Koripallo.com

Järkyttävää tekstiä

Viestejä
122
Vs: Järkyttävää tekstiä

Miehä oon kirjoitellu iha asia tekstii...vai etkö tykänny siitä kotiteollisuuden kappaleesta jonka pistin? Jos ett tykänny ni ei tarvii kuunnella...
 
Viestejä
307
Vs: Järkyttävää tekstiä

SoaD sanoi:
Miehä oon kirjoitellu iha asia tekstii...vai etkö tykänny siitä kotiteollisuuden kappaleesta jonka pistin? Jos ett tykänny ni ei tarvii kuunnella...
Ei kai se sua tarkottanu vaan mua!?
 
Viestejä
283
Vs: Järkyttävää tekstiä

Nyt alkaa mennä todella huolestuttavaksi. :D
 
Viestejä
122
Vs: Järkyttävää tekstiä

teemu28 sanoi:
Ei kai se sua tarkottanu vaan mua!?

???mieku avasin ton linkin ni siit tuli miun profiili, en tiiä mitei siul sitte on? Jos se tarkottaa sitte siuta ni toi on sitte turha viesti minkä lähetin, sry
 
Viestejä
307
Vs: Järkyttävää tekstiä

Ai nyt mä tajusin tän jutun! Aika hyvin tehty pakko myöntää eli selvennystä: Kun käyttäjä painaa linkkiä näkyy hänen oma profiilinsa ja tietenkin luulee että hän on kirjotellu ''järkyttävää tekstiä''! Nyt kyllä hävettää kun tälläseen vitsiin menin en oo kyl viel ikinä törmänny tälläsee juttuun! PYYDÄN ANTEEKSI MÄNGIJA!
 
Viestejä
881
Vs: Järkyttävää tekstiä

Nice.
 
Viestejä
1 447
Vs: Järkyttävää tekstiä

Sydän pomppasi kurkkuun.

Minäkö kirjoittaisin paskaa?

Never.


Saanen epäillä, ettei Ylläpito. tajunnut vitsiä ja suutuspäissään siirsi aiheen Hiekkalaatikolle...
 
Viestejä
362
Vs: Järkyttävää tekstiä

Kyllä hetken mietin että en kylläkään mitään kovin suuria hölmöyksiä ole kirjoitellut. Sitten vasta tänään tajusin jutun juonen ja kyllä meinasi tulla paskat housuun ja nauratti samaan aikaan. Aika jäynän teit! Saat suurta kunnioitusta ainakin minulta tästä jekusta.
 
Viestejä
314
Vs: Järkyttävää tekstiä

very very very nice!
 
Viestejä
312
Vs: Järkyttävää tekstiä

Oi. Pelästyin ;D Sittenkun aloin lukemaan muita tekstejä niin tajusin:D Aika hyvä.
 
Viestejä
354
Vs: Järkyttävää tekstiä

Näitähän on tänne pompannut vuosien mittaan muutamia. Ei siis mitään uutta..
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös