Kirjoittaja Aihe: Uudenkaupungin Korihait 2017-2018  (Luettu 70442 kertaa)

Poissa VaariHai

• Koripallo.com jäsen
Vs: Uudenkaupungin Korihait 2017-2018
« Vastaus #240 : 06.12.17 21.22 »
Hello!
Mites Uudenkaupungin koripallo teidän mielestä tällä hetkellä makaa?
Mitä pitäis tehdä,muuttaa,vaihtaa?
Mitä mieltä valmennuksesta,johtokunnasta tai taustajoukoista yleensä?tai vaikka tanssitytöistä
Pistäkääs vähän mietteitä,ehdotuksia omia ajatelmia tulemaan ni katotaan niitä vähän 
yhdessä ja mietitään mitä voitais tehdä vai pitäiskö kenties heittää hanskat tiskiin ja siirtyä gurlinkiin.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT KIINNOSTAA!!!
Minä itse voisin tältä istumalta lyödä 100k vetoa et alkuperäisellä kokoonpanolla ollut KORIHAIT olisi päässyt Playoffeihin
kahdella pienellä muutoksella/siirrolla ja ei olis tarvinnut vaihtaa yhtään pelaajaa joukkuesta vaan päinvastoin hakea muutama pelaaja vielä lisää
kun niitä todellakin maailmalta löytyy ihan pikkurahallakin  kun vaan viitsitään hiukan edes tehdä töitä ja kattella omaa nenää pitemmälle.
Sen verran voin tässä vaiheessa kertoa itsestäni että tänä vuonna tuli 35 vuotta täyteen kun olen koripalloa aktiivisesti seurannut Uudessakaupungissa,Turussa,kauhajoella,Salossa ja Loimaalla ja 4 kertaa olen törmännyt vastaavanlaisiin ongelmiin mitä nyt teillä siellä Ugissa on ja tasan 4 kertaa myös nähnyt miten asiat on hoidettu kuntoon FIKSUSTI pienillä asiallisilla muutoksilla joissa Raha on näytellyt hyvin pientä osaa.Koska kyllä totuus vaan on se että jos sä et ymmärrä valmennuksesta,et osaa lukea ihmisiä,kuvittelet et kaikkin ongelmiin löytyy ratkaisut huutamalla/vittuilemalla toisille ihmisille tai aina vaan osoittamalla jotain toista kun menee päin vi..ua on varmaa että ollaan väärillä kiskoilla.Sen verran olen myös seurannut näitä keskustelupalstoja että kyllä tämäkin porukka on täynnä niitä kuuluisia takin kääntäjiä kun menee huonosti niin kyllä osataan puukottaa pelaajia ja valmentajia oikein urakalla selkään mutta sitten kun mennee hyvin niin kyllä ollaan taputtelemassa ja nuoleskelemassa persettä.Jokainen voi katsoa peiliin ja kysyä et olenko minä kenties sellainen(No olet todennäköisesti)mut se siitä.Laittaakaas tulemaan jotain fiksuja ehdotuksia ni katsotaan ja ihmetellään mitä keksitään nimittäin henkilökohtaisesti Minulla on sellainen olo että nyt on KIIRE.

Poissa veikko1

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #241 : 06.12.17 22.19 »
En jaksanut lukea enää tuon 100K vedon jälkeen.

Poissa HMYM

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #242 : 07.12.17 09.46 »
Sen verran voin tässä vaiheessa kertoa itsestäni että tänä vuonna tuli 35 vuotta täyteen kun olen koripalloa aktiivisesti seurannut Uudessakaupungissa,Turussa,kauhajoella,Salossa ja Loimaalla ja 4 kertaa olen törmännyt vastaavanlaisiin ongelmiin mitä nyt teillä siellä Ugissa on ja tasan 4 kertaa myös nähnyt miten asiat on hoidettu kuntoon FIKSUSTI pienillä asiallisilla muutoksilla joissa Raha on näytellyt hyvin pientä osaa.

En tiedä oliko tarkoitus, mutta Loimaa+FIKSU kombo pisti vetämään kunnon huutonaurun.
Vaikka uskot itseesi, voit silti olla ihan paska.

Poissa peitsi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #244 : 08.12.17 08.01 »
Kova on luotto eräällä Korihaiden johtokunnan jäsenellä, kun uskaltaa julkisesti eräässä some-yhteydessä lyödä vetoa siitä, että Korihait on keväällä Playoffeissa. Miten se menikään: " Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku" ;D

Poissa JerryLee

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #245 : 08.12.17 08.21 »
Kova on luotto eräällä Korihaiden johtokunnan jäsenellä, kun uskaltaa julkisesti eräässä some-yhteydessä lyödä vetoa siitä, että Korihait on keväällä Playoffeissa. Miten se menikään: " Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku" ;D

Luottoa pitää löytyä mutta juuri tälläiset tyypit on korihaiden ongelma, kuvitellaan olevan jotain ja luotetaan omiin sokeasti eikä nähdä missä muut joukkueet menevät.

Valmentajankin piti itse tunnustaa tosiasiat kun seurajohto ei siihen kyennyt

Poissa wimi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #246 : 08.12.17 19.48 »
Voitaas aloittaa  Joulun jälkeen puhtaalta pöydältä .

Kaikki kolme  tummaa miestä kotiin .    Tuleva valmetajakaan
ei  oikein   tunnu oikeelta .

En ole rasisti .

Olisin  halunut  nuoren kehityskelpoisen  suomalaisen valmentamaan  Korihaita .     

Mutta  näillä mennään mitä annetaan  . Jos on tylsä kynä penaalissa  ..... :)

Poissa Jermu

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #247 : 08.12.17 22.21 »
Ikävä sanoa, mutta korihaiden paikka ei ole Korisliigassa.
Ensin talous kuntoon. Menestyminen tuo rahaa, mutta se myös vie.
Luulen, että Nikula rakensi joukkuetta, juuri niillä eväillä, joihin rahat riitti.

Turha haaveilla pudotuspelipaikasta, jos muuta ei tehdä kun valmentajaa vaihtaen.
Jos nyt joukkueen valmentajaksi huhutun herran valmennustapoihin ei ole tullut muutoksia, niin odottaa saattaa, että joukkueen peli perustuu vain ulkomaan apujen varaan, kotimaiset tulevat siinä sivussa, jos on tullakseen.
Itse odotin seuran johdolta, myös toisenlaista valmentajaratkaisua.

Rahaa, rahaa...onko sitä?
Jollei, niin vaikea on saada hyvää valmentajaa ja laadukkaita pelaajia.
1. Talous kuntoon (ehkä joutuu ottamaan velkaa, jos saa), 2. Harjoitus ja peli kerrallaan joukkuetta kehittäen.
Koko korisliigan etu on se, että Korihait piristyy. Jos kausi alkoi yllätysvoitolla, niin toivoa sopii, että niitä tulisi jatkossa lisää.

Poissa wimi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #248 : 09.12.17 01.19 »
Tämähän on   kanan  kakkaa .      Lue mitä kirjoitat .   ;D

Minäkin  annan  hänelle mahdollisuuden  .   Meidän tulevalle valmentalle    .  Ei hän ole viellä valmentanu   meitä   jermu  ;D ;D ;D ;D

Poissa wimi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #249 : 09.12.17 01.25 »
Minä olisin   halunut muun valmentajan   .   ??? ??? Jotenkin tuntuu vaan .     että ei ole kehityskelpoinen .  ;D ;D ;D

Poissa peitsi

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #250 : 11.12.17 12.16 »
Ennustelin taannoin korisliigan kokoonpanon kehitystä ja sitä, että Korihaiden tulevaisuus ei ole siinä mukana. Siis pitipä tehdäkin ihan arkipäiväinen pieni määrällinen some-selvitys.

1. Seagulls   15576       ----
2. Pyrintö      6060        ----
3. Espoo U     5217        ----
4. Kouvot       5055        483
5. Kataja        4058        305
6. Salo           3557        553
7. KTP            2951        1200
8. Kauhajoki   1738         394
9. BC Nokia    1738        524
10. Korihait    1626        199
11. Lapua       1364        400

Ensimmäisessä sarakkeessa on järjestetty joukkueet seuran edustusjoukkueen Facebook-sivujen seuraajien kokonaismäärien peruteella paremmuusjärjestykseen. Toisessa sarakkeessa on seuran junioritoiminnan Facebook-sivujen seuraajamäärät. Tuossa on siis melko tiivistetysti nykyisyys ja tulevaisuus. Seagulls, Pyrintö ja Espoo saavat pelaajia useista lähiseuroista, siksi näiden seurojen junioriaktiviteettia on vaikea vertailla muihin. Se on ylivoimainen. Korihaiden tilanne molemmissa sarakkeissa on surkea. Ennustuksenihan oli, että Lapua ja Uusikaupunki tulevat häviämään alasarjoihin. Siltä vaikuttaa myös tämän tilaston perusteella.

Poissa gallup1

• Koripallo.com jäsen
« Vastaus #251 : 11.12.17 12.48 »
Ennustuksenihan oli, että Lapua ja Uusikaupunki tulevat häviämään alasarjoihin. Siltä vaikuttaa myös tämän tilaston perusteella.

Listaa samaan taulukkoon vielä kaikkien seurojen pankkitilien saldot niin olisi parempi ennustaa. Itse veikkaan, että Lapua ei korisliigasta häviä ainakaan niin kauan kun suurempien paikkakuntien seurat tekevät konkursseja nykyiseen tasaiseen tahtiin. Kobrien talous tuntuu kestävät vuodesta toiseen.

Poissa MattHeldman

• Koripallo.com jäsen
  • GiveLaboTheBallin (2016-17) muistoa kunnioittaen.
« Vastaus #252 : 11.12.17 15.08 »
Listaa samaan taulukkoon vielä kaikkien seurojen pankkitilien saldot niin olisi parempi ennustaa. Itse veikkaan, että Lapua ei korisliigasta häviä ainakaan niin kauan kun suurempien paikkakuntien seurat tekevät konkursseja nykyiseen tasaiseen tahtiin. Kobrien talous tuntuu kestävät vuodesta toiseen.

Jep ja samalla voisi vielä tehdä selvityksen siitä, miksi Salolla on alle neljäsosa Seagullsin sometykkäyksistä, mutta katsojakeskiarvo tuplasti isompi.

Tai miksi Seagullsin peleissä käy joka 17. Face-tykkääjä, Nokialla joka kolmas.
Kankaantaan Kisa -> Kisanokia -> BC Nokia kaudesta 1985-86.

Poissa jaakko1

• Mesenaatti
  • jaakko1.blogspot.com
« Vastaus #253 : 11.12.17 15.22 »
Jep ja samalla voisi vielä tehdä selvityksen siitä, miksi Salolla on alle neljäsosa Seagullsin sometykkäyksistä, mutta katsojakeskiarvo tuplasti isompi.

Tai miksi Seagullsin peleissä käy joka 17. Face-tykkääjä, Nokialla joka kolmas.

Samalla joku voisi selvittää, miksi LaBa kiinnostaa ykkösdivarissa enemmän kuin Namika Lahti kiinnosti Korisliigassa. Väitän, että liigan (ja seurojen) markkinoinnissa / viestinnässä keskitytään vääriin asioihin. Toki on näitä poikkeuksia. Vilpas on noussut ykkösseuraksi, Nokia on pitkän divarirupeaman jälkeen vakiintunut liigaseuraksi ja LaBa pyyhki Namika-vuosien sekoilut lahtelaisten muistista.

Poissa hoodivammas

• Koripallo.com jäsen
  • Kuukauden jälkeen tulee piste.
« Vastaus #254 : 11.12.17 16.55 »
Nyt on statistiikkaa johon olisi kiva saada vähän avausta,,,