Koripallo.com

FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Mitä tapahtuu Feeniksissä?

  • FoKoPon kotitaika pitää

    Ääniä: 13 35,1%
  • Katajan alamäki jatkuu

    Ääniä: 15 40,5%
  • Kerätään kolehtia Clarkin saamiseksi takaisin

    Ääniä: 7 18,9%
  • Joku huutaa C MON VORSSA! vähintään kolme kertaa

    Ääniä: 21 56,8%

  • Äänestäjiä
    37
Viestejä
1 718
Jaa, Kataja saapuu vieraaksi tappioputki päällä. Peli, joka molempien täytyy voittaa eli ennustan tappiota jommalle kummalle joukkueelle...

Olen valmis peliin, toivottavasti on jengikin
 
Viestejä
16 284
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Onpas helevetin tyhmät vastausvaihtoehdot! Katajan pitää nykyjenkeillä ja 2 maajoukkuemiehellä voittamaan pilipali-Forssa. Jos ei tämä toteudu, niin voi voi.... Taas. Itse ei oikein jaksa uskoa Katajan voittoihin ennen kuin saadan kunnolliset jenkulat.
 
Viestejä
716
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Lyön vetoa: Kataja voitaa yli kymmenellä pisteellä. Panos pullakahvit Katajan kotipelissä. Kiinnostuneita? Saa toki juoda teetäkin.
 
Viestejä
2 398
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Toivon todellakin että Katajan tappioputki katkeaa mutta sen katkaiseminen on hankalaa nykyisillä jenkeillä. No katsotaan mitä illalla Forssassa tapahtuu!
 
Viestejä
4 452
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

JoKaFan sanoi:
Onpas helevetin tyhmät vastausvaihtoehdot! Katajan pitää nykyjenkeillä ja 2 maajoukkuemiehellä voittamaan pilipali-Forssa. Jos ei tämä toteudu, niin voi voi.... Taas. Itse ei oikein jaksa uskoa Katajan voittoihin ennen kuin saadan kunnolliset jenkulat.

Mitä se Joka täällä purkaa pahaa oloaan viattomiin Forssalaisiin? Ihan hyvät vastausvaihtoehdot on kyllä, ei mitään vikaa näin "angry free" lasien läpi katsottuna ;D

Kyllähän Katajalla on paperillla iso etu tässä ottelussa, mutta se onkin vain paperilla. "Pilipali-Forssa" on yllätysvalmis joukkue, kuten oli "pilipali-Salokin", vai mitä?

No, jollei ihmeitä tapahdu katajaisen joukkueen mielissä, niin Forssa tämän pelin hoitaa.
 
Viestejä
5 339
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Miten pystyy äänestää että kataja voittaa. ;)
 
Viestejä
1 718
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

wimi sanoi:
Miten pystyy äänestää että kataja voittaa. ;)
Ajattelin, ettei kukaan äänestäisi Katajan voittoa ;) Kaksi ekaakin vaihtoehtoa tarkoittaa samaa asiaa, kuten kaikki ovat varmaan huomannut...

Ja missäköhän ovat otteluennakot?
 
Viestejä
5 339
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Anteesi minun tyhmyyteni .Miten ne voi tarkoitaa samaa asiaa jos Forsaa hekkutetaan.
 
Viestejä
1 626
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Toivottavasti Kataja voittaa, ihan vaan tuon ylimielisesti tehdyn äänestyksen takia.
 
Viestejä
1 626
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Saattaahan tuo vitsi ollakin, mutta jos luet koko viestiketjun läpi, niin löydät ehkä yhden peliä koskettavan kommentin. Mistähän johtuu?
 
Viestejä
264
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Kolmas Kirves sanoi:
Lyön vetoa: Kataja voitaa yli kymmenellä pisteellä. Panos pullakahvit Katajan kotipelissä. Kiinnostuneita? Saa toki juoda teetäkin.

Kun ei kukaan muu kerta tartu, niin otan haasteen vastaan. Sopiiko siis, että Katajan max. 10 pisteen voitto ja Katajan tappio ovat minun veikkaukseni :)

En usko noilla jenkeillä meille voittoa tulevan.
 
Viestejä
16 284
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

4 min pelattu ja Vinsonilla jo 4 levyä...

EDIT: Katajan kannalta tärkeää, että Stewart sai jo toisen virheensä.
 
Viestejä
16 284
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Forssalla kuudessa minuutissa virheet täynnä... Nyt pitää AJAA!!!!
 
Viestejä
5 339
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Kolmas Kirves sanoi:
Lyön vetoa: Kataja voitaa yli kymmenellä pisteellä. Panos pullakahvit Katajan kotipelissä. Kiinnostuneita? Saa toki juoda teetäkin.


Hyvä tarjous .Siellähän jo lunta on susia liikkuu mutta mitkä maisemat .Etelän suolaveden kostuttamat ihmiset voi vaan katelisia .Mitä jos veto meneekin pieleen ,tarjoonko minä sitten kaikille karjalan miehille kahvit. ;D
 
Viestejä
16 284
Vs: FoKoPo-Kataja 17.10.2009 klo 17.00 Feeniks

Täytyy toivoa, että niitä joka pelissä tulleita mustia hetkiä ei nyt tule. Alku on ollut loistava. Forssa on aika sekaisin, menetyksiä tullut paljon.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös