Koripallo.com

Jalkapallon EM-kisat 2020 ja Huuhkajat

Viestejä
1 826
Kisat starttasi nyt perjantaina, ja huuhkajat mukana ensimmäistä kertaa. Eka peli lauantaina Tanskaa vastaan Kööpenhaminassa. Meinaatko seurata kisoja, vai riittääkö koris?
 
Viestejä
1 862
Pienestä pitäen olen parhaan kykyni mukaan yrittänyt aina katsoa kaikki jalkapallon arvokisapelit. Eli vastaus kysymykseen on, että aion seurata ja mahdollisimman tiiviisti.

En ymmärrä miksi koriksen pitäisi yksin riittää. Eilen oli myös mahtavat miesten välierät Ranskan avoimissa. Urheiluromantikko seuraa kaikkea mahdollista. Toki jos tulee päällekäisyyksiä, niin silloin pääsääntöisesti koris vie voiton.
 
Viestejä
4 028
Kisoja seurataan kyllä, tylsiä matsejakin tiedossa, mutta ei haittaa. Hyvää vaihtelua kendovouhotukselle, myös Suomen tiedotusvälineissä.
 
Viestejä
1 818
Koris riittää.

Vielä em-kisoja 2016 tuli katsottua, mutta silloin taisi jo alkaa mielenkiinto hiipumaan maajoukkuepotkupalloa kohtaan, mm-kisoja 2018 tuli vähän vilkaistua, tosin naisten mm-kisoja 2019 innostuin katsomaan aika paljon. Samalla myös mielenkiito mestareiden liigaan loppunut täysin, en jaksa edes katsoa tuloksia mistään. Tai enhän minä vilkaise kuin FC Readingin miesten ja naisten tulokset, siinä futiksen seuranta nykyään. Ja eihän kisoissa ole yhtään Readingin pelaajaa, jos olisi niin kyllä niitä pelejä katsoisin.



2_Reading-v-Stoke-City-Sky-Bet-Championship.jpg


Mutta tsemppiä Ukrainalle, Alankomaalle ja Ruotsille kisoihin.

Ai niin tuota mun nimimerkkiä aloin käyttämään Windows Live Messengerissä 2008 em-kisojen aikana erään pelaajan kunniaksi. Ei kyllä mitään hajua, miksi sillä nimimerkillä olen tänne tullut, parempi ois ollut joku SexyBoy69.
 
Viestejä
4 028
Koris riittää.

Vielä em-kisoja 2016 tuli katsottua, mutta silloin taisi jo alkaa mielenkiinto hiipumaan maajoukkuepotkupalloa kohtaan, mm-kisoja 2018 tuli vähän vilkaistua, tosin naisten mm-kisoja 2019 innostuin katsomaan aika paljon. Samalla myös mielenkiito mestareiden liigaan loppunut täysin, en jaksa edes katsoa tuloksia mistään. Tai enhän minä vilkaise kuin FC Readingin miesten ja naisten tulokset, siinä futiksen seuranta nykyään. Ja eihän kisoissa ole yhtään Readingin pelaajaa, jos olisi niin kyllä niitä pelejä katsoisin.



2_Reading-v-Stoke-City-Sky-Bet-Championship.jpg


Mutta tsemppiä Ukrainalle, Alankomaalle ja Ruotsille kisoihin.

Ai niin tuota mun nimimerkkiä aloin käyttämään Windows Live Messengerissä 2008 em-kisojen aikana erään pelaajan kunniaksi. Ei kyllä mitään hajua, miksi sillä nimimerkillä olen tänne tullut, parempi ois ollut joku SexyBoy69.


Henke Larsson? ;)
 
Viestejä
3 084
Pienestä pitäen olen parhaan kykyni mukaan yrittänyt aina katsoa kaikki jalkapallon arvokisapelit. Eli vastaus kysymykseen on, että aion seurata ja mahdollisimman tiiviisti.

En ymmärrä miksi koriksen pitäisi yksin riittää. Eilen oli myös mahtavat miesten välierät Ranskan avoimissa. Urheiluromantikko seuraa kaikkea mahdollista. Toki jos tulee päällekäisyyksiä, niin silloin pääsääntöisesti koris vie voiton.
Oli mahtava peli. Etenkin Djokon ja Nadalin. Itselle uppoaa melkein mikä tahansa urheilu. Joutaa tässä aamuisin katsomaan NBA ta ja iltaisin futista. Kesälomakin alkaa niin jokunen nhl-matsikin tullee katseltua.
 
Viestejä
1 818

Tuon voisi lukaista.
 
Viestejä
1 818
Tänään vilkaisin kisoja, Ukrainan pelin katselin kokonaan, oli arvattavissa että Suomi pilaa kisat, Huuhkajat sitä Huuhkajat tätä milli sinne milli tuonne ja Suomella olisi pisteitä paljon.

Nyt Alankomaan peli auki juuri ennen taukoa, Tero Kainulainen äänessä ja studiossa Petteri Forsell, vaihdoin Teemalle kuuntelemaan Eeva Joenpellon juttuja.

Kluivertin paita päällä nauran kisojen nykyiselle tasolle.
 
Viestejä
4 028
Tuo Petri Vuorinen on muuten yllättävän täyspäinen mies siihen nähden, että koko ikänsä ilmeisesti vaikuttanut Vaasassa, tovin toki nyt Espoossa. En kyllä tiedä, onko sekään suoranaisesti paikkana parannusta.
 
Viestejä
1 826
Mitkäköhän chäänssit ois saada kisat Suomeen joskus? Haettiin muiden kanssa yhteistyössä joskus 2024 kisoja, mutta menivät Saksaan. Haku uusiksi 2028 kisoja varten?
 
Viestejä
1 818
Jalkapallohipsterithän ilmottaisivat katsovansa Copa Americaa.

EM-kisat NBA:ta Copa America Euroliigaa, vai miten tuo nyt menee?
 
Viestejä
1 818
Ei hollantilaiset osaa näköjään palloa potkia enää. Siirtäisivät panostukset koripalloon.

Ysärillähän siellä annettiin aika monelle nimeksi Jari, miksi kenestäkään niistä ei tullut pelimiestä??
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös