Koripallo.com

JOEN SUU

Viestejä
1 596
Nyt Joe ennakoit pahasti. Tauti on melkein parantunut. Meikäläinen kun on nykyisin kasvissyöjä, niin ei ollut tarvetta Ylämyllylle mennä. Hermoja on kiristänyt enemmän matkalippujen tilaus. Tilasin kolmet liput lentokoneeseen , jotta ei naapureita tarvitsisi katsella. Lentoyhtiö otti iloisesti rahat minulta. Takaisinsaanti onkin ollut vaikeampaa.

Pyörästä kumit rikki, kun joku idiootti oli pullon särkenyt ja ei kun suoraan päältä. Kun tuota massaa on jonkun verran niin pahaa jälkeä tuli. Nyt on pakko pestä pyöräkin kun renkaat irrottaa. Jotain hyötyäkin oli.

No joskus teen poikkeuksen kasvisruokaan. Tänään poronkäristystä.
 
Viestejä
5 339
En ymmärä kasvisyöjiä ... Lihaa sen pitää olla . Punaviiniä ja seksiä . Saunan jälkeen kylmä lonkero .
 
Viestejä
19 541
Punaviiniä ja seksiä. Hyvä yhdistelmä. Sitten saunaan ja lonkerroo. Ja monta.

Mutta hienoa Veke, että olet jälleen tässä hiippakunnassa. Sanotaanko, että Polkupyöräsi on sinut pelastanut jälleen elävien kirjoihin.....Sinun pitäisi vaihtaa työpaikkaa, ettet altistuisi kaikenmaailan pöpöille ja pölhöille, kun niitä jututat....

Itse kun käyn lähinnä vain metsässä, niin pysyy terveenä. Tänäänkin vain yhden rusakon näin. Säikäytti pirulainen vanhan sissin. No siitepöllyy on ilmassa, mutta pitää vain olla välillä hengittämättä sitä.

Oletteko muuten kuullut sen polkupyörävitsin? Minä olen. Se oli kyllä hyvä.
 
Viestejä
19 541
Perjantaita röllykät ja köllykät ( esim. iso Joe )!

Lunssan perhana iski päälle, mutta silti vaan on hommia painettu. Käyty kaupat ja imuroitukin. Kyllä valui hiki. Nurmikkokin pitäisi vielä leikata, jos saan koneen käyntiin.

Mutta kai sitä illalla rillataan.....
 
Viestejä
5 339
Mikä koneessa on vikana . Mulla on työnettävä no on moottori . Niin paljon ollaan vierailtu hankkijalla ja tokmanilla nyt on kukkia joka lähtöön . Sadettaja piti pistää päälle kun nurmikko kuivuu .
 
Viestejä
19 541
Kyllä sain koneen käyntiin. Kolmannella vedolla. Vanha lusuhan se on, mutta vielä se muutaman ruohonkorren katkaisee.

Lohen loimotin, makkaraa ja muuta.

Vanhin poika oli taas voittanut Karhua 50 laatikollista. Rekalla toivat pihaan lavallisen. Itse sain vain neljä....perskuta sentään! Niin tuota. Laatikollista. Ipaa ja muita.
 
Viestejä
1 596
Totaalisen terve olo. Nythän tässä voi tehdä mitä itse haluaa. Hitto kun en keksi mitään tekemistä. Emäntä ei enää passaa. Masennus valtaa mielen. Täytyypä ruveta miettimään mikä elämässä on tärkeätä. Siinäpä ilta menee rattoisasti. GT auttaa miettimistä.
 
Viestejä
1 734
Kyllä Veke on elämän olellisuudet tajunnut, jos Guitar Techniques -lehdestä vastausta hakee.

Toki myös puutarhaan kannattaa panostaa. Paikallinen hammaslääkärirouva kertoi eläkkeellejäämisjutussaan pari vuotta sitten Kotiseutu Uutisissa keskittyvänsä nyt ”puutarhan sipistelyyn”. Näin Tokmannilla kyseisen rouvan tällä viikolla, ja melkein kysyin, että onko ehtinyt puskaa trimmata.
 
Viestejä
534
Kyllä Veke on elämän olellisuudet tajunnut, jos Guitar Techniques -lehdestä vastausta hakee.

Toki myös puutarhaan kannattaa panostaa. Paikallinen hammaslääkärirouva kertoi eläkkeellejäämisjutussaan pari vuotta sitten Kotiseutu Uutisissa keskittyvänsä nyt ”puutarhan sipistelyyn”. Näin Tokmannilla kyseisen rouvan tällä viikolla, ja melkein kysyin, että onko ehtinyt puskaa trimmata.
o_O
 
Viestejä
19 541
Ettei vaan kyseisen rouvan mies ollutkin eläinlääkäri? Eläkkeellä hänkin. Mutta joka tapauksessa hyvin ja reippaasti ovat puutarhaa hoitaneet. Nurmikonkin olivat leventäneet 5 metriä kunnan tontin puolelle.....

Karttamies-JOE
 
Viestejä
5 339
Trimmasin minäkin eilen puutarhaa . Ja levitin rasvaa selkää . Ja avasin punaviini kanisterin
Nyt rilli päällä .
 
Viestejä
19 541
Nyt se sitten on varmaa ja tieteellisesti todistettu, että kpcomin kauttakin voi saada tartunnan. Minä nimittäin olen saanut tätä kautta Vekestä helkkarinmoisen lentsun. Pakko olla täältä, koska missään muualla en ole käynyt.

En kyennyt tänään edes pojanpojan ristiäisiin, enkä yksien veljesten ylioppilasjuhliinkaan. Varsinkin ylioppilasjuhlien menetys tuntuu pahalta, kun siellä varmasti olisi ollut tarjoilua....

Nokka vaan vuotaa. Eikä siinä vielä kaikki. Viime yönä alkoi yskäkin vaivata.

Joten kiitos vaan Veke taas kerran! Lohduttaudun sillä, että on kuitenkin ilmaisin saatua kaikki.
 
Viestejä
19 541
Kohta mennään kesälomalle, vaikka rakeita välillä sataakin ja puita kaatuu....

Espoo-Tallinna-Narva. Kotiin sunnuntaina, jos allah suo.
 
Viestejä
1 596
Kyllä pesäpallo on ihanaa. Ensinnäkin Joensuussa on aivan loistava paikka pelata sitä. Aivan loistavat tilat sponsoreille ja myös harrastelijoille. Paljon ruokavaihtoehtoja. Olutta saa juoda katsomossa. Vessoja aika paljon, mutta matka vessaan on pitkä. Kaksion kokoinen näyttötaulu.

Ja lisäksi nyt tulee uusi sisäpallohalli todennäköisesti Joman innoittamana. 2000 katsojaa taisi olla vähintään katsojapaikkoja. Jos tuo sisäpallohalli saadaan niin 100 % Joensuulla on Mehtimäellä koko Suomen paras valmius harrastaa urheilua.
 
Viestejä
19 541
No niin. Kotona ollaan ja terveenä niin henkisesti kuin ainakin ruumiillisesti lukuunottamatta lukuisia sairauksia ja muita vikoja.

Mutta perhana sentään! Viikon kun on reisussa, niin jo on Vitali taas kyttäämässä ihan selän takana tykkäyksissä....

Reisusta enemmän tuota tuonnempana.

Reissumies-JOE
 
Viestejä
19 541
Nyt perintöverot hornan tuttiin täältä ykköspallilta ja oikea Kaliffi ykköseksi.

Joo. Narvassa meni hyvin. En jäänyt auton alle ja tarjoilijatkin tarjoili, kun maksoin. Vähän nirppanokkia ne venäläiset oli ja rakennuksetkin ihan neukkuaikaisia, mutta ilimat suosi ja olihan siellä nähtävääkin. Ainakin ne linnat. Tosin sinne Venäjän puoleiselle ei päästy, vaikka yritettiin kaverin kanssa uida joen yli....Kalasnikovimiehet käännyttivät takaisin.

Paljon tuli käveltyä. Jopa 10 kilsan päiviä. Oli meinaan askelmittarit päällänsä.

Mutta kun päästiin takaisin Tallilinnaan, niin jopa tarjoilijatytötkin alkoivat puhella ja hymyillä. Skotlandjaardissa käytiin perinteiset valkosipulileivät syömässä laivaa odoteltaessa. Niin ja tietysti sitä rupatuuria kuuntelemassa parin lonkeron ajan Merekeskuksen ulkotuolilla.

Joten hyvin täällä pyyhkii.
 
Viestejä
1 734
Toivottavasti JOE ei ole vielä käynyt Lihajalosteen tehtaanmyymälän lihatiskiä ja uuden Ylämyllyn Tokmannin kylmäkaappia tyhjentämässä, jos sitä huomenna aamupäivällä kävisi eväät juhannukseksi. Olen tällä kertaa positiivinen ja oikein innolla odotan läheisiä kohtaamisia hyttysten kanssa mökillä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös