Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
36
Aika rientää. Joskus 15 vuotta sitten Joensuutakin näillä palstoilla rienasin, olin puhdasottaisempi fani. Yksi aivoinfrakti. Sitten toinen. Mestaruudet tajusin! Elo ny rauhallista. Ruutu antaa iloa elämään. Korihait! En olisi ikinä uskonut. Elämä jatkuu.
 
Viestejä
242
Kaikkien uskontojen (ei kirkkohistoria) opetus ja kirkolliset toimet kuten jumalanpalvelus jotka kohdistuvat alaikäisiin pitää kieltää.
Ajatelkaa mitä paskaa (valehtelua) pienet lapsemme ja nuoret joutuvat kuuntelemaan. Satuja ”jumalasta”, ”ylösnousemisesta” ja ”pelastumisesta” jne. jne.
Miksi uskonnon lakisääteinen erityisasema sallii tämän kusetuksen? Sit vielä arvostellaan Putinin ja kumppaneiden kansalaistensa aivopesua kun meillä kirkko tekee samaa.
Kuulin, että papeilla olisi enemmissä määrin burnout’teja. Pieni neuvo.
Valehdelkaa vähemmän, niin nukutte paremmin.

Miksi työnteko ei voi olla vaihtoehto tukien asemasta?
Menkää vittu töihin!
 
Viestejä
2 856
Se on pääsiäinen. Paschsaa, mämmiä, kalkkunaa,pikkukinkku (kun isoja ei saa) uunissa,lohta, giniä ja lonkeroa, kahvia ja munkkeja, niin muuta ei tarvita. No sauna on joka ilta myös. Mutta on töitäkin. Pitää käyä hiihtämässä. Ja jytkyttää la katajan pelissä kunnolla. Ainakin siellä. Ja narsissit ostin. Siis ne kukat. On kauniita. Puks. Jatketaan huomenna.
 
Viestejä
19 540
Olen kyllä pitkälti AN :n kanssa samaa mieltä. Sitä valehtelun määrää, mitä nämä ns. uskovaiset levittää ja ilman mitään parempaa tietoa taivaista tai helevittilöistä , alkaa ihan etoa. Sama se on tuolla Venäjälläkin. Nää Puuttinit, Lavrovit, Medvenivit vai mikä sekin sosiaalisen työn sankari on...puhumattakaan siitä yhestä Saharouvasta, valehtelevat niin paljon, että tuskin edes muistavat parin päivän takaa keksimiään paskapuheita. Ja AN kehoittaa: menkää vittu töihin....Olen ollut pikkupojasta lähtien ja vieläkin teen paljon enemmän kuin jotkut suojatyöpaikassa olevat " kaupungin tai kunnan äijät " Ja olenpa vielä välillä ollut niissä ihan oikeissa vittutöissäkin...:D
 
Viestejä
242
Maailma on kylmä ja niin minäkin.
Älkää vittu tehkö lapsia jos ”Pena” oli vaan ”useimmiten ihana”.
Tukien kusettajat ja uhriutujat(!). Mihin vittuun se ”Pena” katos?
Lapsen isä. Kai sieltäkin jotain tulee? Tai maksukyvyttömänä Kelasta?
Ketä tässä pitää syyllistää? Minua ainakin vituttaa naisten naivius miehiä kohtaan.
Puolet avioliitoista päättyy eroon ja itse kukakin voi miettiä niiden maksumiestä. Ei se ainakaan ”Pena” ole.
PS. Loppukevennys.
”Sosialismin ongelma on se, että muiden rahat on kulutettu loppuun.”
 
Viestejä
2 856
Maailma on kylmä ja niin minäkin.
Älkää vittu tehkö lapsia jos ”Pena” oli vaan ”useimmiten ihana”.
Tukien kusettajat ja uhriutujat(!). Mihin vittuun se ”Pena” katos?
Lapsen isä. Kai sieltäkin jotain tulee? Tai maksukyvyttömänä Kelasta?
Ketä tässä pitää syyllistää? Minua ainakin vituttaa naisten naivius miehiä kohtaan.
Puolet avioliitoista päättyy eroon ja itse kukakin voi miettiä niiden maksumiestä. Ei se ainakaan ”Pena” ole.
PS. Loppukevennys.
”Sosialismin ongelma on se, että muiden rahat on kulutettu loppuun.”
Nääin on.

Mutta naiset on siitähi huolimatta ihania ;) Ja kevät on kauneimmillaan, palloa pompotellaan, ja leiohvit on elämän parasta aikaa ;) Ootellaan perjantaita, ja palataan silloin , puks!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös