Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
1 164
Oliskohan noiden viime sekunnin heittojen kuvaamista mahdollista parantaa. Lähes aina nuo omasta päästä heitetyt heitot jäävät kuvan ulkopuolelle kun kuvaaja ei ole hereillä kääntämässä kameraansa. Nytkin Vilpas Pyrintö pelissä jäi viimeinen heitto näkemättä, joka kuitenkin selostajien mukaan kävi aika lähellä.
 

42

Viestejä
3 353
Katsojathan eivät saane feediä suoraan hallista? Pätkiminen tulee siis joko liian kapeasta kaistasta hallilta palveluntarjoalle tai sitten (ja todennäköisemmin) palveluntarjoalla (josta ymmärtääkseni feedit katsojille) on liian vähän kapasiteettia. Ei kai ne nettiyhteydet tänä päivänä niin paljon maksa, ettei olisi mahdollista maksavien asiakkaiden saada katkoton tuote?
 
Viestejä
2 238
Pätkikö lähetys? Pyrban peli pätki tänään itselläni jatkuvasti.

Mulla ei pätkinyt, mutta kuvan laatu oli erittäin heikko.

Yleensäkin on kuvanlaatu huono, vaikka oma yhteys on kunnossa. Mutta tänään oli normaalia suttuisempaa. Nopeustestit omalle yhteydelle antaa vaihteluvälillä 50-100Mbs. Ja tuolla kaikki muut suoratoistot toimii erittäin hyvällä laadulla paitsi nää Elisan lähetykset.
 
Viestejä
3 084
Itse katsoin Elisa viihde sovelluksesta tv:stä ottelun ja toimi muuten ihan moitteettomasti sekä kohtuullisella kuvanlaadulla, mutta tilannepalkki näytti taas mitä sattui.
 
Viestejä
6 444
Mulla ei pätkinyt, mutta kuvan laatu oli erittäin heikko.

Samma här. Sain jatkuvasti virheilmoituksen, että laitteistoni ei tue hdcp:tä ja siksi laatu sd:tä. Sisään tulee joku 40 megaa ja muilla suoratoistoilla ei mitään ongelmia.

Onko Hakanen ruuvannut Pyynikin kaapeleihin jonkinlaisen kuristimen? :p

Pudotusputken_kiristin.png
 
Viestejä
336
Ehdin tänään näkemään vain EBT-Catz ottelun. Menin Ohjelmakirjaston kautta ja ohjelma pätki ja vaihtoi jatkuvasti kokonäyttötilasta pienempään kuvaan. Sitten katsoin loppuottelun Sport-valikon kautta. Kuva pysyi suurena, mutta oli epätarkka ja kuva nyki mahdottomasti. Tulospalkin alla oli joku sininen livepalkki.
 
Viestejä
6 444
vaihtoi jatkuvasti kokonäyttötilasta pienempään kuvaan.

Täysin sama juttu vaikka vaihdoin selainta pariin kertaan. Ne oli sitten lähetyspään juttuja. Hyvä sinänsä, kun olin jo näytönohjainta vaihtamassa..
 
Viestejä
765
Pätki kyllä. Osan tilanteista ja aikalisistä näin osittain uudelleen. Peli oli vähän sekava katsoa, kun vielä näyttö vaihtui itsekseen isosta pieneen jne. Harmillista. Tällä viikolla tehnyt jo usemman kerran. Tiedä sitten onko vika missä päässä;)
 
Viestejä
529
Minä katselin koko matsin läpi Android tabletti siirrettynä chromecastin kautta televisioon, ei pätkinyt yhtään.
Yhteys Elisan joku mokkula/WiFi, ei valittamista, sen olen huomannut että jos katsoo läppärin kautta vastoin, lataa kovasti välillä ja pätkii ja tämä kaikki n.150km Tampereelta.
 
Viestejä
6 444
Jahas ja Pohjanmaan paikallisderby alkaa pätkimisellä ja heittää kokoruutu-tilasta pienempään. Pitäisiköhän alkaa laittaa Elisalle palautetta?
 
Viestejä
526
Jahas ja Pohjanmaan paikallisderby alkaa pätkimisellä ja heittää kokoruutu-tilasta pienempään. Pitäisiköhän alkaa laittaa Elisalle palautetta?
Samma här!! tai pelkkää pätkimistä!!

edit: Elisan Viihteen boxilta toimii...
edit2: grafiikka hyytyi myös Boxilta katsottuna!!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
4 028
Ei kai studiossa kuittailtu Lapuan haastattelijan kysymyksille? ;)

Hyvin Mäkynen korjasi kyllä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
8
Täällä ei ole kyllä mitään vikaa, kertaakaan ei ole nykinyt.
Itsellä pätkimiset loppuivat kuin seinään kun aloin katsomaan android-tv boksilla ja elisa viihde sovelluksella.
 
Viestejä
55
Tavallisella pöytä-pc:llä katselen,selain Firefox . (Elisa Viihde ) Ei probleemia,eikä pätkimisiä .
F-secure ja VPN päällä,myös AdblockPlus päällä.
 
Viestejä
6 444
Tavallisella pöytä-pc:llä katselen,selain Firefox . (Elisa Viihde ) Ei probleemia,eikä pätkimisiä .
F-secure ja VPN päällä,myös AdblockPlus päällä.

Sama setti, puoliajalla alkoi toimia eikä yhtään hyytymistä sen jälkeen. Eka puolisko pelkkää jumittelua ja kokoruututilasta pois heittelyä + virheilmoitusta.
 
Viestejä
251
Ei kai studiossa kuittailtu Lapuan haastattelijan kysymyksille? ;)

Hyvin Mäkynen korjasi kyllä. :)

Aika nolo veto Mäkyseltä. Huomas varmaan ittenkin että selostamon ääni karkas suoraan haastattelun päälle ja koitti sitä paikkailla.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös