Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Vai viet jään sinne? Meilläpäin on jäätä jokapuolella, niin ettei sitä tarvii kuljettaa kuin ehkä Saharaan vain....

Mutta on meillä myös lunta. Ja joka päivä on tullut lisää. Tänään oli hyvä, kun oli hieman pakkaslunta, niin lingollakin lensi se taivaan tuuliin asti eli ainakin naapureiden tonteille.

Nyt otin muutaman oluen. Ehkä kymmenen. Kyllä helpottaa oloa ja polvien kipua.

Rillimökissäkin rillasin. Josko tuo elämä vielä alkaisi paistaa tänne risukasaankin?

Sitten ilosanomaakin hieman. Tänään tuli KeValta kirje, jossa kerrottiin, että eläkkeeni indeksikorotus on yli viisi euroa kuukaudessa. Kiitos Veke!

Voi olla niin, ettei vielä ensi vuonna tarvitse alkaa heinäsirkkäleipiä syömään....

Ja toivottavasti en enää näekään sitä aikaa, kun niitä kaikenlaisia hyönteisiä syödään ja Pohjois-Korea Kim-Ping-Jongit sun muut sen maan kenraalit pistävät maapallon tukannuuskaksi.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Kiitokset JOE. Harvoin kiitoksia saa. Toki jouduin siihen pari euroa kuukaudessa laittamaan omaa rahaa. Ymmärrät varmaan jos en pitkää ikää toivota. Sitäpaitsi eläkeläisten korotus on paljon suurempi kuin virkamiesten.Meillä palkat meni miinuksen puolelle.

Wimillä varmaan oli suuret boonukset, kun tuo mersukauppa meni niin hyvin. No Wimi ei niitä onnen huumassa huomaa. Muistutan kuitenkin Wimiä, että rakkaus on sokea. Odota pari vuotta ennenkuin hääkellot soi. Sitten lupaan kyllä tulla häihin. Meikäläisen rekordi on kyllä huono. Kolmet häät ja aina eronneet. No tammikuussa seuraavat. Itse en ole tuossa tilastossa.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Kaikki jouluvalmistelut on tehty.Erityisen ylpeä olen kuusen hankintaprosessista. Ensin menin lähikauppaan , jossa ei ollut kukaan myymässä vaan olisin voinut ottaa kuusen ja maksaa sen kassalle. Hylkäsin. Hinta 40 e ja ei mitään mahdollisuutta tinkiä. Ärsytti myös, että tulot olisi menneet paikalliselle lentopalloseuralle, mutta seuran edustajia ei näkynyt. Eikö sieltä joitain junioreita olisi voinut tulla paikalle vaikka kello olikin 16.30. Varsinkin kun luvattiin laittaa ne sukkaan. Kasvatettuja kuusia.

Seuraava paikka läheinen Neste . 45 e. Tosi muotoiltua kuusia, jotka muistutti Arnold Scveggeriä. Pöyhkeitä ja kanta (?) niin paksu, ettei olisi mahtunut jalkaan. Ei kauppaa. Paikalla olleet vanha rouva ja herra kertoivat, että Marjalan ABC:llä olisi myös kuusia .

Todella paljon kuusia. Halvat hinnat. Opiskelijat illalla myymässä tai omistajan lapset todennäköisesti. Loistava kuusi joka oli todella korkea. 24 e.

Rouva rakastui uudelleen kun näki kuusen ja oli koristellut sen. Tunsin kerrankin onnistuneeni miehenä.
 
Viestejä
1 734
Vs: JOEN SUU

Jaa mee toivotam, jaa mee toivootam...

Muuten, jos jollakulla tämän palstan lurkkaajista on auto- tai asuntokauppa tulossa vuoden lopussa ja on aika varattu lainan allekirjoitukseen pankkiin vuoden loppuun... suattaapi homma kusahtaa nimittäin on lakko rahoitusalalle hyvin todennäköisesti luvassa 28.-29.12.

Ostin kylmäsavulohta. Karelian Lihajalosteella en käynyt protestina, kun on myymälän laatu laskenut, hinnat ei ja kotimaiselle sianlihalle ovat keetuilleet.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Perhana! Minä maksoin kuusesta 25 euroo, vaikka entiseltä työkaverilta ostin. Taidan ilmoittaa veroviranomaisille....

Karelian lihajalosteelta ostin karjalanpaistilihat. Possuu ja hirveesti hirvee. Toki nakkejakin.

Tänään teen jo valmiiksi paistin ja pari lohta loimotan huomiseksi, kun kaikki jälkikasvut ja jälkikasvunjälkikasvut tulevat.

Lahjoja en saa tietääkseni. Toki olen aina sanonut, etten tarvitsekaan, kun sain niitä niin paljon jo syntyessäni.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Päivitystä.

Lohet suolassa ja sitruunapippurissa. Karjalanpaisti valmiina uuniinlaitettavaksi.

Kaksi olutta korkattu.

Tulkoon vaikka millainen lumimyrräkkä. Minä olen valmiina. Kola rasvattu silikoonilla ja lingon tankki täytetty. Eukko pidetty hyvällä mielellä ja molempia kissoja silitetty ja herkkuja annettu.
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Koko päivänä tv ei toiminut. Yritin kaikkeni. Ei mikään toiminut. Elisan tiedotteen mukaan Noljakassa ollut häiriö oli korjattu aamulla. Ei lohduttanut. Emäntä oli reissussa päivällä Mikkelissä ja pakko oli kertoa, että ei toimi tv vieläkään.

Kaikkea olin kokeillut. Kaikki kiinni. Buutattu.Yhteydet käsinkirjattu. Ei toiminut. Emäntä kysyi sitten syömisen jälkeen kun oli huomannut tuskani. Oletko muuten kokeillut hakea kanavat uudelleen. Kokeilin. Kaikki toimi sen jälkeen loistavasti. Hävettää. Teknoguru oli lyöty alas. Eilinen kuusihankinta ja miehinen ylpeily hävisi. On ne naiset vaan viisaita.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Pukki kävi.

Sain lahjankin.

Alasimen kiinnitettynä hienosti puuhun. ( ei kasvavaan, vaan pölkkyyn ).

Joulua kaikille!

JOE, takoja iänikuinen
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Tuu Veke huomenillalla Marttinaan syömään. Minä tarjoan alkusalaatin.....

Eukko oli saanut jostain ilmaisruokalippuja sinne. Tullaan nuorimman pojan ja sen pojan ja siipan kanssa.

Nyt muuten tiedän, miksi ja minne Haades on hävinnyt. Sehän osti Kpcomin. Eihän omistajan sovi täällä keikkua. Onneksi Persefoonina tuli takaisin. Eukon viaksi kaikki....

Vähemmistöosakkaina ovat kuulemani mukaan Kuula, Tonnikeiju, Huukki ja Airballi.

Kaikkea hyvää heille ja onnellista loppuelämää!
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

Hieno tarjous. Minä söin jo ne ilmaiset ruokaliput. Tai siis ne ruoat. Aion huomenna kierrellä alennusmyynneissä ja koska hermostun niissä, ilta menee oluenotossa. Mutta kiitos tästä. Ystävällisiä ihmisiä on olemassa.

Jos kuitenkin illalla pitkä komea herrasmies sinne ilmestyy niin älä ihmettele.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Eilen kävin taas Tikkamäellä viimeksileikattua polvea näyttämässä. Kippeehän se vielä on, mutta fyssari sanoi, että keskivertoa paremmin on parantunut.

Samalla sovittiin, että edellinen polvi korjausleikataan ensi syksynä. Niin, että ei tässä ilman kipuja ensi vuonnakaan olla. Alkaa tämä tällaista hiljaista miestäkin rassata.

Mitä taas tulee tuohon Veken ulkomuotoon, niin olisiko kuitenkin parempi kuvaus: Lyhyenläntä, tavallisen näköinen hevosmies....? Mutta minkäs me itse kukin näöllemme voidaan. Tai onhan niitä kaikkia hoitoja, Botoksii sun muita. Mutta eihän nekään sentään ihmeisiin pysty.

Perjantaita! Persefoonelle ja muillekin!

Ps. Mitähän wimin sielunelämään kuuluu? Niin ja rakkauselämään?
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Ei näkyny Vekkee Marttiinassa eikä muuallakaan. No muuallahan en käynytkään....

Hunajarommilikköörii otin äsken muutaman möykyn kuuman veden kanssa. Nami, nami.

Eläkää, kuten haluatte ja jaksatte. Mitä hittoa se minulle kuuluu. Kyllä jämpti on niin!
 
Viestejä
1 595
Vs: JOEN SUU

En uskaltanut perherauhaa häiritä. Hermot meni, kun auton yritin parkkeerata Sokosen parkkiin . Oli systeemi muuttunut siitä, kun viimeksi sinne parkkeerasin. Ei saanut mitään lappua, kun sinne menin. Sen sijaan oppaassa luki , että rekkari kuvataan ja sen mukaan laskutetaan. Tunnin sai ilmaiseksi.

Pikkuisen rupesi epäilyttämään, että kun henkilörekisterilakia tulee asiaan soveltaa, niin niinköhän tätä asiaa on edes mietitty. Kaikki kuvauksethan pitää säilyttää, koska koko idea perustuu valokuvaukseen. Kun rekkari kuvataan, niin siinähän herää epäilys, että jos olet jonkun henkilön seurassa, niin saako rekisteritunnuksen omaava henkilö kaikki tiedot , koska lähtökohtaisesti hän on ajoneuvon omistaja. Ei muuten mutta jos muu kuin omistaja ajaa autoa. Eikä kyydissä ole oma rouva.

No sama ongelmahan on noissa ylinopeuksia kuvaavissa pöntöissä, mutta niistä on sentään säädelty lailla.
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Otti se kamera minustakin kuvan Jouluaattona, kun olin haudoilla käymässä. Onneksi eukon autolla olin liikenteessä. Saa eukko sakon tai huomautuksen....

Ja mitä Kekkoseen tulee, niin eiköhän hänenkin rokkihommat ole jo takana päin? Tiedä sitten, jos jossain pikkupilvessä harrastaa Tabe Slioorin kanssa pilvirokkia.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Joo joulu meni hyvin kiitoss vaan . viikon tilin pistin naisen lahjakortiin kultalouseen ;D ;D uutenavuona mennään katsomaan Arttu wiskarii . :)
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Virkistävää, vilkasta ja mukavaa Uutta Vuotta kaikille! Myös kpcomin uusille omistajille!

JOE vaikenee nyt siihen asti, kunnes tulee takaisin.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
4 535
Vs: JOEN SUU

JOEN SUU sanoi:
Virkistävää, vilkasta ja mukavaa Uutta Vuotta kaikille! Myös kpcomin uusille omistajille!
Kiitos, sitä samaa!
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Tästä tulee hyvä päivä ;D ;D Illalla juhlitaa.

Hyvää alkanutta vuotta kaikille .
 
Viestejä
19 540
Vs: JOEN SUU

Joo. Hyvää päivää. Tosin märkää lunta sataa.....Mutta illalla juhlitaan, kuten joka ilta. Pitää vaan löytää aina juhlinnalle syy.

Hyvällä mielikuvituksella on vielä tähän asti syyt löytyneet.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös