Koripallo.com

Alkulämmittelymusa!

Nokia iPhone N75!

Vs: Alkulämmittelymusa!

No, kun äiti ja isä suutuu jos olen sortunut syntiin! Sitäpaitsi en tullut sunntaina kirkkoon koska valehtelin olevani
kipeä! Nyt hävettää! Pliis auttakaa minua!
 
Viestejä
3 675
Vs: Alkulämmittelymusa!

Nokia iPhone N75! sanoi:
No, kun äiti ja isä suutuu jos olen sortunut syntiin! Sitäpaitsi en tullut sunntaina kirkkoon koska valehtelin olevani
kipeä! Nyt hävettää! Pliis auttakaa minua!
Jeesustelupalstat on muualla, täällä keskustellaan koripallosta. Moro.
 

vfhfg

Vs: Alkulämmittelymusa!

Hullued sanoi:
Jeesustelupalstat on muualla, täällä keskustellaan koripallosta. Moro.
millos oot viimeeksi koripallosta keskustellut
 

Nokia iPhone N75

Vs: Alkulämmittelymusa!

Nonnii nyt se tapahtui! Isä löysi nuo rahat verkaktakkini oikeanpuoleisesta taskusta!
Kysyi heti mistä noin paljon rahaa on tullut! 20 euro!!
En voinut valehdella että mist ne on tullut ja myönsin TuplaPotin antaneen minulle 32 euroa!
Ensin kolme luumua ja sitten kolme kullanväristä RAY-merkkiä!!
Sitten myönsin syöneeni rasvaisen pizzan, hedelmäkaramellipussukan ja ED Energy Drinkin!!
Auttakaa olen nyt 4 päivän kotiarestissa enkä pääse Tykkimäelle mukaan huomenna!!
 
Viestejä
520
Vs: Alkulämmittelymusa!

Nokia iPhone N75 sanoi:
Nonnii nyt se tapahtui! Isä löysi nuo rahat verkaktakkini oikeanpuoleisesta taskusta!
Kysyi heti mistä noin paljon rahaa on tullut! 20 euro!!
En voinut valehdella että mist ne on tullut ja myönsin TuplaPotin antaneen minulle 32 euroa!
Ensin kolme luumua ja sitten kolme kullanväristä RAY-merkkiä!!
Sitten myönsin syöneeni rasvaisen pizzan, hedelmäkaramellipussukan ja ED Energy Drinkin!!
Auttakaa olen nyt 4 päivän kotiarestissa enkä pääse Tykkimäelle mukaan huomenna!!

No nyt sulla on kyllä jo niin paha tilanne että sun kannataisi vaan haistatella perheellesi v*tut ja jättää tämä foorumi loppuelämäksesi.

Ps. Oot muuten aika helvetin pitkä ja miksi vihaat suomi korista? (tripcodet näkyy...)
 
Viestejä
1 462
Vs: Alkulämmittelymusa!

Aiheeseen takaisin... >>
Madcon - Glow
Lil Wayne ft. T-Pain - Got Money
Eminem - Not Afraid
Taio Cruz - Dynamite
Soulja Boy - I'm Ballin
Drake - Thank Me Now
Drake - Forever ft. Lil Wayne, Kanye West & Eminem
Troop 41 - Do The John Wall
Travis Porter - All The Way Turnt Up
Lil Wayne - The Sky Is The Limit
Soulja Boy ft. Lil Wayne - Turn My Swag On
Trey Songz ft. Fabolous - Say Aah
Fabolous ft. Kobe - Imma Do It
Fabolous ft. Jeremiah - Its My Time
DJ Khaled - Im So Hood
Young Jeezy - I Luv It
F.L.Y. - Swag Surfin
DJ Khaled ft. Jeezy & Kanye West - Go Hard
Soulja Boy - All Black Everything
JBar ft. Soulja Boy - Daze
Lil Wayne, Drake & Truth - Im Going In
Sean Kingston - Fire Burning
Young Money ft. Cucci Mane - Steady Mobbin'

Oishan noita nyt lisääki, mutta tossa nyt joitain ;)
 

tak

Vs: Alkulämmittelymusa!

YoungHoopilla hyvä lista, kiitos kun joku tajusi palata aiheeseen
 
Viestejä
28
Vs: Alkulämmittelymusa!

Pelkkää rappia = täyttä paskaa. Pitäis itte mennä soittaa noita levyjä ja matsin ajan laittais tuutista pelkkää Slayeria.
 

Jäämies

Vs: Alkulämmittelymusa!

Mikä on Hongan kentälletulo/lämmittely biisi voiko joku kertoa ja mistä sen saa??Kyseinen biisi on ollu niillä jo useamman vuoden ainakii viis viimistä.
 

jeps

Vs: Alkulämmittelymusa!

Troop 41 - Do the John Wall
Ice Cube - Smoke Some Weed
Ice Cube - I Rep That West
 

hob

Vs: Alkulämmittelymusa!

Jäämies sanoi:
Mikä on Hongan kentälletulo/lämmittely biisi voiko joku kertoa ja mistä sen saa??Kyseinen biisi on ollu niillä jo useamman vuoden ainakii viis viimistä.

Jay-Z - 99 Problems
 
Viestejä
9 123
Vs: Alkulämmittelymusa!

Pyynikillä soitetaan räpmusaa, jossa "Niggers...motherfuckers...fucking...bitches...". Kyse on kuitenkin perhetapahtumasta, joten hieman laittaa hävettämään tuollaisen musiikin soitanta.
 
Viestejä
1 462
Vs: Alkulämmittelymusa!

King James sanoi:
Pyynikillä soitetaan räpmusaa, jossa "Niggers...motherfuckers...fucking...bitches...". Kyse on kuitenkin perhetapahtumasta, joten hieman laittaa hävettämään tuollaisen musiikin soitanta.
Englanniksi. Ei 4-8v. välttämättä ymmärrä, mutta joskus taisi Hongan matseissa tulla suomenkielistä musiikkia, jossa oli sanat tyyliintämä. Mutta takaisin aiheeseen:
Kanye West - Touch The Sky
Hyvä rento biisi. Sopii enemmänkin puoliajalle kuin ennen peliä fiilistä nostattamaan ;)
 
Viestejä
21
Vs: Alkulämmittelymusa!

King James sanoi:
Pyynikillä soitetaan räpmusaa, jossa "Niggers...motherfuckers...fucking...bitches...". Kyse on kuitenkin perhetapahtumasta, joten hieman laittaa hävettämään tuollaisen musiikin soitanta.

kaikella kunnioituksella oli pakko tarttua..mun mielestä koripallo ja rap/hiphop kulkee täysin käsikädessä. ja nuo mainitsemasi sanat yksinkertasesti vaan kuuluu räppiin, eikä sille kukaan mitään mahda..pikkujunnut ei tosiaan varmasti ymmärrä noista yhtään mitään, ja jos joku aikuinen ottaa nokkiinsa kun hän itse tai hänen oma pikku-mauri kuulee pahoja sanoja niin mun mielipide on se että kyseiset ihmiset saa lähteen meneen koko hallista. itseäni hävettää suunnattomasti kun käyn kotikylillä matseja katsomassa niin siellä paikallisen yökerhon dj pistää stereoista soimaan pmmp:tä, lady gagaa ja jotain ihmeen ukkometsoja kesken alkulämmittelyjen..tuli oikein ahdistava olo ku mietin mitä pelaajatkin miettii siinä vaiheessa..toki en kiellä sitäkään että edellä mainitusta musiikkigenrestä löytyisi hieman "yleisöystävällisempiä" sanoituksia mutta silti mielestäni koripallomatseissa yksinkertaisesti kuuluu soida tietynlainen musiikki riippumatta siitä kuka siellä istuu tuijottamssa..välillä käyn katsomassa myös lätkämatseja ja siellä soitetaan suht usein melko kirjaimellisesti saatanallista hevimättöö eikä kukaan valita siitäkään..melkein joka lajissa on omat musiikkinsa ja koripallo nyt sattuu suurimmaksi osaksi kuuluvan yhteen räpin ja hiphopin kanssa, deal with it..
 
Viestejä
9 123
Vs: Alkulämmittelymusa!

Pitääpä tästä lähin tervehtiä lipunmyyjänaisia ja karkkipöydän myyjätyttöjä rehdillä "Moro, mitäpä vitun huorat tietää?" tervehdyksellä! :)
 
Viestejä
9 123
Vs: Alkulämmittelymusa!

torrvi sanoi:
kaikella kunnioituksella oli pakko tarttua..mun mielestä koripallo ja rap/hiphop kulkee täysin käsikädessä. ja nuo mainitsemasi sanat yksinkertasesti vaan kuuluu räppiin, eikä sille kukaan mitään mahda..

Kuuluu tai ei, niin onhan se helvetin kornia, että sivistyneiden, koulutettujen aikuisten ihmisten ja pienten lasten täytyy kuunnella 100 desibelin voimakkuudella jotain "NIGGERS FUCKING BITCHES HIT THAT SHIT MOTHERFUCKER" paskaa. Kai sitä laadukkaampaakin hipetihopetia löytyy kuin tuota heiluta persettä ja nussi neekereitä paskaa? Yläluokkien välitunnilla vittumarkojen kännyköistä nämä "tunet".
 

Young-Bang

Vs: Alkulämmittelymusa!

Rap Boyz - Nigga I Can Fly
DJ Zodiac - I Believe In Hoops
G-Unit - High5
Jalen - Shooter
 

ha

Vs: Alkulämmittelymusa!

Kuuluu tai ei, niin onhan se helvetin kornia, että sivistyneiden, koulutettujen aikuisten ihmisten ja pienten lasten täytyy kuunnella 100 desibelin voimakkuudella jotain "NIGGERS fuckING BITCHES HIT THAT SHIT MOTHERfuckER" paskaa. Kai sitä laadukkaampaakin hipetihopetia löytyy kuin tuota heiluta persettä ja nussi neekereitä paskaa? Yläluokkien välitunnilla vittumarkojen kännyköistä nämä "tunet".


onks sul jotain tummaihosia vastaan?! hä...?
 
Viestejä
9 123
Vs: Alkulämmittelymusa!

Ei yhtään mitään. Suomensin lyriikoiden sisällön vaan suoraan suomeksi välittämättä kyseisen kulttuurin lainalaisuuksista, joskin kovin kyseenalaisista sellaisista.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös