse pidä varamana, että pelaa lokeissa ensikaudella. Tämä ei toki ole uutinen, mutta muualta jo kuuluu pelaajauutisia. Kovasti toivoisin, että ensikauden Gullsista olisi ainakin toimistolla vähän ajatusta jaettavaksi asti.

Nokia ilmoitti, ettei Akpason kanssa jatketa, Timi, Calle, Ricky, Aleksi ja Alex + 3-4 jenkkiä. Kyllä mä tätä kattoisin.

Ja koska minulla on täysi valta sen suhteen mitä huutelen, sanon, että jenkeiksi Basabe, Abell ja Alex:lle huilauttaja
« Viimeksi muokattu: 22.05.17 09.05 kirjoittanut clikc »

Paikalla Vitalstatistix

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #32 : 22.05.17 19.18 »
muualta jo kuuluu pelaajauutisia. Kovasti toivoisin, että ensikauden Gullsista olisi ainakin toimistolla vähän ajatusta jaettavaksi asti.
Varhainen tiedottaminen ei ole ollut Gullsien vahva puoli aiemminkaan - vaikea tietää, kuinka on sitten varhaisen toiminnankaan laita, kun mistään ei mitään kuulu. Mutta aika kovaa vauhtia on tässä hyviä pelaajia signattu sinne ja tänne kauden jälkeen - ja kun oletusarvo tuntuu olevan, että Lokeissa tän kauden ydin menee uusiksi, niin kyllähän tiedotushiljaisuus luo epävarmuutta. Harmillinen puoli on tietty se, että jos edellinen ei pitäis paikkaansa, asiantila olisi varmasti julkisuudessa jotenkin kumottu - luulisi ton kausarimyynninkin paranevan jos olis voitu luvata, että samoja kasvoja nähdään ensi kaudellakin... Eli koska mitään ei ole kerrottu, niin kaikkien avainpelaajien tilanteen voi päätellä olevan oikeasti levällään (= ovat lähtökuopissa)?

Uusimmissa Lokkien mainoskuvissakin poseeraa vain Waxlax, Heinonen ja Vaenerberg...

Toisaalta on ymmärrettävää, että Antton, Callen ja Junnun sopimusneuvotteluissa on vähän useampi optio pöydällä kuin monen pienemmän profiilin kotimaisella pelaajalla - eli asiat voivat toki olla ihan hyvästäkin syystä Lokeissa enemmän levällään kuin monessa muussa joukkueessa.

Lainaus käyttäjältä: click
Nokia ilmoitti, ettei Akpason kanssa jatketa, Timi, Calle, Ricky, Aleksi ja Alex + 3-4 jenkkiä. Kyllä mä tätä kattoisin. Ja koska minulla on täysi valta sen suhteen mitä huutelen, sanon, että jenkeiksi Basabe, Abell ja Alex:lle huilauttaja
Aika freesi nippu olisi tuo. Tosin se iso mutta tossa on Callen jääminen - jota toki tervehtisin ilolla. Ja Basabe takaisin ilman muuta! Tai Stommes (jos olis ehjä)? Mutta ehkä toi runko (& pari mainittua jenkkiä) edellyttäis myös ainakin yhden uuden täysosumajenkin löytämisen jos hyvistä sijoituksista haluttais pelata - mutta niin, että Calle sais tilaa ja mahdollisuuden pelata niin kuin pelasi viime kauden alussa (ja siis lunastais sen ykköspelaajan paikan).

Mutta eipä tässä voi muuta kuin odotella uutisia...
"The sky may fall on your head tomorrow, but tomorrow never comes."

Poissa clikc

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #33 : 24.05.17 08.40 »
Tosin se iso mutta tossa on Callen jääminen - jota toki tervehtisin ilolla.

Omissa veikkailuissa Calle on tuosta tämän kauden kolmikosta ylivoimaisesti todennäköisin pelaaja pääkaupunkiseudun korisliigajengiin ensikaudeksi. Sen suhteen pelaako mies koripallomuseossa vai tyhjässä kendohallissa voi sitten jokainen heittää kolikkoa vapaasti.

Paikalla jänö

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #34 : 25.05.17 13.16 »
Miten mulla on sellainen hämärä muistikuva, että olisin jostain lukenut, ettei Espoo United pelaa ensi kaudella kendohallissa vaan Tapiolan urheiluhallissa... Voi tosin olla, että aivoissani on sattunut sekaannus ja tieto koski vain tämän vuoden pudotuspelejä.

Poissa clikc

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #35 : 09.06.17 15.14 »
Gulls staffi painaa duunia myös kesän ja skouttaa tulevaisuuden tähtiä Lokki polulle.