Koripallo.com

Elisa Viihde & koristelevisiointi

Viestejä
4 063
Miten se sinulta on pois?

Siis mikä, se että te pelaatte? Enkös juuri sanonut, että se ei ole rikos. Ainakin Salossa vaikuttaa olevan sen verran vähän tekemistä, että pelaaminen on kova sana.

Minä siis itse maksan tuosta Elisa viihteestä ja olisi kiva nähdä korista myös Elisaviihde1-kanavalta.

Miten se on sinulta pois, jos sitä toivon? ;)
 
Viestejä
1 895
Siis mikä, se että te pelaatte? Enkös juuri sanonut, että se ei ole rikos. Ainakin Salossa vaikuttaa olevan sen verran vähän tekemistä, että pelaaminen on kova sana.

Minä siis itse maksan tuosta Elisa viihteestä ja olisi kiva nähdä korista myös Elisaviihde1-kanavalta.

Miten se on sinulta pois, jos sitä toivon? ;)
Ymmärtämystä löytyisi helpommin, jos kerrot tarkemmin miksi sinulla näkyy vain tuo sport1. Onko niin että perus elisaviihde paketissa näkyy vain tuo sport1 kanava?

Itselläni ei ole ongelmia, kun olen varta vasten hankkinut tuon sport paketin koriksen takia.
 
Viestejä
1 106
Eiksse just niin ole että jos on tavallinen viihdepaketti niin näkyy vain Sport 1 ja sitten lisähinnalla saa loput sporttikanavat.
 
Viestejä
4 063
Ymmärtämystä löytyisi helpommin, jos kerrot tarkemmin miksi sinulla näkyy vain tuo sport1. Onko niin että perus elisaviihde paketissa näkyy vain tuo sport1 kanava?

Itselläni ei ole ongelmia, kun olen varta vasten hankkinut tuon sport paketin koriksen takia.

Juu, siis näkyy se sport1-kanava. Eikä jaksaisi maksaa kahta kertaa noista kanavista.

Ymmärrystä en suoranaisesti kaipaa, vaikka tuon kauniisti esititkin. ;)
 
Viestejä
4 063
Eiksse just niin ole että jos on tavallinen viihdepaketti niin näkyy vain Sport 1 ja sitten lisähinnalla saa loput sporttikanavat.

Niin, sitten ku ottaa sporttipaketin niin maksaa siitä ykkösestä tuplasti. No, kunhan kitisen turhasta ja mukavaha se on ku saa vähän keskustelua. Ei tässä nyt isoista rahoista tietenkään puhuta.

Boulder Dash oli muuten kova sana vuonna 1986. :)
 
Viestejä
1 192
Juu, siis näkyy se sport1-kanava. Eikä jaksaisi maksaa kahta kertaa noista kanavista.

Ymmärrystä en suoranaisesti kaipaa, vaikka tuon kauniisti esititkin. ;)
Okei, sitten asia on toinen.
Itsekään en näitä esports juttuja katsele, mutta ei ole mitään niiden näyttämistä vastaan.

Tuossa tilanteessa tietysti ymmärrän ongelman, jos näkee vain yhtä kanavaa. Itsekään en haluaisi että ainoalta sportti kanavalta tulee vain esportsia.
 
Viestejä
4 063
Okei, sitten asia on toinen.
Itsekään en näitä esports juttuja katsele, mutta ei ole mitään niiden näyttämistä vastaan.

Tuossa tilanteessa tietysti ymmärrän ongelman, jos näkee vain yhtä kanavaa. Itsekään en haluaisi että ainoalta sportti kanavalta tulee vain esportsia.

Eikä se 10 ekeä Suomen korikselle ole mikään paha satsaus. Vähä vaa köyhänä helposti ajattelee, ettei viitsisi monia kertoja maksella kanavista.

Esportista olympialaji!11!! ;)
 
Viestejä
620
Noiduin ElisaviihdeSportia Firefox-selaimella katsellessani toistuvaa kuvan pysähtelyä äänen jatkaessa pelitilanteen selostamista.
Vaihdoin tallennetta katsoessa selaimen Chromeen ja pätkiminen väheni heti huomattavasti ja kohta katosi kokonaan.

Onko jollakin muulla vastaavaa kokemusta?
 
Viestejä
620
Ellulta reilu ele, just tuli viesti, että laittoivat laskutuksen tauolle niin pitkäksi aikaa kun ei urheilua näytetä.
Kyllä, mutta arvaa harmittaako, kun on jo laittanut tilauksen poikki sattuneesta syystä. Voisihan sitä vanhoja otteluita katsella ja kelata tuomarien tulkintoja, niin kömpelöä se +-30 sekunnin napeilla onkin.
 
Viestejä
3 094
Elisa Viihde Sport -tilausten laskutus on keskeytetty toistaiseksi, sillä suuri osa lähetyksistä on peruttu koronaviruksen vuoksi. Ilmoitamme, kun lähetykset jatkuvat ja laskutus palautuu normaaliksi. #elisaviihde #korisliiga #ykkönen #acbfi #bblfi #cdrfi
 
Viestejä
2 261
Vikassa Ura pelissä monia ihmetytti Suomisen Tapsan puuttuminen selostuskopista. Tais olla jo ränni aluillaan.

Voi Tapsa Tapsa...

 
Viestejä
19 541
Minä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka lähtevät kännissä autoilemaan. Jos ottaa sitä viinaa, niin ottaa, mutta miksi pitää autolla lähteä riskeraamaan muiden henkeä?? Valitettavasti minulta ei tipu yhtään sympatiaa näitä henkilöitä kohtaan. Ei sitten yhtään.
 
Viestejä
1 192
Kylläpäs oli taas kätevää, oma Elisa tilaukseni loppui sunnuntaina ja korismaanantai jäi nyt sitten kokonaan näkemättä...
 
Viestejä
3 094
Kylläpäs oli taas kätevää, oma Elisa tilaukseni loppui sunnuntaina ja korismaanantai jäi nyt sitten kokonaan näkemättä...
Elisa Viihde Sport -tilausten laskutus on keskeytetty toistaiseksi, sillä suuri osa lähetyksistä on peruttu koronaviruksen vuoksi. Ilmoitamme, kun lähetykset jatkuvat ja laskutus palautuu normaaliksi. #elisaviihde #korisliiga #ykkönen #acbfi #bblfi #cdrfi
 
Viestejä
7 416
Elisa Viihde Sport -tilausten laskutus on keskeytetty toistaiseksi, sillä suuri osa lähetyksistä on peruttu koronaviruksen vuoksi. Ilmoitamme, kun lähetykset jatkuvat ja laskutus palautuu normaaliksi. #elisaviihde #korisliiga #ykkönen #acbfi #bblfi #cdrfi
Allekirjoittaneelle kävi sillä tavalla hassusti, että laitoin tilaukseni poikki, kun pelit loppuivat. Sitten Elisa ilmoitti tuosta laskutuksen keskeytyksestä, mutta en enää pysty avaamaan tilaustani uudestaan soittamatta asiakaspalveluun (samat tekniset ongelmat kuin tämän ketjun alussakin).

Sääli sinänsä, sillä olisin todellakin halunnut nähdä tuon eilisen Korismaanantain.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös