Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Alkaa ilta taittua sulosointujen tummien suuntaan, värssyjä vääntäen kukin tahollaan. Merkkasin Joelle ajan kalenteriin, vaikka voisihan sitä tehdä tuon työvuoron ulkopuolellakin, sikäli kun sitä viittii hommia ruveta muille jakamaan tulevaisuudessa. Nyt nälättää, meen syömään.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kun minä lähestyn Tuonelan virtaa, niin sikäli mikäli minussa vielä yhtään voimia riittää, yritän ilmoittaa ajoissa, että ehdit hankaimet rasvata. En haluaisi mitään viimeistä kitinämatkaa.

Mutta yösyöminenhän on tutkimusten mukaan vaarallista. Eipä sen puoleen, niin näläkähän se on kuitenkin tärkein kriteeri sille. Ja syömättä ei tunnetusti kauas jaksa. Lautturi varsinkaan, kun on se niin ruumiillista työtä. Joka kerta.
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vaarallista ja vaarallista, no riippuu vähän mitä syö. Ja jos ei syö, niin on sekin vaarallista jopa ilman tutkimuksia. Tästä päästäänkin yöjuomiseen ja sen terveyteen tai moisen haittoihin. Jospa Wimpula ja Pilli vaikka kömpivät koloistaan myös antamaan vastineensa (ei tarvii puhallella tai mennä verikokeeseen sentään).

Itse ainakin vetäisin ehtoolla parikin annosta Titanicin tuhoa kurkusta eteenpäin hyvillä mielin. Ja nyt kaffeelle.
 
Viestejä
1 607
Vs: JOEN SUU

Terve kuomat!

Itse olen lueskellut Caroline Myssin kirjaa; Hengen Anatomia. Perimmäisiä kysymyksiä ekumeenisesti lähestyen. Löyhästi liittyen näihin Haadeksen soutohommiin. Mutta samalla maailmankuvaa avartaen.8]
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Jaahas. Ystäväni Lotharkin on sitten lopulta liittynyt seuraamme. Kyllähän se vaan niin on, että me ollaan täällä varmemmilla ja tutummilla vesillä. Ei jaksa näitä nykyajan renkutuksia, vittereitä, naamakirjoja, brändejä ja mitä genrejä ne on?

Vielä kun saataisiin tuo Valavuoren Aleksikin tänne purkautumaan. Pistäisi energiat oikeaan asiaan, eikä minhinkään jonniinjoutavaan potaskaan.

On muuten kunto rapistunut talven aikana melkoisesti. Kävin nimittäin ensi kerran tänä keväänä neljä tuntia metsässä moottorisahan kanssa riehumassa ja nyt hyvä kun pysyy sormet näppiksellä. Niin vapisuttaa.

Vai olenkohan tulossa vain vanhaksi?
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Taitaa Aleksi lueskella . Ykkösfoorumia.
Ainakin Ugin paikallinen ex-pelaaja äijien aijä lukee. Sanoi itse .

Tänään olin elämän ensikertaa kenttäsirkelin puikoissa . Kaikki sormet on viellä .
Vähän tai aika paljon pelotti . Ei ollut ihan eu-sääntöjen mukaan niin se kone .

Sain kalaa. En pyytäny itse .
Savustan vaikka ei ole muka terveelistä . Ku täältä nyt terveenä lähtee Pietari portille .

Minä meen nyt värkämään tulia .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Itse olen ollut monta kertaa kenttäsirkkelin vastaanottopuolella. Pitää siinäkin tarkkana olla, että minkä se bossi vielä ottaa takaisin ja minkä saa ottaa pois. Kiirettä siinäkin pitää.

Epäilen kyllä, että itsekin olit vastaanottopuolella vai. Eihän sitä ihan kylmiltään osaa puikoissa olla? Tai no jos ei ole mitään väliä, mitä sahataan tai ettei mitään väliä, onnistuuko vai ei.

Ennenhän niissä piti olla erillinen perämieskin tukkisaksien kanssa, joka ohjasi tukkia. Nykyisissä bossi hoitaa senkin itse hytraalisesti. Muistanpa kun naapurissa oli saha, niin yksi kaveri ei irroittanut tukkisaksia ajoissa, vaan ne meni terään. Perkkeleitä sieltä kuului ja sitten viilauksen ääniä.

Ennenhän terätkin viilattiin, mutta nythän niissä on pikkurälläkät kiinteästi asennettuna.

Sirkkelin terät muuten jännitetään takomalla. Ammattilaisten hommaa. Ilman jännitettä terä lieputtaa ties minne.

No se siitä. Saunasta tulin juuri ja olusen otin. Saapihan sitä sentään aikuinen mies yhden......
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Lueskelin tässä Maikkarin tekstiuutissivuja ja otsikon Miss Suomen tuoli huutokaupataan alainen juttu alkaa seuraavasti: Jos haluaa kotiinsa Miss Suomen kruunajaistuolin, ruumisarkun tai alkuperäiset kuomulliset hevosrattaat, nyt siihen on ainutlaatuinen mahdollisuus.

Toi tuoli nyt on selvä juttu ja hevosrattaatkin onnistuu jotenkin tuohon itseä himppasen vähän kiinnostavaan meininkiin linkittämään, mutta mitä ruumisarkku asiaan liittyy? Onko sittenkin jäänyt jostakin kiinnostavasta paitsioon?

Toki sivuilla on useinkin havaittavissa kohtalaista tyhjäkäyntiä näiden tsournalistien latvustoissa, mutta ei vaan lakkaa hämmästelemästä kerta toisensa jälkeen. Ja nyt taas kaffeelle.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Elä HD tommosii pähkäile . Itse luin äsken pii- lehtee .
Siinä sanotaan että kossu vaihtaa taas etikettii. " kuulemma ihmisillä on tarve saada vanha etiketti takaisin ."

Minä olen ainakin laskenu 13 latoo saman pullon kyljestä . Kuulemma on 11 .
En kyllä osaa tehdä muurikka plättyi . Kaikki paloi . Kalat on parasta mitä ugissa saa pellen jälkeen . ;D

Olin Joe kyllä siinä sirkelissä antavana . Kahden miehen saha .
Tuppilautaa tehtiin pienistä puista .
Sitä kyllä kunnon duunari menee maanantaina töyhin .Minä ainakin menen .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kunnon duunareitahan tässä kaikki. Mutta vasta keskiviikkona menen kunnon kunnan töihin. Pakko päästäkin palauttelemaan, kun tuntuu nuo metsähommat äkkiseltään jäykistävän. Vika paikkoja vieläpä.

Lentistä tässä katsellaan Urkilta. Melkein yhtä kovasti pojat lyövät palloa kuin itse kolkyt vuotta sitten. Vaan eihän ne teknisesti meikäläisen tasolla ole. Itse kun korvasin puutteelisen tekniikan puutteellisella ponnistusvoimalla.

Huomenna taas saha kainaloon ja metsään. Paljon on tykkylumen katkomia ja taivuttamia siellä.
 
Viestejä
1 607
Vs: JOEN SUU

Kävin vetämässä front side olliet Vierumäellä C-poikien finaalia katsomassa. Nyt jo kotona juomassa hopea kaffeeta. 8]
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Itse kävin taas tänään vetämässä Husgulla metsässä aamupäivän ja äsken pilkoin pihassa paräkärrillisen oksaisia koivupölkkyjä. Niin otti tiukalle, että kolme oluttakin piti ottaa.

Nyt sisällä juomassa fingerporillista Malibuu. Mietintämyssyn pistin juuri päähän, että lämmitänkö hieman rillimökkiä ja rillaan niitä Karelian Lihajalosteen pitkiä nakkeja.

Yksin kotona oon taas poloinen, niin hellkarin, helkkarin yksin. Eukko iltavuorossa ja nuorimmat jossain kartsalla ryyp.....Vappua viettämässä. No vain nuorimmainen, sillä keskimmäinen on töissä. Poken hommia tekee normaalin työn lisäksi. On se ahne. Mutta kun sillä auton pakarikin pörpöttää pahaenteisesti, niin pitäähän niitääkin korjausrahoja jostain hankkia.

Hyvää Vappua kaikille!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kiitos samoin . kivikylän makkarart nakit .
Kokeile joskun .

Tää miltää vapulta tunnu . Maanantai .
Mutta eukko käskee baariin . Pakottaa.
:(
 
Viestejä
5 781
Vs: JOEN SUU

Vai että eukko pakottaa baariin? Tota mä en ole ennen kuullutkaan, priceless! Mutta kaikesta huolimatta näihin sanoihin ja näihin kuviin: Hyvää Wappua kaikille täältäkin poste restantesta.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kai se wimpula tarkoitti, että eukko kun käskee baariin, niin ei voi lähteä, kun niin kovasti pakottaa jotakin kohtaa. Ehkä munuaisia, kun juo kaljaa holtittomasti? Tai eturauhasta ehkä?

Mutta joko siellä maailmalla ollaan valmistautumassa jäkiskisoihin? Itse aion ottaa kaiken ilon irti ja katson Avalta hirveässä kiimassa Suomen matsin. Suomi takoo ylivoimaisen voiton. Ainakin, jos se minusta on kiinni. Tervetuloa vain meille kaikki, joilla ei peli näy! Juomat mukaan! Olen jo ajanut kaikki muut talosta pihalle, jotta saan rauhassa kiimata.

Suomi-Väinämöispäähine on jo päässä ja lippu kourasa. Rummut myös. Päkki kaljaa vieressä ja Malibuu pullo. Eiköhän näillä eväillä ja kovalla huutokannustuksella ja rumpujen paukuttamisella oteta voitto kotiin. Tai ainakin Suomelle. Vahva usko kyllä omiin on. Ja luotto. TAISTELE SUOMI! GO SUOMI GO!

Ps. Kuka se vastus on? No väliäkö hällä. Kaikki kaatuu.
 
Viestejä
2 532
Vs: JOEN SUU

Saulin mukaan teemana on vapaaehtoistyö. Minäkin alan vapaaehtoiseksi, jos siitä hankkii 19 000 000 euroa.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ja noista hankkeista tulikin mieleen.

Perhana! Nyt räjähti meikäläisen akku, kun luin, että Ollila on antanut ylelle lausunnon, jossa ilmoittaa ihan pokkana, että Suomessa yritysjohtajien palkat ovat ihan kohtuullisia.

Saakeli, jos tulisi Jorkki vastaan, niin paukauttaisin kuonoon. Mutta eihän se samoissa ympyröissä minun kanssani pyöri. Onnekseen!

Mutta kyllähän minäkin, jos olisin samoja palkkoja kansan selkänahkasta repinyt vuosikymmeniä, voisin hyvällä omallatunnolla väittää, että kohtuullisesti vain on tullut rahast...eikun hankittua.

Hermot menee!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Hyvää syntymäpäivää JOE . En tiedä on nyt vai joskun .

:D :D :D :D

Ja Joensuu pörrää telkarissa . :D :D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kiitos, kiitos! Syntymäpäivähän oli jo eilen ja juhlat huomenna. Muutama ystäväperhe pitäisi tulla kyläilemään.

Nyt kun ei enää mitään suurempia seurattavia ole kuten tiedät, niin ehtii taas metsään. Joka ilta olen käynyt koivuja klonimassa. Eilen kaksi kärrillistä ja tänään vain yhden, että ehtii kaljalle.

Jotain helkkarin huutoa kuuluu telkkarista, kun nuoriso katselee. Mitähän ne oikein katselee?
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös