Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Perjantaita työtä tekevät, työtä välttelevät ja eläkeläiset!

Hyvin menee. Tietenkin eilen meni kunto ja terveys, kun piti sitä märkää lunta kolata ja lingota 3,5 tuntii. Lopulta linkokin meni jumiin ja piti muilla välineillä lopetellä.

Tämä viikko on ollut mielenkiintoinen ja historiallinen. Erosin nimittäin kirkosta lopultakin. Ja lopetin myös Karjalaisen tilauksen. Ehtiihän tuon eläkeläinen lukea muuallakin. Liian on kallis.

Vähän rillailin.
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Onko se perheauto? Taitaa Wimi unohtaa jo työantajansa autotkin. Kyllä pikkumersusta naiset tykkää. Siihen ei tosin lastekärryt mahdu.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Veke veke lapset on jo mailmalla . Pappahan olen neljän lapsen . Uusi nainenkin 25 vuoden jälkeen . tulee ensi viikkolla yksi vuosi täyteen uuden naisen kanssa .

Ja en veke edelekään käy töissä autotehtaalla . ;D vaan työmatka on 70 km mutta uuden naisen takia 20 km . eli mulla on kaksi kotia . ???
Mutta yksi nainen .
 
Viestejä
534
Vs: JOEN SUU

Kello paljo, just kotiuduttu tyttären muuttoreissusta, huh,huh.
Urheiluseroista vielä, menee sinne Wimin suuntaan, Kaarinan Ura.
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Kyllä se tuo meikäläisen muisti alkaa olla jo aika hatara. Ei varmaan ollut niin, että se uusi rouva oli 20 vuotta nuorempi. Tässä onkin vapaata pitkälle iltaan, kun emäntä lähti työkavereitten kanssa Kuopioon Ikeaan. Joku härpäke sieltä varmaaan tulee vaikka mitään puutteita ei ole. Ellei nyt sittten uutta miestä tuo. Sellaista robottia.

Saattaa ne naiset siellä linja-autossa miehiään kehua. Mukava olisi kuunnella mitä pahaa sitä on tullut tehtyä.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Olis pitänyt Veken laittaa eukon nutturaan sellainen siru, joka kuuntelisi ja kertoisi kaiken, mitä siellä miehistä puhutaan ja kehutaan.....

Meillepä tulee neljän maissa vieraita. Ystäviä ja vähän sukuMannejakin. Meinattiin syödä hyvin ja.....

Nojatuolifilosofi-JOE

Ps. Haadekselle ja Persefoonelle terveisiä! Miksei muillekin meidät jättäneelle kuten Airpallille, Huukille, Tonnikeijulle ja Kuulalle. Sorssapilli jääköön tällä kertaa ilman.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Kyllä Veke olen pysynyt omassa ikäluokassa . ;D
Ei tarvitse kaikkea opettaa ja talous on kunnossa :)

Nyt tulee lunta jees . Ikeaa munkin pitäisi kuulemma mennä .

O...len minä siellä kerran käynyt ex-kanssa 5-v sitten 4 tonnii meni

Pitääkö olla jo Haadeksesta huolissaan . Ettei vaan olisi mennyt omaan lauttaan .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Ei ole Hades vielä itse kuljetettavana. Minähän soittelin sinnepäin ja itse on kuulemma vielä lautan puikoissa ollut.

Syytä en tiedä, miksi lopetti. Lienee eukkonsa kielto? Haluaa eukko enemmän laatuaikaa....
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Niinpä näytti hänen naamakirja ;D ;D

Kävin kurkkimassa :) Ehkä hyvä syy .

Tai uusi nimimerkki . :eek:

Nyt avantoon kastautumaan ilman saunaa .
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Perjantaita kaikille ihmissuvun edustajille! Ja niitä lähelläolevillekin, kuten esim. simpasseille ja rotille!

Lumitöihin taas kohta. Onhan tuota tullut yön aikana öpaut viis senttii. Onneksi on kevyttä pakkaslunta.

Kolmena päivänä viikolla kävin jo metsätöissä. Ei siellä pitkään jaksanut olla kerrallaan. Kylymi, polovia särki ja lunta tippui puista niskaan.....Mutta eihän se helppoa saakaan olla. Muutenhan herrat kävisi nekin hommat tekemässä.

Muutaman aarin sain harvennettua ja polttopuiksi kelpaavat pistin erilleen. Koivuu ja mäntyy.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Pakko vielä onnitella wimiä oikeista ratkaisuista. Enkä tarkoita nyt niitä naishommia, vaan saunahommia.

Nimittäin oli varmasti viisas teko mennä avantoon ilman saunaa. Saunan jos sinne olisi mukanaan raahannut, niin monenlaisia vaikeuksia ja lisähommiahan siitä olisi koitunut.

Ensinnäkin avannon teossa olisi mennyt paljon aikaa. Saunan kokoisen avannon teko paksuun jäähän veisi ainakin minun voimani. Toki wimpulalla on tynnyrisauna, joka olisi helpompi pyörittää sitten sinne avantoon, kuin muunmalliset saunat.

Mutta jos haluaisi, että saunaa vielä voisi käyttää, niin kannattaisi teipata hyvin ovet ja ikkunat, muut räppänät ja piippu, että sauna ei heti uppoaisi, vaan kelluisi ainakin sen aikaa, kun pelastuslaitos tulisi nosturin ja sukeltajien kanssa saunan nostohommiin.

Tietenkin metallinen kiuas kannattaisi poistaa ennen saunan avantoon viemistä. Painaa aika paljon ja nopeuttaisi uppoamista. Puukiuas jos olisi, niin ei niin väliä.

Onneksi wimi valitsi viisaasti.

Vaan onhan niitä outoja avantoonmenoja muillakin. Jotkuthan kuulemma menevät avantoon saunasta käsin. Pitkä jos on matka, niin mahtaako moni jaksaa käsilläkävelyä liukkaassa lumessa kovin pitkään? Kaikkihan me emme ole Masa Niemiä....No loppumatkanhan voi mennä suksilla. Persuksilla.

Paras tapa tietenkin on mennä avantoon saunasta jaloin. Jaloin tapa se ainakin on.

Se tietysti on jokaisen oma asia, meneekö avantoon miten ja minkä kanssa, mutta suosittelen ainakin, että jos saunasta avantoon menee, niin sauna olisi lämmmitetty. Takaisintulo kylmästä vedestä on siten paljon mukavampaa. Ainakin, jos menee takaisin saunaan.

No tämä tästä. Ottakoon wimikin opiksi vanhan neuvoista. Miksei muutkin.
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Kohta rillattaan. Eukko tullee ulkomailta pensoo hakemasta ja lupasin nakkeja muutaman rillata.

Terveisijä Haateksellensa!
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU

Niiih. Ja terkkuja myös vielä elossaolevalle isälleen! Sille kovaääniselle Gramofoonille.....!
 
Viestejä
1 596
Vs: JOEN SUU

Kysyin rouvalta paljonko hän antaisi minullle eurojacpotin 80 miljoonan päävoitosta. Vastaus oli 20 mijoonaa. Olemme siis lapseton avopari. Loukkaannuin syvästi. VAin 20 milj euroa. Loput menee kuulemma veljien lapsille ja hyväntekeväisyyteen ja parille katsomolle.

Itse olisin tietysti samoille tahoille antanut rahaa, mutta loukkasi se, että avoliitossa ei saa puolta puolison rahoista. Itse olisin antanut emännälle puolet.
 
Viestejä
5 339
Vs: JOEN SUU

Minä olin tänään raumalla syömässä . Naisen kanssa ja uuden auton . Auto jäi parkiin ... Joe :D :D
 
Viestejä
19 541
Vs: JOEN SUU



Minäpä lähden huomenna Katinkultaan. Pariksi päiväksi. Auton jätän sitten myös parkkiin....
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös