Koripallo.com

Bilbaon lippuihin liittyvää

Viestejä
7
Onko kellään muulla ollut ongelmia lippujen tulostamisessa?

Itsellä ei näy edes liput siellä palvelussa, vaikka piti näkyä heinäkuun alusta lähtien.

Olen lähetellyt varmaan 10 sähköpostia sinne (spain2014@entradas.com) ja pari kertaa sen http://spain2014.entradas.com/ sivuston customer servicen kautta. Kerran ovat vastanneet kommentoiden että "sivustolla on varmaan ruuhkaa", mutta ei siellä mitään ruuhkaa ollut, ihan hyvin latautui sivut mutta "MyTickets" kohta näyttää vaan täyttä tyhjää...
Ja tosiaan muihin maileihin ei ole vaivauduttu edes vastaamaan, turhauttavaako?

4kpl Venue lippuja meni vissin kankkulan kaivoon?

Koripalloliitto ei pysty tekemään mitään, enkä oikein tiedä mistä kysellä lisää.
Entradasilla ei taida olla mitään toimistoakaan Bilbaossa? Eikä niiden sivuilla ole mitään puhelinnumeroitakaan, vaikken kyllä osaa Espanjaakaan että...

Pari viikkoa aikaa kun pitää lähteä sinnepäin ajelemaan, harmittaa lähteä ilman lippuja taskussa.

Onko kokemuksia, tai ongelmia ollut muilla?
 
Viestejä
33
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Voisiko olla atk-ongelma täällä päässä....oletko kokeillut avata erilaisilla selaimilla?
 
Viestejä
18
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Toimii hyvin, jos jostain syystä kadottaa liput saa uudet tulostettua ja vanhat mitätöityy... Luulen että ongelmasi on omalla koneellasi!
 
Viestejä
131
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Se ei ole hyvä merkki jos myticket kohta on ihan tyhjä. Varskinkin jos se on ollut koko ajan tyhjä kun muille tuli pakait näkyviin.

Sehän voi hyvinkin tarkoittaa että sun tilausta ei ole huomioitu kun on paikkoja jaettu. eikä niitä paikkoja kohta ole enään mitä edes jaellakaan. se on se worst case scenaario.

noi hispaanot on kyllä sellaisia että ei ne ymmärrä, parempi on että otat kuvankaappauksen tyhjästä kohdasta, piirrät siihen isolla punaisella where are my tickets ja kysymysmerkkejä. ostonumerohan sinulla on. Sinne joutuu manololle vääntää tarpeeksi isosta rautalangasta. Faulty towers sarja tulee vahvasti mieleen.
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

No sehän siinä on, että olen kokeillut eri selaimilla, eri koneiltakin on kokeiltu. Windows koneilta.
Olen lähettänyt sinne entradasille kuvakaappauksen siitä tyhjästä my tickets osiosta ja personal data osiosta, sekä mailiin tulleesta kuiteista josta näkyy purchase number.
Eikä hispaanoa kiinnosta, tosiaan varmaan kymmenestä mailista ovat edes vastanneet yhteen, jonka anti ei päätä huimannut.
Espanjalainen tuttukin laittoi nyt viimeisenä sinne mailia tästä aiheesta espanjaksi, eivät ole vastanneet vielä hänellekään.

Liput kuitenkin tilasin koripalloliiton sivuilla olleesta linkistä, joten jollakin tapaa uskon että firma on oikea.

En tiedä mitä tässä enää keksisi, laivamatka saksaan alkaa kuitenkin 22.8. ja siitä Bilbaoon...
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Miten te muuten saitte ne liput sinne?
Eli tuliko teille jotkut tunnukset sinne automaattisesti?
Kun minä nyt epäilen että ne liput ei vain ole kytkeytyneet/yhdistyneet siihen minun tunnukseen. Itselleni ei nimittäin tullut mitään tunnuksia vaan loin ne itse siitä sivun My Account / Create account kohdasta...

Ja eihän sinne edes syötetty sitä purchase codea, tietty voihan emailinkin perusteella yhdistää ja se onkin ainoa yhdistävä tekijä tilauksen ja tuon tunnuksen osalta.
Jostain syystä kyllä tunnusta perustettaessa piti syöttää passin numero, tai personal ID, mutta se nyt ei liittyne mihinkään lippujen osalta.
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Ongelma ratkesi... :)
Valitin heidän facebook sivullaan asiasta, niin jo tuli vauhtia ja ratkaisivat ongelman.
Nyt liput näkyy palvelussa ja pääsen tulostamaan...
Power of social media. :)
 
Viestejä
136
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Mulla sama ongelma ja juuri kuvaamallasi tavalla. Omilla tunnareilla kirjautuessa ei näy mitään lippuja mitä tulostaa. Olen myös lähettänyt mailia muutamaan otteeseen mutta mitään vastausta ei ole kuulunut. Lähetin myös purchase numberin kuvakaappauksen ja tyhjän sivun kuvan.
Mitä kautta sait hommaan vauhtia?
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Siinä oli sellainen ongelma, että olin tehnyt tilatessani ne tunnukset mutta unohtanut sitten tehneeni ne.
Tehnyt sitten uudet kun olen menossa tsekkaamaan lippuja (kun tuli viesti että voit käydä tulostamassa).

Molemmat tein samalla sähköpostiosoitteella (ihme että antaa tehdä monta samalla emaililla... kun se kuitenkin ainoa yhdistävä tekijä).

Mutta siis ekalla kerralla oli vahingossa lipsahtanut iso etukirjain siihen mailiosoitteeseen ja siten antanut tehdä kaksi tunnusta. Nyt siis pystyn kirjautumaan sinne etunimi.sukunimi@hotmail.com sekä Etunimi.sukunimi@hotmail.com tunnuksilla, molemmissa eri salasanat ja vain toisessa näkyy nuo tunnukset. Olisiko sinulla vastaava ongelma?
 
Viestejä
136
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Ei ole tuosta kysymys, en ole tehnyt kuin yhden tunnuksen ja kirjautuminen onnistuu sillä. Jossain muussa nyt mättää :(
 
Viestejä
70
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Moi

onko kellään tietoa missä/miten tuo "Secondary / reselling market" toimii. Entradan sivujen mukaanhan voi laittaa "ylimääräiset" lippunsa myyntiin.

esim nyt ostin tuonne barcelonan jatkopeleihin lippuja, ja koska Suomi pelannee kuitenkin vain yhdessä pelissä niin osa lipuista tulee olemaan tarpeettomia.
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Ainakin viagogo.com kautta olen ostanut secondhand lippuja (eli jonkun paikallisen henkilön lipun vaikkapa englannin premier liigaan) ja hyvin on toiminut.
En kylläkään ole myynyt sitä kautta.
 
Viestejä
131
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Se reasale ohjelma, sanamuodoista päätellen se tuntuisi olevan joku koju paikan päällä.

Your ticket(s) will be put up for sale on the official platform so that other interested fans can purchase them.
If your ticket is sold, you will receive 100% of the price you paid for that particular ticket.
If your ticket is not sold, you can reclaim it only a few hours before the match and enjoy live Basketball.

Eli virallinen mustapörssi jonne voit kiikuttaa ylimääräiset lippusi, ja jos kauppa ei käy voit ne sieltä noutaa liput ja käyttää kuitenkin itse, Siellä tehdään lipputrokarien elämä hankalaksi kun virallisesta mustatstapörssistä saa normihinnalla lippuja peleihin.

Viagogo on kyllä paska paikka, ne velottaa myyjältä 10% hinnasta plus alv ja sitten myäs ostajalta ne velottaa välistä vielä 15% plus alv ja käsittelymaksut. Eli jos siellä on 100e lippu myynissä, sa maksaa ostajalle 115e lous alv ja myyjälle ne tilittää 87,60e.
 
Viestejä
7
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

toisaalta viagogolla voit myydä vaikka osan kausikortistasi, sitä ei tarjonne muut firmat? tulostavat siis viagogo lipun siitä... ainakin siihen toimintoon se on ok ja pitäähän heillekin voittoa tulla, kuka näitä nyt ilmaiseksi tekee... :)

mutta tuo resell järjestelmä vaikuttaa loistavalta, pitääpä harkita kun ei varmaan kaikkiin matseihin tule mentyä (venue liput hommattuna).
 
Viestejä
131
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Toistaiseksi ei ainakaan netissä ole mitään resale ohjelmaa näkynyt ja kisat on kuitenkin jo lähellä. Lisäksi toi että voi sieltä noutaa sen oman lipun ja käyttää itse, niin se vaikuttaa että siellä ainakin sitten olisi joku paikka josta sen voisi ainakin printata?
 
Viestejä
386
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

D-luokan Venue Pass myytävänä. Huudelkaa YV-boksiin jos kiinnostaa.
 
Viestejä
136
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Huhhuh...Selvishän toi lippumysteeri vihdoin. Olivat jotenkin innistuneet sähläämään mun sähköpostiosoitteen muotoon @gmali, @gmailin sijasta. Itse en ole voinut näppivirhettä tehdä kun kirjautuminen sivuille on koko ajan onnistunut @gmail-tunnuksella. Pitkällisen sähköpostipommittelun jälkeen vaivautuivat viimein vastaamaan ja antamaan tuon @gmali-osoitteen ja siihen uuden salasanan, ja siellähän ne liput odottivat poimijaansa :D

Nyt on paketti kasassa joten ei muuta kuin Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu........
 
Viestejä
4
Vs: Bilbaon lippuihin liittyvää

Dynamo sanoi:
Toistaiseksi ei ainakaan netissä ole mitään resale ohjelmaa näkynyt ja kisat on kuitenkin jo lähellä. Lisäksi toi että voi sieltä noutaa sen oman lipun ja käyttää itse, niin se vaikuttaa että siellä ainakin sitten olisi joku paikka josta sen voisi ainakin printata?

Tällainen vastaus Entradasilta tuli kyselyyni:

"Days before of the start of the World Cup Basketball will uploaded all information on the website FIBA about secondary market."
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös