Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Pakkohan tässä on ahneena omia kaikki parhaimmat ja varsinkin harvinaisimmat sairaudet, kun paljon muutakaan ei ole elämänvarrella tullut saatua tai ole ollut varaa hankkia.

Mutta paljon sitä on pitänyt epäsosiaalista ja huonoa elämää viettää, että nämäkin on saanut.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Tulthiin just Loviisasta. Kävimmä syömässä vanhainkodissa mummonliha pullia.
Joukkoon oli pantu sikanautaa. Mausteet kohallaan. Vähän kustakin purkista.
Päästivät poies ne, jotka omin jaloin ulos kävelivät. Jos sitä kysyt.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

En kysy sitä. Mutta tulepas Kalle Kustaan kamariin katsomaan onko tuopissa vettä?

Lässyn lässyn-JOE
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Joo, vanha on. Melkein meidän ikäinen. Ja kuluneitakin nuo jutut on, niinkuin mekin.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Tarkemmin, piliits. Mihkä kohtaa sitä rasvaa tungetaan.
Ei siin kyllä ole ku yks paikka oikeestaans...
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Minä kun olen ahneempi tässäkin asiassa, niin minulla niitä paikkoja on neljä, mihin tungen niitä rasvoja.

Mutta muista olla varovainen. Jos rollaat, torinne poltetaan!

Niin ja terve vaan Sanni! Sinä se saat meidät aina tuntemaan itsemme niin nuoriksi.

Ps. Olen reenannut jo monta viikonloppua täyttä päätä.
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Naapurissa on jälleen kunnostauduttu. Ruotsin puolustusvoimien johtoon eli puolustusministeriksi on valittu jeppe, joka ei ole edes käynyt inttiä, vaan on sivari. No olihan meilläkin se Rehni......
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

No nyt voin sanoa, että olen nähnyt kaiken! :eek: :eek:
Sanni kertonee tarkemmin. Ja kuis muutes käi? Akat vai tyttäret?

ps. Kuinka ollakaan, puhuttiin tauolla rasvaimusta.
Hommaa sinä Joe se imuri, mie tuon suulakkeet. Ja patterit.

Ja anna niitten svenssonien sotia ihan rauhassa. Mie kerron kyllä täältä rannalta jos ovat tulossa sinnepäin. Nuku rauhassa, ollos huoleton, veljes valveil on..
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Tässä nyt mitenkään rauhassa voi nukkua....Sen kyllä uskon, että sinä hoidat oman väijysektorisi, mutta kuka varmistaa, jos ne sotasankarit tuleekin Pohojanmaan kautta. Se kun Kosolan Vikikin on jo mitä ilmeisimmin soransyönnissä?

Olen sitten pelkkänä korvana Sanni? Mitä hittoa se pilli on taas nähnyt tai tehnyt? Onkos se enää oikeustoimikelpoinenkaan vai onko jo siirtynyt oikeasti potkulautapataljoonaan?
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Mun pikkubroidi asuu Vaasassa. Että se puoli pitää kyllä. On muuten sivari ittekki perskohtaisesti.
Eläkä uteliaisuuttas halkia..
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

No hyvä. Itse pidättelen idästa tulevia. Enää kun saadaan pohjoinen pitäväksi, saan nukuttua. Onhan siellä toki jänkäjääkärien perillisiä, mutta voiko niihin enää nykyään kunnolla luottaa?

Ja enhän minä mitenkään utelias.......
 

Sannii

Vs: JOEN SUU

Nuoriso vie ja vihnat vikisi, mutta sitten vinhat näyttivät mistä kana pissii....
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Parhaimmat onnitteluni vinhoille ja menestystä valitsemallanne polulla.
ps. Vatut on jo homeessa. Ainakin mettäs..
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Vihnat ja vinhat? Selkokieltä, toivoo hän?

Ja mitä homeeseen tulee, niin taitaa pillin nokka olla homeessa? Niin ja vatelma on muuten erittäin hyötyllinen etelän hetelmä.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Mut jos on vinhoja vihnoja hetelmässä. Siinä vatussa poikittain..
Miten musta tuntuu, että tää alkaa junnaamaan. Time out olis varmaan paikallaan.
Tai nuorennusleikkaus. Annapa sille juniorille jo lupa kirjoitella, onhan piruparka ollu jo vuoden karenssissa...
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Ei mitään taimauttia. Etkö tiedä, että jos nyt pysähdytään, niin tuskin enää koskaan noustaan? Yritä nyt vaikka tikusta asiaa tehdä, ettet jämähdä vieläkin jäykemmäksi! Siis henkisesti.

Mitä taas tulee tuohon mainitsemaasi nuorennusleikkaukseen, niin olen ihan oikeasti ajatellut käydä lastisessa kirurkiassa. Poistatan pussit ( tai melkein kassithan ne on ) silmien alta ja saavat sipistellä muitakin paikkoja naamataulussa. Lisäksi olen harkinnut rasvaimua päästä sekä maksasta ja niillä rasvoilla voivat sitten vaikka tehdä uuden pyykkilautavatsan.
 
Viestejä
919
Vs: JOEN SUU

Munuaisrasvaa, eli rasvaketta käytettiin muinoin paistamiseen. Siis silloin, kun se oli vielä terveydelle sopivaista. Ei lehemän.
Oliskos siinä itua, että vänkäisit pyykkilaudan asemesta -pussin? Olis varmaan toteutuksena paremmin hallittavissa..
 
Viestejä
19 536
Vs: JOEN SUU

Pilkkaa vaan, mutta todellisuudessahan vatsani on jo nyt litteä kuin lösähtänyt kakku. Pyykkipussihan on ennemmänkin sillä yhdellä ammattiliitonpomolla, joka järjesti tässä taannoin pitkän lakon.

Mutta nyt ihan asiaakin. Olen hakenut uutta työtä vaatealalta. Nyt onkin jo tullut vähän kyselyjä, koska CV.ssäni ( ei siis WC:ssäni ) mainitsin yhdeksi vahvuudekseni takinkäännön.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös