Koripallo.com

Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Viestejä
253
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

BearBasket sanoi:
Muistan kun Toiviainen saapui Karhun valmentajaksi ja pelaajia julkistettiin niin täällä jotkut mietti kuka Karhussa puolustaa. No silloin sentän vielä puolustus toimi jotenkuten joskus loistavasti nyt se vuotaa kun seula.

Tartis varmaan tehdä jotain mutta mitä??

reeniä reeniä vai jopa jo vaihtoja??
Niin, onko meillä paskat jenkit, paska valmennus vai molemmat? Whitfield tuntuis nukkuvan pakissa ja kolme muuta on hyökkäyspäässä päättänyt yksin voittaa koko pelin. Kouvoilta tullee sama 30p turpaan ja sitten jos Lapua vielä kotisalisssa vie, niin sen jälkeen paniikkinappi pohjaan.
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Or Anssi sanoi:
Niin, onko meillä paskat jenkit, paska valmennus vai molemmat?

En tie sitte onko vain toinen vai molemmat. Jenkit itse laittasin muuten vaihtoo mut Edwin vois viä jäädä.

Mun mielestä muuten Karhun pelitavas ei oo pahemmin ollu muuta nopiaa ku se että oman hyökkäyksen jälkeen on omis kolissu nopiaa ::)
 
Viestejä
492
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

BearBasket sanoi:
En tie sitte onko vain toinen vai molemmat. Jenkit itse laittasin muuten vaihtoo mut Edwin vois viä jäädä.

Mun mielestä muuten Karhun pelitavas ei oo pahemmin ollu muuta nopiaa ku se että oman hyökkäyksen jälkeen on omis kolissu nopiaa ::)

kukas muuten on se teidän valmentaja???
 
Viestejä
1 134
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

hero sanoi:
kukas muuten on se teidän valmentaja???

Jussi Laakso. Toimi viime kaudella Toiviaisen kakkosena.
 
Viestejä
73
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Mun mielestä muuten
Jep kunnon avoimien ovien päivät.
Sinänsä jännä ku hommas maxwellin,ku viime vuonna laitto wetherspoonin pois,ei voi kyllä enempää toistensa kopioita olla.
Toki puujalka ja rookie taitaa olla ne heikoimmat lenkit amerikan serkuista,mutta kapteeni sarsevitsiki sais nostaa tasoa ku sitä pelivälinettä niin omii tai lainaas sitte edes muille jos ei huvita.
 
Viestejä
1 134
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

gameplan sanoi:
Mun mielestä muuten
Jep kunnon avoimien ovien päivät.
Sinänsä jännä ku hommas maxwellin,ku viime vuonna laitto wetherspoonin pois,ei voi kyllä enempää toistensa kopioita olla.
Toki puujalka ja rookie taitaa olla ne heikoimmat lenkit amerikan serkuista,mutta kapteeni sarsevitsiki sais nostaa tasoa ku sitä pelivälinettä niin omii tai lainaas sitte edes muille jos ei huvita.

Säälisikka pelasi kaudella 15-16 ei siis viime kaudella
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Siinä gameplan on kyllä oikias että Maxwell ja Wetherspoon on samanlaiset pelaajat.Vaikka tosiaan säälusikan pelivuosi vähä heittiki mut vuoret vierii ;) Ainut pieni ero voi olla siinä että Maxwell voi omata hietusen paremman peliälyn mutta vain hitusen.
 
Viestejä
688
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Mä en kyllä vertaisi samana päivänä Maxwelliä Weatherspooniin, on ne kuitenkin ihan eri luokan pelaajia. Se mitä on yhteistä, niin molemmat kyllä lyö palloa hienosti alaspäin. ;D
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Kloppi sanoi:
Mä en kyllä vertaisi samana päivänä Maxwelliä Weatherspooniin, on ne kuitenkin ihan eri luokan pelaajia. Se mitä on yhteistä, niin molemmat kyllä lyö palloa hienosti alaspäin. ;D

Kerro toki sitten kunpi on parempi ja miksi?

Onhan heissä sekin samaa että heittotaito on yhtä huono toki säälusikka sentään sai joskus kolmosen sisään Maxwell ei tohdi edes yrittää kaukoheittoa.
 
Viestejä
73
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Tahtoo onnistua näillä ykspuolisilla hyökkäyspään pelaajilla aluksi korin teko,mutta kun peliin tulee pelaajakohtaista scouttausta ja pelin taso nousee niin leikki on paljo vaikeanpaa.sama kävi lusikallaki.
 
Viestejä
765
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018


Kevennys:
Tuomaksen toristus oli ollu tosi huono. Opettaja kysyy syksyllä, mitä kotona oli sanottu. – ”Emmä ny mitenkää haluaasi peliätellä opettajaa, mutta isä sanoo tiätävänsä jonku, jolle antaa kunnon selekäsaunan, jos mun numeroni eivät parane.”

Tsemppiä Kauhajoki, rivit kuntoon ja peli rullaamaan! :)
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Jokin ny klikkaa Karhun pelissä mutta mikä?

Huolestuttaa kyllä että tuleekohan pohjanmaan derbyssäkin turpaan lauantaina ::)
 
Viestejä
1 496
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

BearBasket sanoi:
Jokin ny klikkaa Karhun pelissä mutta mikä?

Eiköhän tässä ole nyt jo aika monta asiaa, jotka lisää tuskaa.

Heittopeli on yllättävän vaikeaa kautta linjan, kaukoheitot ennen muuta.
Puolustuspelissä pelkkä tsempin lisääminen ei vain riitä.
Jenkit eivät ole kaikilta osin parasta Suomi-ryhmää.
Tappiot syö rotan lailla tuoretta joukkuetta ja myös sen uskoa valittuun pelitapaan.
ym., ym.
Se mikä oli aluksi pelkkiä teknisiä ja taktisia virheitä, on pian kasvavaa henkistä lamaa, joka on paljon vaikeampi korjata. Löytyykö pelaajistosta sellaista, joka pitää porukan ja sen selkärangan kasassa? Valmennuksella on nimittäin kohta täysi työ pitää edes työpaikkansa...

Muutama voitto tarvitaan siis aika pian, jottei pelejä aloiteta valmiiksi päät painuksissa. Enää ei voi mennä edes sen taakse, että on kohdattu vain sarjan kärkijoukkueita kun esim. Vilppaan saldo on 2/5...
 
Viestejä
1 134
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Karhuun saapunut ilmeisestikin pelimies Joensuusta. Lisätty karhubasket kotisivulle joukkueen kokoonpanoon mutta mitään ei ole tiedotettu.
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Karhu sai Joensuusta siis jämä jenkin. Jännä nähdä mitä saa aikaa.


Onkohan Maxwell siis pitkään telakalla?
 
Viestejä
1 496
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Tässä vahvistus (uutiselle siis, miehestä ei vielä osaa sanoa... :D)

http://www.karhubasket.net/site?node_id=3&action=show_data&p_id=2407&row=1
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

AINA_KATAJA:lta lainattu Joensuun Katajan topiikista "Täysin odotettu ratkaisu. Hezekiah oli varsinkin puolustuspäässä surkea joten hyvä että mies ei jatka uraansa Katajassa." :eek: ::) ???
 
Viestejä
1 496
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

BearBasket sanoi:
AINA_KATAJA:lta lainattu Joensuun Katajan topiikista "Täysin odotettu ratkaisu. Hezekiah oli varsinkin puolustuspäässä surkea joten hyvä että mies ei jatka uraansa Katajassa." :eek: ::) ???

No ehkä juuri tuon takia mies sopii Karhubasketin nykyiseen avointen ovien pelitapaan Katajaa paremmin? ;D
 
Viestejä
2 495
Vs: Kauhajoen Karhubasket 2017-2018

Oldraccoon sanoi:
No ehkä juuri tuon takia mies sopii Karhubasketin nykyiseen avointen ovien pelitapaan Katajaa paremmin? ;D

Niin sitä minäkin mietin ::)
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös